Rezultatele cautarii dupa : "durata"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Solutii alternative de energie ca sa ajungi la festival. ,,Green Race to UNTOLD cu ENGIE si McCann PR
Vineri, 05 Iulie 2019
 ENGIE Green Race to UNTOLD este o componenta a campaniei de comunicare dedicate asocierii dintre brandul ENGIE si festivalul UNTOLD, dezvoltata de McCann PR. Lansata sub headline-ul „Simte energia umana la UNTOLD! Cu ENGIE ai surse de energie regenerabila. Si la festival, si acasa”, campania aduce in...
Discovery Media vinde publicitatea Travel Channel. In total, regia detine 3,3 % cota de piata pe segmentul comercial si sapte canale TV
Luni, 27 Mai 2019
 Travel Channel se adauga listei de statii existente in portofoliul Discovery Media din Romania: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet si Bollywood HD. Lansarea marcheaza oportunitatea de diversificare a pietei autohtone de publicitate, intrucat Discovery Media vine acum in intampinarea...
 Noua campanie de imagine ,,Suntem de-ai locului'', La Doi Pasi. Co-productie METRO Cash & Carry, Porter Novelli si casa de productie Stay Sharp
Miercuri, 17 Aprilie 2019
Retailerul METRO Cash & Carry lanseaza o noua campanie pentru reteaua de francize soft LaDoiPasi. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce in prim-plan modul in care magazinul devine locul de intalnire in comunitate, unde antreprenorul insusi este gazda.
Schimbari in noua grila TVR1 la emisiunile de stiri. Telejurnalul de seara - o ora si jumatate.
Vineri, 12 Aprilie 2019
 Telejurnalul de seara la TVR 1 este prezentat de Radu Andrei Tudor, incepand cu ora 20.00, si isi mareste durata la o ora si jumatate
Numarul 1 Subway Romania pe Bucuresti - Ilfov, premiat in Dallas, SUA
Vineri, 29 Martie 2019
 Rumen Radev, Subway Romania Business Development Agent pentru zona Bucuresti-Ilfov este unul dintre cei 35 de agenti de dezvoltare din intreaga lume premiati   pentru realizarile lor remarcabile la conferinta anuala de Leadership ce a avut loc in Dallas.
Sanatatea incepe din farfurie. Programul de eduatie gastronomica Selgros tinteste 10.000 de elevi in 2019
Vineri, 15 Martie 2019
 Cezar Munteanu, unul dintre cei mai apreciati chefi din Romania, Senior Lecturer in cadrul American Hotel Academy, Lector colaborator al Academiei Culinare “Exclusive” din Moscova si Chef-Rotisseur-Baillage de Roumanie va fi prezent in fiecare scoala din cele 22 in care proiectul se desfasoara anul...
Targ de talie internationala pentru parinti, la Bucuresti. Family Expo & Festival tinteste peste 20.000 de vizitatori.
Luni, 04 Martie 2019
 Family Expo & Festival este numele sub care Parenting ADS, singurul HUB de digital media nisat pe zona de parenting in Romania, cu expertiza de mai bine de 3 ani pe zona organizarii evenimentelor pentru parinti
Autoklass Grup este partener al Echipei Nationale de fotbal a Romaniei
Joi, 21 Februarie 2019
 Federatia Romana de Fotbal si Autoklass Grup au anuntat debutul unui parteneriat strategic, cu o durata de patru ani, prin care compania romaneasca devine partener oficial al Echipei Nationale de fotbal a Romaniei.
Romstal devine sponsor al Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei
Joi, 14 Februarie 2019
 Federatia Romana de Fotbal si Romstal au anuntat joi, 14 februarie, in cadrul unei conferinte de presa organizate la Academia Romstal, incheierea unui parteneriat cu o durata de patru ani prin care compania romaneasca, lider in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru constructii si materiale pentru...
TVH a devenit TVH Kids Channel si se pozitioneaza singura televiziune pentru copii si adolescenti
Marti, 05 Februarie 2019
In ANDRA SHOW, emisiunea vedeta a postului, Andra Gogan - actrita, cantareata, vlogger si voice-over la Disney...
Selectie pentru Roger Hatchuel Academy. Participarea la Cannes Lions, oferita de scoala.
Marti, 15 Ianuarie 2019
 Roger Hatchuel Academy este un prestigios accelerator de cariera pentru tinerii cu varste intre 18 si 23 de ani, pasionati de creativitate, marketing, arte vizuale, disciplinele comunicarii, in general
Start la GymNadia pentru 100 de copii cu varste intre 2 si 6 ani, care au dat startul energiei si veseliei
Luni, 17 Decembrie 2018
 Sala de initiere in gimnastica si educatie fizica GymNadia de la Patinoarul Tiriac Telekom Arena a gazduit sambata, 15 decembrie, prima selectie pentru cursuri gratuite de initiere in gimnastica si educatie fizica, dedicate copiilor cu varste cuprinse intre 2 si 6 ani.
GMP Group, in fuziune locala. GMP Advertising si WEBSTYLER fuzioneaza in GMP + WEBSTYLER. Bogdan Nitu, General Manager.
Joi, 13 Decembrie 2018
„Este nenatural in 2018 sa gestionezi un brand pe bucatele sau separat pe canale. Comunicarea trebuie sa fie integrata pentru ca noi construim branduri, nu separat spoturi TV sau digital assets, iar azi mixul de touchpoints cu consumatorul difera din ce in ce mai mult de la un public tinta la altul”,...
Telekom simplifica oferta rezidentiala cu 5-5-5 euro si 6 luni Netflix gratis. Campanie Leo Burnett, Media Investment, Bakers si V and O Communication
Luni, 03 Decembrie 2018
 Operatorul de servicii pune accent pe continutul neliniar, ce reprezinta la 68 % pe pietele cu acces la Internet mai mare. Segmentul tanar din Romania este deja pe continut neliniar in proportie de 60%
Panourile publicitare sustin cuiburile pentru berze. Parteneriat outdoor exclusiv Ultravision cu SOR
Joi, 25 Octombrie 2018
Compania de publicitate outdoor Ultravision, in parteneriat cu Societatea Ornitologica Romana, transforma unipolurile in puncte de sprijin pentru cuiburile artificiale de berze, care vor contribui astfel la protejarea speciei.
Prima companie care apreciaza fidel acoperirea in outdoor. Phoenix Media planifica publicitatea la nivelul urmator: Dupa consumator.
Marti, 23 Octombrie 2018
 Phoenix Media a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 2 Milioane de euro la sfarsitul anului 2017, in crestere cu aproximativ 10% fata de anul precedent, iar managerul companiei, Dio Boaca apreciaza ca si anul 2018 va fi in crestere
Vodafone Romania in campanie de brand cu Delia si McCann Erickson ( Creatie), MRM//McCann Romania (digital),  Wavemaker Romania ( media), DraftFCB (BTL), Cohn&Jansen (Retail)
Miercuri, 17 Octombrie 2018
 Potrivit autorilor, abordarea campaniei „Traieste frumos, inainte de toate" ilustreaza intr-un mod creativ prezenta pe piata si scopul Vodafone de a conecta oamenii, pentru un viitor mai bun
Pitch real pentru branduri renumite din Romania. Start in CompetitIAA 8
Luni, 15 Octombrie 2018
 “In CompetitIAA studentii au sansa de a lucra asemenea unei agentii pentru un client real, de a invata care sunt pasii de urmat pentru castigarea unui pitch si chiar de a-si vedea ideile implementate” spune Iulia Niculae-Cuciurean, Presedintele IAA Young Professionals Romania.
Departamentul pentru Situatii de Urgenta: Precizare privind efectele pe termen mediu si lung in cazul expunerii la gaze lacrimogene
Joi, 16 August 2018
Conform recomandarilor Centrului pentru Controlul Bolilor din Statele Unite, tratamentul expunerii la gazele lacrimogene este unul simptomatic neexistand medicamente specifice sau antidoturi. Astfel, tratamentul se asigura prin spalarea abundenta a ochilor si a fetei la momentul expunerii si prin tratamente specifice iritarii tegumentelor si a cailor respiratorii, daca aceasta persista.
Spotul Friends  TBWA #zidsifacut a ajuns la 1,5 Milioane de vizualizari in doua luni dupa lansare
Marti, 31 Iulie 2018
 Un videoclip de 2 minute si jumatate pe o coloana sonora hip-hop, dar cu versuri si rime din jargonul meseriasilor. «Glet Rich or Die Tryin’ #zidsifacut» a devenit rapid viral, adunand 1,5 milioane de vizualizari pe Facebook si YouTube la mai putin de doua luni de la lansare.
« 5 6 7 8 9 »