Rezultatele cautarii dupa : "cifra afaceri"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Dupa Euromedia, Epa a preluat si compania de outdoor Beta Cons
Joi, 08 Septembrie 2005
Cu o investitie de 20 milioane USD, grupul austriac a devenit numarul 1 pe piata romaneasca de outdoor, detinand o cota de 60% din piata
Trimite femeilor buchete de 500.000 de euro pe an din Floria.
Luni, 13 August 2012
 Cu un business online de aproximativ 500.000 euro pe an, Floria.ro vinde in zilele mari (atentie, vine Sfanta Maria) in jur de 250 comenzi de buchete de flori. Cam de  5 ori mai mult decat intr-o zi obisnuita, dupa cum afirma Mugur Cosmin Frunzetti, antreprenorul care a pus la punct afacerea in 2010.  Chiar de ziua lui, un barbat punea bazele unui business care aduce de doi ani...
Starlink Group estimeaza 10% din BTL
Joi, 23 August 2007
“Intr-un an, BTL-ul ar putea fi in jurul a 10% din business-ul Starlink Group”, a declarat la infiintarea diviziei BTL, pentru AdPlayers, Marcel Straut - Managing Partner al grupului, care nu ezita sa deconspire si noul pas la Starlink: “Cautam acum cei mai buni oameni de outdoor din piata”
FRIENDS Advertising: 9,4 Mil. Lei (2,55 Mil. EUR) din creatie si strategie (55%), project management (30%) si PR (15%)
Vineri, 17 Aprilie 2009
 „Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
Noul Biz la 1 an: 500.000 EUR, si 200-250.000 EUR din evenimente
Joi, 11 Noiembrie 2010
 Estimat de AdPlayers la 100-120.000 EUR pe an, Zilele Biz, cel mai important dintre acestea, are loc in acest an in  perioada 15-19...
Lingouri de hartie de 2,5 Miliarde de euro. Distribuite de Antalis.
Luni, 19 Octombrie 2015
 Cu una din facilitati amplasata la Aberdeen (Scotia), urmasii bunicului Alex Prie - „fine paper makers” de la 1770, scot de aproape 250 de ani pe poarta fabricii in fiecare ora tiruri de hartie pentru tipar, solutii de packaging, comunicare vizuala si birou.
Cine se fura, se da spaga, se intorc bani in publicitate?
Sambata, 25 Iulie 2009
Liviu David - Creative Director la Next Advertising scrie "nemteste" in iqads despre industria de publicitate in care „se fura, se da spaga, se intorc bani, se iau comisioane ascunse (..), se manaresc licitatii”, fara sa se uite si in propria ograda...
Piata romaneasca, dar castiga nemteste. Porsche si alti clienti de 2 Mil. EUR la Springer & Jacoby
Marti, 04 Martie 2014
 Raluca Simu, Managing Partner al Springer & Jacoby trece in revista ce-a adus anul trecut in "contul" agentiei de publicitate pe care o conduce, si ce crede ca se va intampla in 2014

 

Publicitatea moare si Millenium incaseaza banii. Eveniment.
Joi, 28 Martie 2013
 In timp ce baba isi piaptana cele 10 fire de par din frunte si crede ca isi face parul permanent, realitatea cruda arata ca dintr-o mare piata, mica Noapte a Agentiilor, la fel ca multe alte evenimente, atrag la numaratoarea participarii 10-20 de entitati din comunicare, in timp ce sponsorii evenimentelor au facut dintr-o agentie un adevarat grup. Millenium Group.
Raport 2005 Leo Burnett Romania
Joi, 15 Decembrie 2005
Sub titlul de "Cartea Alba", grupul de agentii Leo Burnett, Starcom si Starlink promit, incepand cu editia din acest an, un raport sumar al agentiilor in fata jurnalistilor
Granini a ales GAV|Scolz&Friends si Media Insight
Luni, 19 Iunie 2006
Eckes-Granini Romania dezvolta pe piata autohona marca Granini in colaborare cu Carlsrom Beverage Co., actiunile de comunicare ale marcii fiind derulate de GAV | Scolz & Friends (agentie de brand) si Media Insight (agentie de media)
Crestere cu peste 50% pentru business-ul digital Zitec, in prima jumatate a anului 2020
Vineri, 25 Septembrie 2020
Potrivit informatiilor remise AdPlayers, cu echipa in intregime in modul de lucru de la distanta, Zitec a continuat intr-un ritm accelerat dezvoltarea proiectelor de transformare digitala impreuna cu clienti din industrii variate, pe fondul nevoilor de modernizare a infrastructurii de business si a proceselor IT in...
Grecii de la JNL+ intra în România
Marti, 24 Octombrie 2006
Având, potrivit grupului, 15% din piata de comunicare din Grecia si clienti cum sunt OTE, Ifantis, Triumph, Bank Societe General, AIG Greece sau Cosmote, grupul deschide în România JNL+European Advertising Agency, cu un actionariat 51% pentru JNL+Grecia, 30% - Andreea Lica (Medes Advertising) si 19% Konstantinos Konstandinjidis (foto), primul cont aliniat de greci fiind Ifantis
Grup Sapte: BTL de 6,5 Milioane EUR in 2010
Joi, 10 Februarie 2011
 Repozitionata in 2010 BTL full service si avand peste 2500 de merchandiseri si promoteri colaboratori in 90 de orase, agentia Grup Sapte a incheiat anul trecut cu 6,5 Milioane EUR (27,43 Milioane lei), in crestere cu 18% comparativ cu anul precedent, cand tragea linie sub 5,5  mil. EUR
Reteaua de retail media Profi ofera acces brandurilor la o audienta de 4 milioane de consumatori
Luni, 30 Septembrie 2024
 „Prin lansarea acestei retele de retail media, deschidem o oportunitate unica pentru branduri si agentii sa isi maximizeze impactul campaniilor publicitare, folosind date reale si targetare precisa. Ne dorim ca partenerii nostri sa valorifice aceste capabilitati inovatoare, care le permit sa fie mai aproape de consumatorii lor si sa obtina rezultate...
Milli in campanie OgilvyPR
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai – august 2006  la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
 Investitie de 2,3 milioane de euro atrasa de Footprints AI, condusa de Catalyst Romania, pentru dezvoltarea si extinderea retelei de retail media
Marti, 25 Februarie 2025
 Piata globala de retail media este estimata sa atinga 166 de miliarde de dolari in 2025, iar pana in 2027, compania estimeaza ca o parte semnificativa a bugetelor destinate pana acum unor canale „traditionale” precum radio, TV, OOH, dar si digital marketing, va fi redirectionata catre acest canal.

Carmen Tiderle dezvaluie singurul motiv al despartirii de Leo Burnett, in AdPlayers
Luni, 27 August 2007
Intr-un “making of” de 15 minute al unui film de 10 ani in publicitate, viitorul Creative Director la GMP – Carmen Tiderle, acum Director de Creatie la Leo Burnett pentru inca o luna, dezvaluie pentru AdPlayers motivul datorita caruia va incheia socotelile cu agentia de publicitate pentru care a lucrat aproape 7 ani
Marijana Popescu today: Media Today
Joi, 18 Mai 2006
General Manager la Media Today astazi, ea are carti de vizita din 1991 - 1993 de Graffiti BBDO - Media Director, din 1993 – 2000 Creative Media - General Manager, 2000 – 2004 MediaPlan - Deputy General Manager si 2004 – 2006 ISM Media Division - General Manager
Parteneriat GAV|Scholz & Friends - Free
Luni, 08 Mai 2006
"Un gest strategic, in vederea adaptarii celor doua companii la schimbarile pietei autohtone, prin oferirea unei alternative lipsita de scleroza sistemelor mamut", a calificat Lucian Georgescu parteneriatul GAV|Scholz & Friends - Free Communication