Rezultatele cautarii dupa : "digital"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
June Communications devine partener de comunicare pentru Generatik, platforma Brand Management care digitalizează publicitatea la mall
Marti, 29 Iulie 2025
 Lansată de Brand Management, companie cu peste 20 de ani de experiență in industria de indoor advertising, platforma digitalizata Generatik reunește intr-un singur ecosistem toți actorii implicați in publicitatea fizică, de la proprietari de locații, la agenții, branduri și furnizori de execuție.
Apa Nova lansează campania integrată „Apa oficială din tot ce iubești în orașul tău”
Vineri, 25 Iulie 2025
Semnată de agenția DDB Romania (parte din holdingul The Group), noua campanie  nu e doar o pledoarie pentru hidratare, ci o invitație sinceră la reconectare cu orașul printr-un gest simplu și natural: consumarea, cu incredere, a apei de la robinet. 
GMP&U a câștigat licitatia Sphera Franchise Group, lider în industria de food service din România
Joi, 17 Iulie 2025
 „Noul parteneriat ne permite să conturăm campanii de responsabilitate socială, unde ideile fac diferența. Sphera ne inspiră prin dorința lor de a acționa prompt și de a privi cu interes spre viitor”, a spus Ioana Mănoiu, General Manager, GMP&U.  
Internetics 2025 a dat start inscrierilor la ediția aniversară cu numărul 25
Miercuri, 16 Iulie 2025
Agențiile și companiile iși pot inscrie pe site-ul www.internetics.ro  proiecte derulate in perioada 23 august 2024 – 10 august 2025. 
Publicitatea lucrează: 1 din 2 români au făcut achiziții în ultima lună, impulsionați de reclame. Reveal Marketing Research.
Luni, 14 Iulie 2025
 „Comportamentul consumatorilor din Romania arată o maturizare clară: nu mai este vorba doar despre vizibilitate, ci despre relevanță, incredere și experiență. Reclamele eficiente sunt cele care reușesc să combine atractivitatea vizuală cu un mesaj convingător și o ofertă credibilă. Brandurile...
7 din 10 români, cu vârste între 18 și 65 de ani, participă cel puțin o dată pe an la un festival din România
Joi, 03 Iulie 2025
 Potrivit celui mai recent studiu Raiffeisen Bank, din seria de cercetări Despre Bani 1:1, participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază intre 300 și 500 de lei  
CMS alături de Bitdefender la achiziția Mesh Security
Luni, 30 Iunie 2025
 Achiziția va integra capabilitățile de securitate ale Mesh in GravityZone, platforma emblematică a Bitdefender pentru securitate, conformitate și analiză a riscurilor.
 3 din 4 români care cumpără online sunt influențați de social media. Studiu United Media Services
Miercuri, 25 Iunie 2025
1 din 2  respondenti au făcut o achiziție online in ultima săptămana, potrivit studiului United Media Services „Online Shopping Habits 2025”, care oferă o radiografie detaliată a consumatorului conectat: un consumator care caută autonomie in procesul...
D-Tech Forum 2025, BNR: Parteneriat public-privat pentru digitalizarea României
Vineri, 30 Mai 2025
 Transformarea digitală și noile tehnologii, apărarea cibernetică și securitatea mediului virtual sunt marile priorități strategice ale Romaniei in contextul dezvoltării ca societate informațională, a spus Victor Negrescu, Vicepreședintele Parlamentului European, in deschiderea primei ediții a D-Tech...
 The Group a împlinit 20 de ani; publicitatea este aspirație!
Vineri, 23 Mai 2025
 „Cel mai mult prețuim efortul membrilor echipei și increderea acordată de Clienți. Pe acestea s-au bazat creșterea The Group și rezultatele noastre excepționale. Mulțumim Clienților care ne-au incredințat destinul brandurilor lor, precum și partenerilor care ne-au fost alături in două decenii de...
Fundația Țiriac a relansat podcastul „Școala Sportivă” în format video, de ziua lui Ion Țiriac
Miercuri, 14 Mai 2025
 Relansat din 9 mai, de ziua lui Ion Tiriac, publicul va putea urmări povești inspiraționale din lumea sportului, prezentate intr-o manieră vizuală captivantă, cu note educaționale, pe canalul de Youtube „Școala Sportivă”. Podcastul este găzduit de jurnalistul Mircea Meșter.
United Media Services va coordona strategia digitala globala a brandului Metaxa
Joi, 24 Aprilie 2025
Emeline Phipps, Global Senior Brand & Digital Manager, House of Metaxa: „Suntem incantati sa colaboram cu United...
ARBOMEDIA si THINKDIGITAL, in parteneriat strategic pentru lansarea celei mai ample oferte nationale de spatii publicitare multimedia din Romania.
Luni, 17 Martie 2025
 In lunile urmatoare, cele doua companii vor continua sa functioneze independent atat din punct de vedere al relatiei cu furnizorii, cat si din punct de vedere al relatiei cu clientii, dar ofertele complexe ale celor doua retele se vor armoniza, gradual
6 din 10 utilizatori de Inteligenta Artificiala (AI) o folosesc in luarea deciziilor de cumparare. Reveal Marketing Research.
Vineri, 28 Februarie 2025
 67% dintre romani considera Inteligenta Artificiala (AI) utila, inclusiv 53% dintre non-utilizatori. 66% dintre utilizatori comunica cu AI prin mesaje scrise, 15% vocal, iar 19% folosesc ambele metode.
In urma unei licitatii, GMP & U devine agentia de Employer Branding a HEINEKEN Romania
Joi, 27 Februarie 2025
 Colaborarea vine intr-un climat al pietei marcat de schimbarile post-pandemie si de necesitatea angajatorilor de a se diferentia, pentru a putea atrage, pastra si creste profesionisti valorosi si dornici sa isi mentina acelasi loc de munca pe termen lung.
 Investitie de 2,3 milioane de euro atrasa de Footprints AI, condusa de Catalyst Romania, pentru dezvoltarea si extinderea retelei de retail media
Marti, 25 Februarie 2025
 Piata globala de retail media este estimata sa atinga 166 de miliarde de dolari in 2025, iar pana in 2027, compania estimeaza ca o parte semnificativa a bugetelor destinate pana acum unor canale „traditionale” precum radio, TV, OOH, dar si digital marketing, va fi redirectionata catre acest canal.

1 din 2 tineri spun ca au trecut prin abuz emotional in relatii. Reveal Marketing Research, pentru Fundatia Friends for Friends
Miercuri, 19 Februarie 2025
 45% dintre tinerii din Romania spun ca au trecut prin abuz emotional in relatii, aceasta fiind cea mai intalnita forma de abuz mentionata de tineri, urmata de cel in mediul digital cu aproape 30% dintre mentiuni si de cel fizic cu 20%.
Serie de seminarii CyberAware in Jungla Digitala pentru siguranta online a comunitatilor vulnerabile
Joi, 13 Februarie 2025
 Proiectul Touched Romania, derulat cu sprijinul Fundatiei Orange, reprezinta o initiativa menita sa sprijine femeile, copiii si adolescentii vulnerabili in intelegerea riscurilor mediului online si in dezvoltarea unei identitati digitale autentice si sigure
Cat cheltuiesc romanii in luna iubirii si cum sarbatoresc relatia de cuplu. Studiu Raiffeisen Bank Romania
Miercuri, 12 Februarie 2025
 Potrivit unui studiu realizat de Raiffeisen Bank, in colaborare cu Appinio, companie globala de cercetare a pietei, 55% dintre romanii care sunt intr-o relatie marcheaza aceste zile, iar pentru 6 din 10 romani cheltuielile asociate lunii iubirii nu sunt percepute ca o presiune financiara.
 30% dintre romani folosesc filtre pe social media, iar 1 din 2 utilizatori ai acestora s-au simtit presati sa le foloseasca din cauza standardelor sociale
Marti, 11 Februarie 2025
 Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research: ,, Tentinta ridica intrebari importante despre impactul pe termen lung asupra sanatatii emotionale si a autenticitatii in mediul digital."
« 1 2 3 4 5 »