GMP Advertising a realizat partea de creatie a campaniei pentru cardurile de credit Visa Clasic si Visa Gold, iar Initiative Media partea de achizitionare de spatiu media
George Iliescu, Director General Adjunct, Operatiuni Tehnice Pro TV, a incetat din viata duminica dimineata in urma unui stop cardiac
Agentia de publicitate semneaza o campanie de lansare “acidulata” pentru sucurile Life
“Ne bucuram ca am castigat licitatia pentru vanzarea a 50 % din proiectul COCOR CHANNEL”, a afirmat Antoneta Cote, Managing Director Velvet Media, referindu-se la parteneriatul Velvet Media – Cocor SA.
Campania impotriva pirateriei pentru Microsoft Romania, ruleaza pe urmatoarele medii: presa, internet, OOH si TV Screens, fiind sustinuta si de o campanie PR
ADDV Euro RSCG a creat pentru BRD Groupe Societe Generale campania dedicata lansarii noului card de credit Punct Card
Central European Media Enterprises Ltd. (“CME”) a achizitionat Compania de Radio Pro s.r.l. (Radio Pro) pentru o valoare totala de 47.2 millioane LEI (noi), aproximativ 20.6 millioane USD completand recenta preluare a postului de televiziune MTV Romania
Bogdan Prajisteanu (foto), Managing Director al agentiei de media a afirmat pentru AdPlayers ca decizia BCR de a lucra cu MEC Romania urmeaza unei...
Regia se pozitioneaza o structura de vanzari concentrata pe media de nisa, strategia Upgrade Media fiind aceea de a-si ajuta clientii printr-o targetare cat mai precisa si eficienta a mesajelor de comunicare
Agentia a semnat 2 spoturi care promoveaza creditul pentru nevoi personale de la Piraeus Bank
AJR constata ca din noua grila a TVR1, lansata marti, 3 martie, lipsesc emisiuni realizate de ziaristi, fara ca munca acestora sa fi fost evaluata conform procedurilor interne ale televiziunii publice
Portofoliul Mars cuprinde marci precum Whiskas®, Pedigree®, Chappi®, Kitekat®, Sheba®, Caesar® si Trill® pe segmentul hranei pentru animale, Mars®, Snickers®, Twix®, Bounty® si Milky Way® pe segmentul batoanelor de ciocolata si Uncle Ben’s® si Dolmio® pe segmentul...
Cele doua companii spera ca serviciile de advertising contextual pe piata locala sa atinga aproape 4,5 milioane de utilizatori de internet