Rezultatele cautarii dupa : "connection"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 »
Buget de 150.000 - 200.000 EUR, in prima campanie Intesa Sanpaolo Bank in Romania
Joi, 20 Noiembrie 2008
 Semnata de Saatchi&Saatchi Italia, campania este difuzata concomitent in toate cele 13 tari din regiune in care Intesa Sanpaolo a investit, marcand etapa finala a procesului de rebranding international al grupului
Scholz & Friends pune capat ‚miscarii strategice decisive’ cu GAV balkanski si face un joint venture cu Lowe
Marti, 01 Iulie 2008
Parteneriatul global Scholz & Friends - Lowe Worldwide pune capat relatiei cu GAV balkanski Romania, iar Scholz & Friends Bucharest va fi un joint venture intre Scholz & Friends si Lowe & Partners...
Licitatia media Intesa Sanpaolo Bank, la Brand Connection
Joi, 26 Iunie 2008
Ileana Tomescu, Managing Director al agentiei de media, estimeaza ca piata de media pentru banci si servicii financiare va insuma in 2008 bugete de 45-50 Milioane EUR
11 agentii de media au sefi noi, in mai putin de 4 ani
Luni, 09 Iunie 2008
Numai in ultimii 4 ani, un numar de 11 agentii de media relevante pe piata au fie manageri noi: Initiative, MindShare, Optimedia, Media Direction, Mediacom, OMD, fie sunt chiar ele noi companii relevante pe piata cu...
Stefan Voloaca, AdPlayersCRITIC – Viral Lowe: Nu stiu daca sunt ridicole sau geniale, dar obiectivul lor este atins
Luni, 14 Aprilie 2008
Stefan Voloaca, Creative Director, BIGGER Group mai spune ca l-au amuzat multe din comentariile malitioase ale colegilor de breasla
Ema Prisca (Graffiti BBDO), AdPlayersCRITIC- Viral Lowe:  ' ' Concluzia mea e ca viralul asta nu are virus si ca atare nu s-a raspandit ' '
Luni, 14 Aprilie 2008

„Cand dai ceva mai departe, ceva-ul ala te reprezinta: arati la ce razi, ce te impresioneaza, ce consideri frumos sau hidos. Viralul Lowe sta intr-o injuratura, nici macar una nemaiauzita”, mai este de parere Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO

Carmen Tiderle (GMP), AdPlayersCRITIC – Viral Lowe: ''In ciuda faptului ca n-au valoare creativa, iata ca noi vorbim despre ele''
Vineri, 11 Aprilie 2008

„Nu m-ar fi deranjat deloc cuvantul acela daca ar fi fost justificat si ar fi folosit ideii spotului, idee ce lipseste cu desavarsire”, este de parere Carmen Tiderle, Creative Director la GMP

AdPlayersCRITIC – Viral Lowe, Robert Tiderle: ''Deci astia sunt Lowe? Astia cu ''sa moara mama si ''ce p…a mea!''
Joi, 10 Aprilie 2008
„Faptul ca se fac asemenea gesturi de comunicare, ar trebui sa ne bucure pe noi toti. Pe noi toti care avem in coada la numele nostru Advertising. Lowe n-are. Ei au Lintas.”, afirma seful de la Papaya...
AdPlayersCRITIC Viralul Lowe, cu Iulian Trasa (imagoo.nu), despre ''alaturarea injuraturilor ''p...la mea'' si ''sa moara mama'', bancile copilariei si chipul mamei Savanciuc''
Joi, 10 Aprilie 2008
„Ultimul creativ nu vrea sa iasa dintre coapsele calde ale sediului vechi. Ii e frica de schimbare, asa cum nici noua nu ne-a fost bine cand, am iesit din p...zdele mamelor noastre”, adauga Trasa,...
AdPlayersCRITIC –Viral Lowe, cu Cristian Manafu (Evensys): ''Cand Internetul e considerat de o agentie de publicitate drept locul in care poti arunca usor orice si oricum, atunci avem o problema''
Joi, 10 Aprilie 2008

„Internetul nu e o hazna si nici o joaca. Are acum o putere mult mai mare decat multe alte media si de aici oricine isi poate inchipui ce se poate intampla”, mai spune Cristian Manafu, Managing Partner la Evensys.

Final de viral neasteptat: Lowe este autoarea campaniei
Luni, 07 Aprilie 2008
Agentia motiveaza paternitatea filmelor trimise pe email in ultimele zile, nu si limbajul, cu siguranta „memorabil”, folosit in campania virala
Beneficiar al unei investitii de 6 milioane EUR, Carol Parc Hotel comunica prin Lowe PR
Vineri, 07 Martie 2008
Potrivit agentiei de relatii publice, strategia de comunicare va viza in egala masura informarea publicului despre aparitia categoriei de nisa pe care o reprezinta hotelul, precum si pozitionarea brandului
Stefan Stroe, Strategic Planning Director la Starcom, pleaca intr-o „agentie de creatie”
Luni, 25 Februarie 2008
Cu 7 ani in media si publicitate, Stefan Stroe paraseste grupul Leo Burnett Romania dupa 4 ani, timp in care a lucrat mai intai pentru agentia de publicitate cu acelasi nume, si mai apoi pentru Starcom
Lowe PR va fi condusa de Hortensia Nastase, Deputy Managing Director
Marti, 12 Februarie 2008

In urma despartirii de sefa companiei de relatii publice - Nora Ionita, atributiile fostului Managing Director Lowe Public Relations vor fi preluate de Hortensia Nastase – Deputy Managing Director, de la inceputul acestui an

Sefa Lowe PR, Nora Ionita a demisionat din companie
Luni, 11 Februarie 2008

Nora Ionita era Managing Director la agentia Lowe Public Relations de la infiintarea companiei, din prima parte a anului 2006

HBO 10 ani, de Lowe PR
Sambata, 02 Februarie 2008

Campania a fost lansata in 21 decembrie 2007 si se va incheia la sfarsitul lunii februarie 2008.

Brand Connection stabileste „directia de zbor” pe piata
Miercuri, 16 Ianuarie 2008
Infiintata in 2005, Brand Connection Romania include in portofoliul de clienti: Lilly (ADHD campaign), CSC, Bayer, Media One, British Council, Banca Romaneasca, Boehringer-Ingelheim, Cotnari, Asiban, Porche, TNT,...
Licitatie Ballantine’s Super Premium, la Lowe PR
Joi, 01 Noiembrie 2007
"La pitch au participat inca 2 competitori”, a declarat, pentru AdPlayers, Hortensia Nastase, PR Director Lowe PRA
Lowe PR a intrat in CCRP
Miercuri, 24 Octombrie 2007
Pe langa Lowe PR, printre membrii CCRP se numara 2activePR, DC Communication, Free Communication, Image Promotion, Millenium Communications, Ogilvy PR, Perfect, Prais Corporate Communications, Premium Communication si The Practice
Lowe a exportat prima campanie integrata Eximbank
Miercuri, 08 August 2007
Oficialii agentiei de publicitate au declarat pentru AdPlayers ca prima campanie integrata Eximbank s-a derulat in perioada Iunie-iulie, iar contul de media full service (toate serviciile) a fost si acesta in grija Lowe&Partners
« 1 2 3 »