Rezultatele cautarii dupa : "cercetare"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
Fosta Managing Director al regiei de media Cable Direct, Ecaterina Matei conduce noua divizie Digital Media, Cheil | Centrade
Miercuri, 11 Mai 2022
 Cu o experienta de peste 20 ani in piata de media, Ecaterina Matei si-a inceput cariera in cercetare de piata si vanzari de publicitate la Prima TV. Ulterior preluarii Prima TV de catre grupul european ProSiebenSat.1 Media, Ecaterina a promovat rapid la rolul de director de vanzari media, iar in ultimii sase ani a...
Raiffeisen Bank Romania sprijina Rucsacul cu Povestiri. Jurnalisti si creatori de continut care scot la lumina tinuturi de pe Via Transilvanica
Miercuri, 13 Aprilie 2022
 Corina Vasile, Director Comunicare si Sustenabilitate Raiffeisen Bank Romania: "Via Transilvanica face istorie fara indoiala. Mii de oameni si de comunitati se schimba pe parcursul acestui drum. Este ceea ce ne-am gandit si ne-am propus de la inceputul acestui proiect unic cu partenerii nostri de la Tasuleasa...
1 din 4 romani declara ca obisnuiesc sa posteasca miercurea si vinerea, in timp ce doar 1 din 10 tin tot postul
Marti, 12 Aprilie 2022
 In topul alimentelor consumate in perioadele de post se afla mancarea gatita (81%), salatele de cruditati si fructele (72%), maslinele (60%) si pateul vegetal (43%). Cele mai putin consumate produse de post sunt quinoa (10%), tofu (19%) si laptele vegetal (23%). 1 din 3 romani care tin post consuma si preparate pe...
GroupM (WPP): Inteligenta Artificiala (AI) ar putea reprezenta 90% din publicitate in viitorii 10 ani.
Luni, 11 Aprilie 2022
 Potrivit grupului de media international, marketingul bazat pe Inteligenta Artificiala inseamna in acest moment 370 miliarde de dolari, adica 45% din publicitatea globala, si este in continua crestere si ar putea ajunge la 1,3 trilioane de dolari in 2032.
„De la inceput cu SPOR!”. Marca de vopsea lavabila de la Policolor sustine proiectele de relocare in Romania, parte din migratia de la oras la sat.
Miercuri, 30 Martie 2022
 Neo-ruralii sunt noua generatie de adepti urbani ai relocarii la sat sau oras mai mic, fenomen care ia avans fata de migrarea inversa spre marile orase
Romanii sunt tot mai interesati de cadouri precum parfumuri, produse de machiaj dar si alte cosmetice.
Joi, 10 Martie 2022
 83% dintre barbati declara ca femeile apreciaza daca primesc in dar de 8 martie parfumuri, foarte aproape de asteptarile femeilor care in procent de 79% isi doresc sa primeasca parfum, conform datelor celui mai recent studiu Reveal Marketing Research.
53% dintre romani intentioneaza sa isi renoveze locuinta in 2022, in scadere cu 27% comparativ cu anul trecut
Miercuri, 02 Martie 2022
 A doua parte a anului 2022 se anunta a fi o perioada de renovare in 5 din 10 locuinte din Romania. Romanii declara ca locuintele lor au nevoie de renovare atat in privinta zugravelii cat mai ales a dotarilor tehnice, arata cel mai recent studiu realizat de compania de cercetare de piata Reveal Marketing...
Crestere cu 7,5% comparativ cu 2020 in FMCG. Industria bunurilor de larg consum continua sa fie un motor al economiei
Luni, 21 Februarie 2022
 Marcile proprii ale retailerilor, in majoritate cu preturi mai mici, continua sa castige teren in fata brandurilor de producator (+1.0% cota de piata), ajungand sa reprezinte 15.1% in valoare din totalul vanzarilor de FMCG din Romania.
Studiu Ogilvy: Influence Trends Report 2022. De la influencing-ul purpose-driven, la metavers si fenomenul incluziunii
Vineri, 28 Ianuarie 2022
 In al treilea an consecutiv de la declansarea celui mai puternic eveniment global contemporan, pandemia, industria comunicarii si instrumentele aferente acesteia trebuie sa se reinventeze astfel incat sa fie relevante pentru noua realitate.
7 din 10 romani vor sa-si imbunatateasca starea financiara in 2022, iar 1 din 2 spun ca cel mai mult vor sanatate. Studiu Reveal Marketing Research.
Joi, 13 Ianuarie 2022
 La finele anului 2021, practic al doilea an in pandemie, romanii denota rezilienta si putere de adaptare in fata greutatilor.
EY Romania: Fiscalizarea veniturilor din activitati online pentru bloggeri, vloggeri, influenceri si alti operatori online. Cum, cand si cu cat?
Vineri, 03 Decembrie 2021
 Dupa forma de organizare - declaratia, pana la data de 25 mai a anului urmator. Impozitul datorat, 10%. PFA. Impozit pe venit (10%), CASS (10%) si contributia la pensie – CAS (25%). CASS si CAS - optionale pana la 12 salarii minime
86% - fructe, legume si produse lactate, 75% - carne. Predilectie spre alimentatie diversificata in pandemie
Joi, 02 Decembrie 2021
 Bauturile non alcoolice sunt achizitionate de 69% dintre respondent, in timp ce bauturile alcoolice (49%) se claseaza pe ultimele locuri. Produsele congelate (e.g legume, fructe, etc.) au devenit un “must-have” pentru 60% dintre respondenti.
In noiembrie 2021 relatiile sociale sunt prioritare pentru familiile traditionale (47%) si persoanele peste 40 de ani (49%). Barometru Romanii Azi.
Miercuri, 24 Noiembrie 2021
 Potrivit cercetarii Reveal Marketing Research, comparativ cu noiembrie 2020, toate aspectele vietii romanilor s-au imbunatatit vizibil, acestia declarandu-se foarte multumiti cu privire la starea lor de spirit (de la 70% in noiembrie 2020 la 78% in noiembrie 2021), relatia pe care o au cu familia si prietenii (de...
Sapte din zece romani aleg o farmacie dupa cost. Acelasi procent obisnuiesc sa consume suplimente alimentare. Cercetare Reveal Marketing Research
Miercuri, 10 Noiembrie 2021
 Dintre suplimentele alimentare, cele mai cautate sunt vitamine si minerale (80%), suplimente pentru imunitate (70%), suplimente pentru raceala si gripa (57%), suplimente pentru ficat / hepatoprotectoare (34%) si suplimente pentru digestie, flora intestinala, probiotice si prebiotice (33%)
Bunurile de consum, cea mai mare crestere a clientilor loiali (75%) in 2021 comparativ cu 2020
Vineri, 29 Octombrie 2021
 Sectorul retail este singurul cu o crestere neta a loialitatii in perioada 2020 – 2021 (in anul 2021 romanii se declara cu 22% mai loiali comparativ cu anul 2020), in timp ce sectorul bunuri de consum a inregistrat cel mai mare procent al clientilor loiali (75%). Cu alte cuvinte, consumatorii sunt atrasi de...
Fundatia Vodafone si DreamLab cauta parteneri. 2 milioane de utilizatori pentru identificarea de solutii impotriva COVID-19, cancer si schimbari climatice
Joi, 28 Octombrie 2021
 DreamLab foloseste puterea de calcul comuna a telefoanelor inteligente pentru a analiza date complexe cat timp dispozitivele nu sunt utilizate sau se afla la incarcat. 2 milioane de utilizatori din 17 tari si-au pus telefoanele inteligente in slujba accelerarii cercetarii pentru identificarea de tratamente pentru...
6 din 10 romani nu intentioneaza sa se vaccineze. 40% intentia de vaccinare in randul romanilor, comparativ cu 36% in ianuarie.
Miercuri, 13 Octombrie 2021
 La nivel national, 6 din 10 romani nu intentioneaza sa se vaccineze, aceste persoane provenind in special din randul tinerilor cu varste cuprinse intre 16-24 ani (68%). Similar cu datele din ianuarie 2021, femeile declara ca nu se vor vaccina, un procent mai mare dintre acestea refuzand mai degraba din cauza...
Premiera mondiala: Finalizarea cu ajutorul AI a celei de-a X-a simfonii a lui Beethoven la Bonn, transmisa live si in Romania
Miercuri, 06 Octombrie 2021
 Premiera mondiala a celei de-a X-a simfonii de Beethoven, finalizata cu ajutorul inteligentei artificiale, va avea loc pe 9 octombrie. Live de la Telekom Forum din Bonn si transmisa in direct gratuit, de la ora 20.00, pe website-ul www.simfonia10.ro.
Marketing Research din 2008. AdPlayersREPORT: Reveal Marketing Research tinteste piata globala si estimeaza o dublare a business-ului in 2021.
Joi, 30 Septembrie 2021
 ,,Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 8 ani de experienta in cercetare de piata” subliniaza Marius Luican care, in calitatea de fondator si CEO, aduce companiei o experienta de 15 ani in cercetare de piata.
Romanii cu 10% mai putin furiosi in septembrie, decat in perioada verii. Cercetare Romanii Azi.
Marti, 28 Septembrie 2021
Relatiile sociale se afla in continuare pe primul loc in ceea ce priveste motivatiile romanilor si inregistreaza procente mai ridicate (38%) fata de media vara acestui. Derulat de Reveal Marketing Research, studiul Romanii Azi are loc lunar si reda aspecte de moment legate de romani, dar si evolutia lor in timp.
« 4 5 6 7 8 »