Rezultatele cautarii dupa : "cercetare"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cercetare de Retail cu 15-25 Mii EUR. Beneficii de zeci de ori valoarea investita.
Joi, 18 Octombrie 2012
 Sub numele RetailRate, compania de cercetare Reveal Marketing Research si Smart Corporation Group (SCG) lanseaza un program care poate spune unui producator daca este posibil sa intre pe o piata.
Tazovsky Vodka. Branding Ogilvy Group. 300.000 euro numai in studii de cercetare
Marti, 11 Septembrie 2012
 Marca de votca a fost lansata saptamana trecuta de Sollers PPD (Diageo), client din portofoliul Ogilvy Group (din 2007), grup care s-a ocupat si de serviciile de branding ale noului produs.
Noi rapoarte RECMA de competitivitate in licitatii
Marti, 28 August 2012
 Compania de cercetare RECMA a finalizat de curand doua rapoarte noi privind competitivitatea locala si regionala in licitatii de media a agentiilor de media: The Compitches 2011 si Network...
Carte in serial: 10 teme de istoria jurnalismului  Marian Petcu (I)
Miercuri, 01 August 2012
 Cum a aparut radioul in Romania, cine este autorul primului manual de jurnalism de la noi (1932), cum au reusit tinerii cuzisti sa compromita un congres al presei (Cluj, 1923), ce a insemnat invatamantul ziaristic in perioada comunista si multe altele sunt prezentate cu maxima rigoare documentara. Unele studii au o evidenta dimensiune polemica – a se vedea turismul...
Decizia este luata de oameni care nu se pricep. Negocierile 'La client'.
Miercuri, 25 Iulie 2012
 De ce se distrug negocierile? „Pentru ca la fotbal si la marketing se pricepe toata lumea. Pentru ca in multe companii nu este delimitat foarte bine rolul fiecarui om, iar de aici tentatia oricarui nespecialist de a intra pe teritoriul vecin, in loc sa aiba grija de ograda proprie” o spune un om de marketing de la client, care a tinut sa-si apere breasla, dar care nu intelege...
303 Mil. EUR. Cheltuielile de publicitate in Romania. Cu, sau fara Rebate?
Miercuri, 13 Iunie 2012
 Media fact Book 2012. Potrivit agentiei de media Initiative, piata de media romaneasca a inregistrat in 2011 un volum de  309 Mil. EUR , si...
Secretele SNA. Moca Audienta: 1 din 7 cititori citesc publicatiile fara sa le cumpere.
Miercuri, 21 Martie 2012
 Mai exact 14,3% la ziare, si putin peste 15% in cazul revistelor consuma presa la locul vanzarii, asa cum arata cele mai recente rezultate din Studiul National de Audienta. Iata doar unul dintre motivele pentru care audienta unei publicatii poate fi mai mare decat tirajul vandut. Da, exista si oameni care nu isi explica de ce audienta este mai mare decat...
Goldbach vrea 200.000 - 250.000 EUR pe publicitate in limba maghiara. Cu gandul la 1%-2% din piata.
Vineri, 16 Martie 2012
 Cu 19 canale media in proiectul „Media in Limba Maghiara”, Regia Goldbach Media Romania spune ca in viitorii ani si atragerea unui procent de 1%-2% din piata de media ar fi o reusita pentru casa de vanzari
Secretele SNA. Cititorii pe copie. Cea mai irelevanta informatie legata de tiraj sau audienta!
Marti, 28 Februarie 2012
 „Numarul de cititori pe copie variaza intre 0,7 si 73 de cititori pe copie – si reprezinta raportul dintre numarul mediu de cititori pe editie si tirajul difuzat al unei publicatii. BRAT nu publica si nici nu recomanda utilizarea acestui raport din mai multe motive”, explica Arina Ureche importanta celui mai irelevant indicator obtinut din alaturarea cifrelor de audienta...
Secretele SNA. Cat este Rebate-ul? sau Cati bani face audienta?
Luni, 27 Februarie 2012

Cat de important este numarul de cititori pe copie, audienta versus tirajul auditat, sau de ce o publicatie poate avea un numar de cititori mai mare pe un exemplar distribuit in comparatie cu alta, sunt tot atatea motive pentru care Secretele Studiului National de Audienta merita dezvaluite. O parte dintrea acestea le gasiti in adplayers, in seria de articole...

Clientii Agentiilor de PR 2012. Free Communication.
Joi, 26 Ianuarie 2012
 adplayersMARKET PR 2012: Clientii Agentiilor de Relatii Publice. Free Communication & Free Communication Consulting
Pitch de 300.000 euro Praktiker, castigat de Lowe&Partners si GolinHarris
Luni, 23 Ianuarie 2012
 Estimate de surse adplayers din piata la 300.000 euro pe an, Lowe & Partners si GolinHarris au castigat conturile de servicii integrate de creatie, strategie, BTL, PR si digital pentru Praktiker Romania, in urma unui pitch organizat la sfarsitul anului 2011

Cine a plecat acasa cu Premiile Piata ?
Luni, 31 Octombrie 2011

Cel mai bun produs nou, Cea mai eficienta promotie, Cel mai puternic brand, Cele mai moderne servicii de distributie si multe altele din peste 130 de companii care au inscris mai mult de 500 de candidaturi pentru cele 41 de trofee puse in joc de Premiile Piata 2011

Agenda New Business: Managementul a peste 70 de mari companii la Gala Premiilor PIATA
Joi, 27 Octombrie 2011
 Managementul a peste 70 de mari companii din industria FMCG, retail, marketing si media este asteptat astazi (joi, 27 octombrie) , incepand cu ora 19.00, la cea de-a VI-a editie a Galei Premiilor PIATA, la JW Marriott (Grand Ballroom).
Pitch de 50.000 – 100.000 EUR comunicare directa Bayer CropScience, la Proximity
Marti, 06 Septembrie 2011

Bayer CropScience AG, subgrup al Bayer AG, are o cifra de afaceri anuala de 6,830 miliarde EUR (2010) si este una dintre cele mai mari companii bazate pe cercetare si dezvoltare din domeniile protectiei culturilor, semintelor, biotehnologiilor si controlului daunatorilor non-agricoli

Licitatie Vodafone, sau ce preturi bune vrea in 2011?
Joi, 07 Iulie 2011
 Anuntata drept o licitatie, decizia Vodafone de “a se asigura” ca are cele mai bune conditii de cumparare in media la putine luni peste un an de la ultimult pitch regional, lasa specialistii de media cu gura cascata. “Inca o evaluare? N-ati facut una anul trecut?”

ARBOmedia vrea 2 Milioane EUR pentru televiziunile locale
Joi, 23 Iunie 2011
 Regia de vanzari estimeaza pentru acest an un business de aproximativ 2,5 Mil. EUR,  din care 500.000 EUR pentru statiile de televiziunile locale atrase in proiectul ARBOtv

Avem juriul Effie de peste 80 de membri. Dar cine si ce categorii va juriza?
Luni, 06 Iunie 2011
 Organizatorii festivalului au facut public si in acest an cei „peste 80 de membri” ai juriului, dar niciodata cine, si mai ales ce categorii a...
Nume cu greutate in tone la Piata FMCG Forum, pe 2-3 iunie
Vineri, 27 Mai 2011
 Robert Redeleanu (CEO, Scandia), Radu Timis (President Cris-Tim Group), Victor Armaselu (VP Sales & Distribution Ursus Breweries), Alexandru Vlad – GM,Selgros – dar si alte nume grele ale unor jucatori din productia si distributia de larg consum vin la evenimentul organizat de revista Piata
Cum ar fi facut Coca-Cola fericit Adevarul?
Miercuri, 11 Mai 2011

"Tony, Please see below the reason for the cancellation of all our booking orders for your group. It is beyond any understanding and completely unacceptable why a media company with which we have tried to prepare a special project for a special day attacks this client in such a way.