Campania “Orasul de nisip” ce a avut loc in vara anului 2007 a fost premiata de catre International Council of Shopping Centers (ICSC) cu “Solal Silver 2008” la categoria Relatii Publice.
Un eveniment organizat Minimax si Media Mall, Minimax parc a fost dedicat copiilor cu varste cuprinse intre 3 si 12 ani
Group Creative Director la Lowe & Partners, Andreea Chirica a fost in juriul competitiei publicitare Adrenalinas din Lituania
Cele 8 agentii finaliste sunt: Graffiti BBDO, Saatchi & Saatchi Advertising, Publicis – Press Lions, Starcom Media Vest Group, Propaganda si Webstyler – Media Lions, McCann Erickson Romania – Direct lions, Leo Burnett & Target Romania – Radio Lions
Liviu Ion, Director de Comunicare la Dacia despre evenimentul de lansare Dacia Sandero
Petrecerea Itsy Bitsy FM a strans mii de de copii in cursul zilei de ieri, in parcul Alexandru Ioan Cuza, din sectorul 3 al Capitalei
In numai doua saptamani, Daruieste din inima a generat 9000 de donatori in 12 centre universitare, redactii centrale si companii, un record national post 1989 in materie de donatori/centru/zi
„La Gala SABRE de la Venetia, Romania a triumfat, agentiile din Romania au luat nu mai putin de 7 premii", a spus Gabriela Lungu, sefa agentiei de relati publice.
Opinii, Effie Awards Romania 2008- Alina Tudose, Strategic Planner, Cohn&Jansen | Ashley&Holmes
Sustinuta media si de AdPlayers, conferinta Internationala de Marketing Direct - RoDirect 2008 are loc pe 15 si 16 mai la hotelul Crowne Plaza
Prezentarile echipelor finaliste au loc maine, la Palatul Parlamentului, incepand cu ora 10.00
90 de intrari din 29 de agentii se vor bate in festivalul de publicitate acum cu si mai multe categorii de concurs
50 dintre cele mai bune fotografii realizate de fotojurnalistii si colaboratorii Mediafax Foto vor fi vazute, intre 1 si 31 mai, pe latura exterioara a gardului Muzeului National de Arta al Romaniei (MNAR), dinspre Calea Victoriei
La editia a VI-a a competitiei a carei evaluare are loc pana la 12 mai, au fost inscrise 115 proiecte sociale
Producatorul de semnalistica a lansat proiectului ArhitechSIGN pentru semne urbane in Bucuresti, care debuteaza cu un concurs de creatie adresat studentilor arhitecti



















