Rezultatele cautarii dupa : "cercetare"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Luni, 11 Decembrie 2006
											
											Initiativa unica īn Romānia a companiilor de outdoor Euromedia & Beta Cons, studiul audientei la metrou spune ca 23% dintre bucuresteni circula cu metroul si aproximativ 60% dintre ei se uita la panourile publicitare īn timp ce asteapta īn statie
										Luni, 11 Decembrie 2006
											
											Aleasa prin licitatie publica, agentia de media va oferi servicii media de cumparare, de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare, precum evaluare si post-evaluare media pentru Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap
										Vineri, 08 Decembrie 2006
											
											Din luna ianuarie 2007, website-ul asociatiei IAA Romānia se lanseaza ca site de stiri si informatii pentru mediul de comunicare din Romānia, īn pozitia de editor sef iaa.ro fiind numita Anca Rancea - fost colaborator la AdMaker.ro si redactor la Campaign , Marca īnregistrata, Iqads.ro si The Marketer 
										Vineri, 17 Noiembrie 2006
											
											Editori online si retele de vānzari online, alaturi de clienti, agentii si regii de publicitate vor nasterea eminentei cenusii pe internet  Interactive Advertising Bureau (IAB) Romānia care ar trebui sa fie punctul de pornire pentru masurarea audientelor si monitorizarea consumului de publicitate online
										Luni, 13 Noiembrie 2006
											
											Agentia McCann Erickson īmpreuna cu echipa Kandia Excelent au dezvoltat noua campanie de imagine din cadrul procesului de relansare al ciocolatei Kandia, īnceput īnca din luna mai a acestui an
										Joi, 09 Noiembrie 2006
											
											Grupul Caroli Foods lanseaza īn premiera pe piata din Romānia salamuri semi-uscate īn forma feliilor de toast, contul de comunicare fiind īncredintat agentiilor Saatchi &Saatchi ( publicitate ), ZenithMedia (media) si BrandsOn (BTL)
										Joi, 09 Noiembrie 2006
											
											Cele 4 premii de aur, 5 premii de argint, 4 premii speciale si 10 premii pentru studenti au fost īnmānate de catre membrii juriului, īn cadrul ceremoniei festive PR Award Gala Night
										Miercuri, 08 Noiembrie 2006
											
											David Lhota, Managing Director, GroupM CEE a afirmat pentru AdPlayers ca structura de media  sub a carei umbrela se afla toate operatiunile de media ale grupului WPP, discuta modul īn care vor colabora īn Romānia companiile din cadrul celei mai mari structuri de media din lume  GroupM, activitatile de media WPP fiind prezente īn Romānia prin MediaCom, MindShare, MediaInsight si...
										Marti, 24 Octombrie 2006
											
											Avānd, potrivit grupului, 15% din piata de comunicare din Grecia si clienti cum sunt OTE, Ifantis, Triumph, Bank Societe General, AIG Greece sau Cosmote, grupul deschide īn Romānia JNL+European Advertising Agency, cu un actionariat 51% pentru JNL+Grecia, 30% - Andreea Lica (Medes Advertising) si 19% Konstantinos Konstandinjidis (foto), primul cont aliniat de greci fiind Ifantis
										Marti, 24 Octombrie 2006
											
											Noul Director General al IMAS Marketing si Sondaje este Doru Petruti, dupa ce Mircea Kivu, director de cercetare de la infiintarea IMAS (1992) pana in februarie 2004 si ulterior Presedintele C.A. si director executiv pāna īn Octombrie 2006 paraseste IMAS
										Vineri, 20 Octombrie 2006
											
											Media Direction a fost desemnata agentia ce se va ocupa cu derularea activitatilor de media ale companiei Vel Pitar, dupa o licitatie care a avut loc īn luna septembrie si la care s-au prezentat, potrivit companiei de media, agentii ca Initiative Media, Starcom,Tempo, Grey sau Odyssey
										Marti, 10 Octombrie 2006
											
											BrandTailors a finalizat īn septembrie re-brandingul pentru pateul Ardealul, aflat īn portofoliul Orkla Foods Romania din luna aprilie a anului 2005, avānd ca obiectiv declarat cresterea cu aproximativ 50% a cotei de piata īn volume
										Vineri, 06 Octombrie 2006
											
											Conceptul si īn acelasi timp sloganul "Vezi viata altfel" aduce īn prim-plan doua spoturi - Cina si Cāntareata, care pot fi vizionate pe principalele canale de televiziune
										Vineri, 29 Septembrie 2006
											
											Compania de PR condusa de Ruxandra Mateescu (foto) a devenit agentia de Relatii Publice a grupului britanic Oxford Business Group (OBG), pentru care va realiza si implementa campania de comunicare corporate a grupului britanic precum si pe cea a brandului Emerging Romania
										Miercuri, 27 Septembrie 2006
											
											Procesul de re-branding finalizat de BrandTailors a durat un an si jumatate, iar īntrega actiune "a necesitat investitii de peste 500.000 de Euro, de la advertising, media, packaging, trade, pāna la matritele de produs", declara Alexandra Chirica, Director Marketing - Ciocolata Kandia-Excelent 
										Marti, 19 Septembrie 2006
											
											Potrivit agentiei de media conduse de Bogdan Prajisteanu (foto), din luna septembrie, campania media pentru Bigotti va avea ca principal suport de comunicare televiziunea, brandul urmānd sa comunice printr-un proiect special ce va demara pe posturile de televiziune Antena 1 si Antena 3
										Miercuri, 06 Septembrie 2006
											
											Pe lānga marele premiu constānd īn participarea la Festivalul de Publicitate din Slovenia, cāstigatorii concursului de creatie publicitara "Drum catre Golden Drum" initiat de Graffiti BBDO īn parteneriat cu Scandia, mai au posibilitatea de a ramāne īn agentia de publicitate din poarta Palatului Cotroceni
										Luni, 28 August 2006
											
											Catalina Cernica este noul Managing Director al agentiei, dupa ce a ocupat pozitia de Client Service Director si, dupa 9 ani de brief-uri īn "prima agentie de publicitate", conduce īn prezent o echipa de aproape 100 de oameni
										Sambata, 05 August 2006
											
											La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate īn limba romāna ori bilingve, iar populatia Romāniei era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %,  cāt erau estimati cu 11 ani īn urma, īn anul 1899 
										Vineri, 04 August 2006
											
											Alfonso Rodés Vilį  (44 ani) este noul Chief Executive Officer (CEO) al retelei de media MPG, care īl īnlocuieste pe predecesorul sau, din aceesi familie - Fernando Rodés Vilį, devenit CEO Havas, grupul de comunicare din care face parte si MPG
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















