Rezultatele cautarii dupa : "4"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 din 4 romani din publicul comercial au fost Pe Bune la Pro TV cu Andi Moisescu
Marti, 28 Noiembrie 2017
 Editia de luni, 27 noiembrie, a fost lider de audienta si a inregistrat 7.6 puncte de rating si 23.9% share pe segmentul publicului comercial,
Zero comision ING pe salariu, 7 lei pe luna sau 3 lei pe tranzactie
Vineri, 17 Noiembrie 2017
 Aparut in spatiul public ca ING sa comisioneze altfel decat Zero tranzactiile prin card, adplayers a intrebat ING in ce conditii tranzactiile sunt comisionate cu zero si cand sunt comisionate altfel.
Vocea Romaniei (Pro TV) se extinde in online cu Oana Tache, Digital Host
Luni, 13 Noiembrie 2017
 „Intr-o lume in continua schimbare, era firesc sa aderam la trend-urile internationale si sa venim cu un concept care sa aduca telespectatorul mai aproape de Vocea Romaniei, in online” spune Oana Tache, Vocea Romaniei din online.
Aproape 1 din 4 romani au fost Pro Vocea Romaniei, cu 3% market share peste urmatorul clasat
Marti, 07 Noiembrie 2017
Potrivit reprezentantilor de relatii publice Pro TV, a treia runda a Confruntarilor de la Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 22.8% share pe segmentul publicului comercial
45 de designeri in piele si peste 1000 de produse vin la targul de design Materia
Joi, 02 Noiembrie 2017
 Creat si sustinut de Platforma A U T O R  si incurajat de Romanian Design Week, evenimentul de pe 4 si 5 Noiembrie de la Sala Dalles din Bucuresti este primul targ contemporan de...
Invita si barbatii la spalatul hainelor. Dero 2in1. E unul pentru doi! Engines, Kubis, Image, Mindshare
Vineri, 27 Octombrie 2017
Campania de toamna "DERO 2in1. E unul pentru doi!" spune ca spalatul hainelor este o actiune care poate si merita sa fie realizata de ambii parteneri, astfel incat femeile sa aiba mai mult timp liber pentru ele si cei dragi.
128 milioane de dolari si crestere de 9.7% pe primele noua luni din 2017 pentru Grupul PRO TV
Joi, 26 Octombrie 2017
 Potrivit oficialilor de comunicare, in trimestrul al treilea, grupul PRO TV a obtinut venituri nete in valoare de aproximativ 40.5 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 6.4% la o rata constanta a cursului de schimb valutar fata de aceeasi perioada a anului 2016.
Mai bine de 1 din 4 romani in publicul comercial au vrut Gospodar fara pereche (PRO TV)
Miercuri, 25 Octombrie 2017
 La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 ani, show-ului prezentat de Anamaria Prodan Reghecampf la PRO TV a obtinut 11.4 puncte de rating si 27.0% share, in timp ce televiziunea de pe locul secund a inregistrat 10.7 puncte de rating si 25.4% share
Audienta INNA de peste 100 Milioane de vizualizari, fiecare, pentru Ruleta si Gimme Gimme
Luni, 23 Octombrie 2017
 “Ruleta” are deja 105 milioane de vizualizari in doar 4 luni, iar Gimme Gimme” a ajuns la 100 milioane de vizualizari in 8 luni de la lansare 
Noua campanie Hornbach E randul tau! semnata de Heimat Germania si derulata local de Mediaplus Intelligence (TV, online) si Kepi (outdoor)
Miercuri, 18 Octombrie 2017
Comunicarea Hornbach „E rȃndul tau!” se va desfasura ȋn Romȃnia pe posturile de televiziune nationale, outdoor si online, de la jumatatea lunii octombrie si pȃna la sfȃrsitul anului.
Mai bine de 1 din 5 romani s-au uitat la reportajul ''Un fluviu de prostie'' de la Romania, te iubesc!
Luni, 09 Octombrie 2017
 Pro TV a obtinut 6.4 puncte de rating si 21.7% share la nivelul publicului comercial (urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani)
 54% din vizitatorii targului de tipar si semnalistica Print & Sign 2017 au fost antreprenori
Vineri, 06 Octombrie 2017
 Vizitatorii targului au fost oameni din productie publicitara (20,43%), industria textila (12,32%), agentii de publicitate (10,14%), design interior (8,39%), tipografii (7,58%), semnalistica digitala (7,50%), fashion design (7,12%), farma (4,23%), industria de ambalaje/etichete (4,21%), industria de mobila (4,03%), retail/FMCG (3,75%), edituri si librarii (3,44%), horeca (3,17%), auto...
Voluntarii Habitat for Humanity Romania incep constructia a 36 de case in 5 zile in cadrul Big Build
Luni, 02 Octombrie 2017
 Partenerii proiectului: Kaufland Romania (partener strategic), Dedeman, Holzindustrie Schweighofer (parteneri principali), Bosch, Holcim, Ariston, Ursa, Siniat, Bel Profile, Cisco, AkzoNobel, Apla, Kronospan, Dow, Aqua Carpatica, Fundatia pentru Smurd, DB Schenker, Nakita, A.C.E.E.A., Habitat for Humanity Irlanda de Nord, Habitat...
Amenda CNA de peste 11.000 de euro pentru difuzarea unui serviciu de programe in afara zonei specificate in licenta
Marti, 26 Septembrie 2017
 In aceeasi sedinta Realitatea TV a fost amendata cu proximativ 2.200 de euro (10.000 de lei) pentru Diferente si Esente
1 din 5 romani au vazut jaful de la Hidroelectrica. Doar 1 din 10 au ales urmatorul post TV
Luni, 25 Septembrie 2017
 Romania, te iubesc! a fost lider de audienta pe toate segmentele de public. La nivel comercial, public cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, emisiunea a inregistrat 5.6 puncte de audienta si 20.4% share, in timp ce televiziunea clasata pe locul secund a obtinut 2.6% rating si 9.5% share.
Nu vreti sa vedeti noutatile in print si semnalistica? Nu vizitati Print & Sign 2017!
Miercuri, 20 Septembrie 2017
 Daca totusi nu te afli in situatiile enumerate, adplayers in calitate a de partener al noutatilor in print si semnalistica te asteapta alaturi de organizatori si furnizorii care si-au anuntat deja participarea sa descoperim impreuna noutatile Print & Sign 2017 (veti sti din timp, tot din adplayers, si lista completa a expozantilor). 
Reportajul Romania Carunta ( Romania te iubesc, Pro TV): Lider cu 3.5 rating si 16.4% cota de piata
Luni, 18 Septembrie 2017
Conditiile de trai si raspunsul autoritatilor referitor la aceste probleme reale si actuale de la reportajul Romania Carunta a fost lider de audienta pe toate categoriile de public.
FCSB-Viktoria Plzen (Pro TV) 12.6 puncte de rating si 38.5% cota de piata
Vineri, 15 Septembrie 2017
 In minutul de aur de la ora 22:18, peste 2.1 milioane de romani la nivel national erau cu ochii pe PRO TV
Gospodar fara pereche (Pro TV): 10.3 puncte de rating si 29.0% cota de piata in publicul comercial
Miercuri, 13 Septembrie 2017
 Potrivit informatiilor furnizate adplayers, in minutul de aur, de la 20:58, peste 2.7 milioane de romani urmareau reactiile gospodarilor in momentul citirii scrisorilor.
Comunicare Fonduri Europene: 245 mln. euro pentru modernizarea sistemului de apa din Vrancea
Luni, 11 Septembrie 2017
 Finantat prin POIM, din actuala perioada de programare, proiectul „Extinderea si modernizarea sistemului de apa si canalizare in judetul Vrancea are o valoare de 245 milioane euro.