Rezultatele cautarii dupa : "consum"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Aproape jumătate dintre români aruncă mâncare gătită. Up România în parteneriat cu Reveal Marketing Research
Marti, 03 Iunie 2025
Mancarea gătită rămane principalul tip de aliment care ajunge la coșul de gunoi (46%), urmată de paine și produse de panificație (39%), fructe (28%) și legume (27%).  
Cu peste 2,5 miliarde de tranzacții analizate în 2025, Footprints AI lansează primul Copilot AI pentru retailul fizic
Vineri, 30 Mai 2025
 Prin intermediul primului Copilot AI, startup-ul romanesc de tehnologie Footprints AI transforma fiecare magazin intr-un „radar” inteligent ce oferă insight-uri de aprovizionare, sortimentație și marketing in timp real, accelerand expansiunea internațională a celei mai mari rețele de retail...
Olini lansează un produs cu efect anti-aging: uleiul de măsline bogat în polifenoli
Miercuri, 14 Mai 2025
 Extra virgin și cu un gust bogat este perfect pentru a fi utilizat in dieta pentru longevitate. Acest tip de ulei constituie baza dietei mediteraneene a persoanelor din așa numitele “zone albastre”, teritorii unde oamenii trăiesc mult și nu se imbolnăvesc des (ex: Sardinia – Italia, Ikaria...
Lidl Romania incurajeaza romanii sa inceapa cumparaturile intr-un frigider organizat
Marti, 29 Aprilie 2025
 Lantul de magazine lanseaza o noua initiativa pentru reducerea risipei alimentare, inspirata din psihologia de retail, alaturi de un expert in organizare
 Adresata consumatorilor de peste 18 ani, fanii marcii HELL pot participa pana pe 30 iunie la cea mai mare campanie de pana acum
Joi, 24 Aprilie 2025
 Campania este activa in perioada 17 februarie - 30 iunie, produsele participante fiind cele mai populare arome HELL ENERGY, disponibile in editie limitata, cu designul tatuajelor lui Michele Morrone si un cod sub fiecare cheita.
 Cu o piata estimata la 5,4 miliarde USD in 2025, piata bauturilor alcoolice din Romania, in crestere. The M Works si UNLOCK Researh
Vineri, 07 Martie 2025
 ,,Cu o piata estimata sa atinga 5,4 miliarde USD in 2025 si un volum de 1,8 miliarde de litri de alcool consumat, recomandam jucatorilor din industrie sa-si concentreze eforturile pe o comunicare autentica, personalizata si aliniata cu valorile publicului lor”,a spus Imola Zoltan, Managing Partner, The M...
Olympus Romania introduce ambalaje mai prietenoase cu mediul, pentru a sprijini colectarea selectiva si reciclarea ambalajelor
Joi, 20 Februarie 2025
Noua tehnologie introduce etichete reciclabile din hartie, usor de separat de paharul din r-PET, facilitand colectarea selectiva post-consum
3 din 4 consumatori din Romania merg in magazine pentru reduceri si promotii, iar plasarile determina achizitia
Joi, 20 Februarie 2025
Realizat de Highlight Agency si Reveal Marketing Research, studiul a analizat comportamentele de consum si preferintele romanilor in materie de campanii promotionale instore si releva felul in care brandurile pot atrage atentia fiecarei generatii de consumatori astfel incat gradul de implicare al acestora sa fie...
Doar 1 din 10 romani spun ca au pus suficienti bani deoparte. Creste nevoia de credite.
Miercuri, 19 Februarie 2025
 Potrivit unui sondaj Tbi Bank, scaderea puterii de cumparare, cheltuielile care depasesc veniturile si economiile insuficiente cresc nevoia de credite
Bilant 2024: Crestere FMCG si Electro-IT dupa doi ani de contractie a volumelor
Miercuri, 05 Februarie 2025
 Per total, „Barometrul de retail” al NIQ-GfK, ce acopera cca 62,000 de magazine la nivel national, arata o crestere valorica a vanzarilor in cele doua domenii de 8.3% pana la un total de 127.3 miliarde de lei in 2024, industria FMCG avand un avans de 8.0% fata de anul trecut, iar cea de electro-IT de...
Bugetul dedicat sarbatorilor de iarna creste cu 13% in 2024. Nu neaparat pentru un consum mai mare, ci pentru acoperirea inflatiei.
Marti, 31 Decembrie 2024
 Potrivit studiului Reveal Marketing Research din preajma sarbatorilor, 68% dintre romani intampina sarbatorile de iarna cu sentimente pozitive, insa proportia celor care se confrunta cu...
Preturile accesibile si sustenabilitatea devin prioritati. Reveal Marketing Research
Joi, 19 Decembrie 2024
 Studiul evidentiaza o crestere semnificativa a interesului fata de subiectul sustenabilitatii, procentul celor care considera acest aspect important pentru romani urcand la 58% in 2024, comparativ cu 36% in 2023.
Cunoscuti sub numele de Generatia Z, tinerii nascuti intre 1996 si 2010 refuza compromisuri in cariera, sanatate si relatii sociale pentru succesul financiar
Luni, 16 Decembrie 2024
 In ciuda contextului, o treime dintre ei demonstreaza incredere si responsabilitate in gestionarea finantelor personale - atitudine care denota o maturitate timpurie in administrarea resurselor si refuzul de a accepta compromisuri semnificative in viata personala.
 5 din 10 romani sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn. Studiu CIPRA si Reveal Marketing Research.
Miercuri, 11 Decembrie 2024
 Stresul este cel mai important factor care afecteaza calitatea somnului romanilor, fiind mentionat de 52% dintre respondenti (in scadere fata 61% anul trecut), urmat de timpul in exces petrecut la calculator sau pe telefon, cu un procent de 40%, obicei care afecteaza in cea mai mare masura tinerii din categoria...
6 din 10 romani considera mai atragatoare marcile care lanseaza editii limitate de Craciun. Reveal Marketing Research.
Luni, 09 Decembrie 2024
 Cele mai populare categorii de produse cu tematica de Craciun sunt alimentele (79%), bauturile (56%) si cosmeticele (39%).
Pauza temporara in productie la fabrica HELL, din cauza deficitului de vitamina B la nivel european
Vineri, 18 Octombrie 2024

Producatorul HELL ENERGY (Ungaria), va suspenda temporar productia de bauturi energizante HELL, care contin vitamine de tip B, incepand cu data de 17 octombrie 2024, pentru o perioada estimata de 2-3 saptamani.


...
Reteaua de retail media Profi ofera acces brandurilor la o audienta de 4 milioane de consumatori
Luni, 30 Septembrie 2024
 „Prin lansarea acestei retele de retail media, deschidem o oportunitate unica pentru branduri si agentii sa isi maximizeze impactul campaniilor publicitare, folosind date reale si targetare precisa. Ne dorim ca partenerii nostri sa valorifice aceste capabilitati inovatoare, care le permit sa fie mai aproape de consumatorii lor si sa obtina rezultate...
PURINA invita startup-uri din domeniul ingrijirii animalelor de companie sa aplice la a sasea editie a programului de accelerare Unleashed
Miercuri, 11 Septembrie 2024
 Compania cauta solutii tehnologice, in special AI pentru a ajuta la rezolvarea problemelor parintilor de animale de companie, care sunt relevante, scalabile si durabile. PURINA a accelerat deja 33 de startup-uri si va accelera pana la 10 noi afaceri de ingrijire a animalelor de companie in 2025
Parteneriat AI intre start-up-ul romanesc Brainactive.ai cu un pionier global pentru cresterea in cercetare de piata globala
Vineri, 09 August 2024

Prin acest parteneriat, Brainactive.ai si Cint le ofera organizatiilor care vor sa fie inaintea tendintelor cea mai recenta tehnologie in materie de cercetare, date precise, inteligenta umana si solutii bazate pe AI

Endava se asociaza cu OpenAI pentru a implementa ChatGPT Enterprise in cadrul intregii organizatii
Miercuri, 07 August 2024
 Tehnologia AI va avea un „impact de transformare” asupra valorii oferite de companie clientilor, spune Matt Cloke, CTO (Chief Technology Officer) al Endava

« 1 2 3 4 5 »