Rezultatele cautarii dupa : "dezvolta"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Branding Secom semnat de Brandient
Vineri, 24 Octombrie 2014
 Compania de consultata si strategie de brand fondata de Aneta Bogdan a fost desemnata pentru a conceptualiza, implementa si dezvolta un brand capabil sa sustina abordarea de business si nevoia de crestere a afacerii
 
Buget de 3-4 Milioane de euro Bunge Prio la OMD
Joi, 21 August 2014
 Cu un buget estimat de surse adplayers la o valoare de 3-4 Milioane de euro pe an, agentia OMD Romania a fost aleasa sa administreze contul de media Bunge Prio pentru Floriol si Unisol

 

Agentie condusa de 6 oameni. Conducerea executiva Graffiti PR este asigurata de sase consultati.
Vineri, 20 Iunie 2014
 Directorul executiv al agentiei este Bogdan Tomoioaga. Managing Director al Graffiti PR in ultimii sase ani, Mircea Tomescu, va dezvolta proiecte...
Campania Digi Mobil semnata de Papaya, boicotata in Belgravistan!
Vineri, 30 Mai 2014
 Contactat de catre adplayers, Robert Tiderle a confirmat ca Papaya se ocupa de campania de lansare a serviciului de telefonie mobila digi Mobil, insa nu a dezvaluit detalii privind strategia de promovare.

Romtelecom & Cosmote: Prematur pentru detalii despre rebrandingul la T Mobile
Luni, 17 Martie 2014
 Pana in prezent, campaniile Romtelecom si Cosmote au fost dezvoltate cu mai multe agentii de publicitate: GMP pentru Romtelecom, Ogilvy si Papaya pentru Cosmote.
Schimbare la varf in UAPR. Anne Marie Obretin o inlocuieste pe Eleonore Af Schaumburg-Lippe.
Miercuri, 05 Martie 2014
 Apropiata si pana in prezent comunicarii interne UAPR, Anne Marie Obretin o inlocuieste pe Eleonore Af Schaumburg-Lippe, fostul director executiv, care, potrivit asociatiei, a ales alte provocari in cariera profesionala.

 

Zenith porneste Cum va fi lumea in urmatorii 25 ani?
Miercuri, 30 Octombrie 2013
 Lansata in urma cu 25 ani intr-un depozit reamenajat din Londra, reteaua de media cuprinde astazi 250 de birouri in 74 de tari inclusiv biroul din Romania condus de Maria Tudor, managerul agentiei locale Zenith Romania
RoDirect este asigurat: 50% sponsorizat, 50% taxat
Joi, 17 Octombrie 2013
 Organizat de ARMAD intre 7 si 8 noiembrie la Ramada Plaza Hotel, scopul evenimentului este acela de a promova marketingul direct si interactiv, de a demonstra prin studii de caz eficienta comunicarii directe cu consumatorii.
30.000 EUR pentru Praktiker.ro. Platforma revine la Infinit.
Vineri, 23 August 2013
 Praktiker isi dezvolta vanzarile online cu o platforma semnata de specialistii digitali de la Infinit Solutions, in urma unei licitatii desfasurate in luna februarie a acestui an.

Buget de 50-100.000 euro Lexmark castigat de Media Pozitiv
Luni, 10 Iunie 2013
 Cu o cifra de afaceri de 250.000 euro pe 2012, agentia Media Pozitiv face 80% din bani din proiecte de comunicare si servicii de relatii publice & marketing, iar 20% din bugete de advertising online.
Aplicatiile pe mobil, la inceput. Premiata la Mobilio, Cocoa Platypus vrea 250.000 EUR pe an din design.
Vineri, 26 Aprilie 2013
 Premianti la Mobilio 2013,competitia de aplicatii pe mobil dezvoltata de Ziarul Financiar, studioul de design Cocoa Platypus este de parare ca veniturile din aplicatii pe mobil sunt inca la inceput in Romania.
1.000 de aplicatii mobile fabricate in Romania. Bugete? De la mii de euro la peste 400.000 de euro!
Luni, 18 Martie 2013
 „Ca nivel de investitie, in functie de dezvoltator, aplicatiile pot fi create cu sume cuprinse intre 1,000 Euro si 30,000 Euro in functie de complexitatea aplicatiei, insa vorbim si de jocuri foarte complexe [..]care investesc sume cuprinse intre 400.000 de euro mergand pana cateva milioane de euro” Cosmin Pachiu, Mediafax Group, despre aplicatiile mobile si Mobilio Awards
2 Mil. EUR din Goldbach Media. 2 Mil. EUR din Goldbach Audience. Vrea 300-500.000 din OOH.
Luni, 25 Februarie 2013
 Cu aproximativ 2 Mil. EUR din Goldbach Media si 2 Mil. EUR din Goldbach Audience pe anul 2012, noua divizie Goldbach Outdoor Network are ca tinta 1.000 de panouri si 300-500.000 EUR din OOH
Cat vinde Emotia? Strategie de marketing cu nerv.
Miercuri, 12 Decembrie 2012
 Autor a doua carti de referinta in advertising: “The Advertised Mind” si “The Branded Mind”, Erik du Plessis, Chairman Millward Brown, Africa de Sud, vorbeste exclusiv in adplayers despre viitorul marketingului intr-un interviu luat la Amsterdam de Ana Iorga, manager al agentiei Lemon Studio si specialist in neuromarketing.
Sexgate razbunat. Newsweek inchide revista tiparita.
Joi, 18 Octombrie 2012
Altadata cu 3-4 Milioane de exemplare tiparite vandute, revista care a scris pentru prima data de scandalul sexual Clinton & Lewinsky si care a  declansat o isterie mediatica pe marginea copertii cu fosta guvernatoare americana Sarah Palin, trece din 31 decembrie 2012 integral in format digital cu plata - Newsweek Global.

Money Magazine vinde publicitate exclusiv prin Lion House.
Joi, 20 Septembrie 2012

Andrei Cristea, managerul agentiei estimeaza  tinta de vanzari anuala a produsului la  80-100.000 eur pe an.