Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 28 Aprilie 2011
Din cei 9,6 Milioane EUR venituri pe 2010, televiziunea publica a platit 412,4 Mii EUR rebate-uri la agentii si 450,1 Mii EUR comision la Splendid Media. Cu toate aceste remunerari, 3 din 4 spoturi la TVR Cultural au fost difuzate gratis
Luni, 16 Ianuarie 2006
Sub sloganul Conteaza ce e inauntru, agentia OgilvyOne a semnat al saselea spot TV din 2005 pentru Ozone Laboratories
Joi, 03 August 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 18.000 euro în electrocasnice, Caravana Bebeko pornita de Beko si organizata împreuna cu Front Line Marketing în perioada 10 iunie – 23 iulie, la nivel national, a înregistrat 60.000 participanti si peste 20.000 taloane de tombola completate
Luni, 05 Ianuarie 2015
Avatar a fost cel mai urmarit film al ultimilor 11 ani in Romania, Romanii au talent a stabilit un record de exceptie pe piata televiziunilor comerciale - 59.1% share, audienta medie in Prime Time de 9.5 puncte a fost cea mai buna din ultimii 10 ani
Luni, 19 Septembrie 2016
Consiliul National al Audiovizualului a aprobat initiativa Itsy Bitsy si Autoritatii Nationale pentru Protectia Dreptului Copilului si Adoptie pentru difuzarea la radio si TV, in calupurile publicitare, a unui mesaj despre importanta timpului de calitate parinte-copil
Joi, 12 Mai 2005
Campania “Vrei sa fii mereu primul” pentru bilunarul de la Business Media Group va rula timp de 2 luni de zile pe majoritatea canalelor media – TV, radio, presa, outdoor si Internet
Marti, 25 Aprilie 2006
Potrivit MindShare Media Romania, serialul finantat de Unilever si distribuit statiilor TV din intreaga lume de catre MindShare si Sports and Entertainment Television Ltd este un format TV inovativ in domeniul advertiser-funded program
Joi, 26 Octombrie 2006
Andreea Stan (foto) alias Zâna Norilor de la Itsy Bitsy FM a câstigat premiu pentru cel mai bun film de scurt metraj la Festivalul Unde e iubirea?, într-o competitie cu 300 de filme din toata lumea
Vineri, 17 Februarie 2006
CNA va propune o instructiune prin care sa precizeze ca nu reprezinta publicitate mascata mentionarea numelor de companii si institutii in relatia cu reprezentantii lor sau cu prezentarea unor informatii de interes public
Miercuri, 20 Februarie 2008
Grupul Realitatea-Catavencu se reorganizeaza in functie de publicul tinta, si este condus de trei directori ai noilor divizii integrate: Mihnea Vasiliu (Quality), Dragos Stanca (Business Media) si Sorin Vulpe (Life Style).
Miercuri, 23 Septembrie 2009
„Motivele schimbarii noii forme grafice ale Business Standard sunt legate de un format care ne permite sa tiparim tot ziarul color, de costuri si de o mai mare flexibilitate...
Marti, 30 Martie 2010
La un an de la infiintare, si cu 4-5 angajati la care se adauga colaboratori, Cristin Tocan, fondatorul companiei de evenimente si servicii BTL Evenimento estimeaza ca a inregistrat anul...
Marti, 05 Februarie 2019
In ANDRA SHOW, emisiunea vedeta a postului, Andra Gogan - actrita, cantareata, vlogger si voice-over la Disney...
Luni, 23 Aprilie 2007
Agentia de publicitate GMP Advertising a creat "Dragoste fara griji", o campanie sociala de informare si educare realizata pentru Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS)
Vineri, 19 Aprilie 2019
Televiziunea Romana a urcat pe podium la Prix CIRCOM 2019, obtinand locul I si o mentiune in cadrul Galei Asociatiei Televiziunilor Regionale din Europa (CIRCOM Regional) - organizatie care reuneste 376 de statii TV din 38 de tari si care premiaza cele mai bune productii ale acestora.
Joi, 22 Iunie 2017
In cadrul evenimentului desfasurat marti, 20 iunie, UZPR a premiat cele mai bune materiale jurnalistice (presa scrisa, presa on-line, carte de specialitate, radio si televiziune) publicate sau difuzate in 2016
Joi, 09 Martie 2006
Agentia de publicitate Grey Worldwide Romania a tras filmul noului spot de imagine "Intrecerea fantastica" pentru Romaqua Group cu regizorul Randall Cook, cunoscut pentru efectele speciale din filmele "Stapanul Inelelor" si "King Kong"
Miercuri, 14 Aprilie 2010
Complexul Expozitional Romexpo gazduieste pe 21 mai cel mai important eveniment sportiv al anului, Gala K-1 Romania
Vineri, 03 Septembrie 2021
,,M-au marcat, desigur, si episoadele cu "Oamenii mari care au facut Romania Mare", serie inceputa in 2018. "Legatura dintre Memorialul Durerii si marii artizani ai Unirii este directa. Cei care au facut Reintregirea au ajuns, in mare parte, la Sighet, unde si-au gasit sfarsitul”, a spus Lucia...
Miercuri, 08 August 2007
Despre bugetul anual pentru BTL si evenimente sponsorizate de Orangina, Catalin Ignat Vice-presedinte marketing URBB si Carlsrom Beverages a afirmat pentru AdPlayers ca acesta este cuprins intre 35% si 40% din bugetul total alocat comunicarii marcii, estimat de executiv pe an la o valoare cuprinsa intre 1 si 1,5 Mil. EUR
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: