Juriul Golden Drum in care unul dintre managerii noncreativi ai agentiei Leo Burnett, a acceptat sau poate chiar si-a dorit sa intre pentru o saptamana in pielea unui director de creatie a deliberat
Juriul a desfiintat McCann Erickson, iar Stefan Iordache a adus noroc Leo Burnett
Adrian Botan (CEE Creative Director, McCann Erickson) si Ramona Patrascanu, Account Manager la WEBSTYLER, vorbitori in doua dintre conferintele festivalului ce vor avea loc in perioada 5-10 octombrie
Editia din acest an a Festivalului Televiziunilor Locale si Producatorilor Independenti jurizeaza intrarile in festival in perioada 25 – 30 august, urmand ca premierea sa aiba loc pe 31 august
Internetics a devenit un simplu festival de eficienta, iar ideea, dezvoltarea, web designul, creatia unei campanii, sau alte instrumente de masurare a relevantei unui proiect pe Internet luate in calcul pana mai ieri dispar
Director de creatie si partener la Cohn&Jansen | Ashley & Holmes, Andrei Cohn va juriza la sectiunea Design & Art Direction
Romania a castigat la Cannes Lions cam cat a castigat Nationala la Euro 2008
„Regulamentul de jurizare EFFIE, aloca 66% din punctaj rezultatelor de campanie si doar 33% comunicarii,”, a mai spos Ghyka, intr-un APEL LA LUCIDITATE, trimis la sfarsitul saptamanii trecute, de fostul GM Inbev si membru in comitetul de organizare al primului EFFIE
Mai degraba "O Scrisoarea Pierduta saptamana trecuta de catre 2 membri ai juriului EFFIE catre ceilalti 70", o Scrisoare Deschisa semnata de McCann Erickson si Leo Burnett, doua dintre...
Intr-o Scrisoare Deschisa Comitetului de Organizare EFFIE 2008, Adrian Botan – McCann Erickson si Razvan Matasel – Leo Burnett aproape ca recomanda rejucarea festivalului
Castigatorii festivalului de eficienta in publicitate Effie Awards Romania 2008
Effie Romania aduce categorii noi de concurs in fiecare an si, din pacate, chiar in timpul inscrierilor
90 de intrari din 29 de agentii se vor bate in festivalul de publicitate acum cu si mai multe categorii de concurs
Ce s-ar fi facut Saatchi& Saatchi, Graffiti BBDO, Young & Rubicam sau OFC (fosta D’Arcy) fara Leo Burnett?
Editia de anul trecut a festivalului de publicitate a inregistrat mai mult de 4,000 de lucrari din 52 de tari
In lipsa unei repozitionari spre un festival cu mai multe sectiuni, cine stie unde ar putea zbura ingerii AdPrint?