Rezultatele cautarii dupa : "campaniei"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Danone Romania in campanie #PauzaActivia. Insight: momentul ideal pentru un plus de energie, vitalitate si aport nutritiv
Joi, 18 Mai 2017
 Implementata de Danone Romania cu sprijinul Image PR, campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice
170.000 de romani au contactat Internet_HIV in doar o saptamana. ARAS vrea mai multe controale.
Miercuri, 10 Mai 2017
 Potrivit autorilor, 170.000 de dispozitive cu acces la Internet din Romania au intrat numai in ultima saptamana in contact cu Internet_HIV, fisierul cookie inofensiv. 
Programele reality TV inspira publicitatea din retail. Creatie irlandeza Chemistry pentru Lidl, TrolleyCam
Miercuri, 10 Mai 2017
 Cu strategie si creatie semnata de agentia Chemistry Irlanda, cea mai recenta campanie a lantului de magazine este inspirata de popularitatea programelor de tip Reality TV.
Carrefour dubleaza, cu Billa, la 63 magazinele in campania Banca de Alimente, alaturi de Crucea Rosie
Vineri, 21 Aprilie 2017
 In ajutorul a peste 114 800 de familii nevoiase, cu aproximativ 650 000 kg de alimente greu perisabile colectate in ultimii 8 ani, campania Banca de Alimente 2017 se va derula in 63 de magazine ale Grupului Carrefour: 32 de hypermarketuri, 27 de supermarketuri Billa si 4 supermarekturi Market
Campania Votez pentru Sanatate de IMAGE PR, in finala SABRE GOLD AWARDS
Miercuri, 19 Aprilie 2017
 IMAGE PR este pe lista finalistilor la SABRE Gold Awards EMEA 2017, la categoria Educatie Publica, cu campania ,,Votez pentru Sanatate”, desfasurata pe parcursul lunilor octombrie si noiembrie 2016 pentru Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM)
Campanie Alb de Romania Spor de la Policolor pe TV. Creatie cu CAP si media Zenith.
Vineri, 14 Aprilie 2017
Derulata inclusiv pe TV, campania “Alb de Romania” este semnata de CAP si derulata impreuna cu agentia de media de Zenith (Publicis Groupe) si comunicata de Zaga Brand.
ProFM lanseaza campania de imagine ''Esti bine cu ProFM'' si noul site al postului
Joi, 13 Aprilie 2017
 “Esti bine cu ProFM” este conceputa si implementata de o echipa de creatie formata de Andrei Fodolica (creative - fodolica.ro), Nicolae Burca (ginphoto.ro- fotograf) si o echipa ProFM din care au facut parte  Alexandra Neagoie, Ramona Simon, Daniel Iorga si Marius Dobre. 
40% dintre parinti nu si-au dus copilul in parc sa se joace. Beko, Partenerul oficial al jocului.
Miercuri, 12 Aprilie 2017
58% dintre romani se relaxeaza mergand la cumparaturi, in timp ce 74% dintre adulti nu mentioneaza sportul sau mersul la sala/ exercitiile fizice printre activitatile lor preferate pentru petrecerea timpului liber, conform raportului ”World Play Shortage”, parte din Campania Beko ”Partenerul oficial al jocului”
Ciprian Marica, anti-bullying. Sportivul se alatura Cartoon Network si Asociatiei Telefonul Copilului intr-o campanie nationala
Marti, 04 Aprilie 2017
 In anul 2016, peste 1500 de cazuri de bullying au fost inregistrate de Asociatia Telefonul Copilului, la linia telefonica gratuita dedicata copiilor - 116 111
Traiesti. Mai stii cum e? revine cu Hei, Fruntea sus. Continua treaba. Hornbach de primavara.
Luni, 03 Aprilie 2017
 Dupa„Traiesti. Mai stii cum e?“ si „Proiectul tau e doar al tau“, Hornbach continua sa comunice intr-o maniera curajoasa. „Hei, Fruntea sus.”, noua campanie de primavara declansata la jumatatea lunii martie.
Dove (Unilever) vorbeste despre frumusetea adevarata cu Mindshare, Image PR si Kubis
Vineri, 24 Februarie 2017
 Potrivit responsabililor de comunicare ai comunicarii brandului din portofoliul Unilever, noua campanie de comunicare, dedicata femeilor din Romania, le incurajeaza pe acestea sa aiba incredere in propria frumusete si sa nu se lase influentate de ce spune lumea.
Enel in campanie cu Publicis, Optimedia si Nurun pe abonamente online
Vineri, 24 Februarie 2017
 Campania Enel Fix Online se deruleaza la nivel national si include spot TV, componente outdoor si online
Sprijin Dorna de  500.000 de euro si 40 de maternitati dotate. Peste 200.000 de vizualizari in 3 zile de campanie cu Simona Halep
Luni, 20 Februarie 2017
Campania 2017 a demarat la sfarsitul saptamanii trecute, in cadrul unui eveniment de lansare transmis live pe facebook, in regia agentiei de relatii publice si comunicare McCann PR pe Dorna www.facebook.com/Dorna.Romania/ , profilul Simonei Halep www.facebook.com/simonahalep/ si al Salvati Copiii Romania (
Dero intra partener in economia sociala si doneaza 1% din vanzari in oportunitati pentru femei.
Vineri, 17 Februarie 2017
 Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata...
Schimbari la varful sistemului Coca-Cola. Director de marketing si manager cheie ocupa cea mai inalta pozitie pe Romania si Moldova
Marti, 14 Februarie 2017
Director de Marketing si manager-cheie in cadrul Sistemului Coca-Cola, Nicoleta Eftimiu, promovata Franchise Country Manager pe Romania si Moldova..
Ursii orfani pot creste mari. Campanie de strangere de fonduri pentru singurul orfelinat din Europa
Joi, 09 Februarie 2017
 Ca urmare a lipsei fondurilor necesare pentru ca Centrul de Reabilitare a Ursilor Orfani sa isi continue activitatea, preferat de animale intrucat nu exista exploatari forestiere, ori activitate umana, WWF, organizatie ce sustine conservarea naturii, a lansat campania de strangere de fonduri Nepregatitii
Fundatia Ion Tiriac, Asociatia Salvati Copiii si OMV Petrom au castigat Premii de Excelenta Itsy Bitsy
Vineri, 03 Februarie 2017
 Muzeul National al Satului “Dimitrie Gusti”, Teatrul Ion Creanga si Editura Trei dar si altii s-au bucurat deasemenea de aprecierea Itsy Bitsy pentru activitatile si preocuparea lor in slujba copiilor
600.000 euro pentru ingrijirea bolnavilor, dupa campania Hospice de redirectionare a 20% din impozitul pe profit
Joi, 26 Ianuarie 2017
 In perioada noiembrie – decembrie 2016, HOSPICE Casa Sperantei a colectat 2.645.941 de lei, in cadrul campaniei „Dorinta de Craciun”, de directionare a pana la 20% din impozitul pe profit al companiilor
eJobs in campanie de brand cu #RezolutiiHappy semnata de 4Ideas Digital Agency
Joi, 26 Ianuarie 2017
 Realizata cu sprijinul 4Ideas Digital Agency, campania #RezolutiiHappy se desfasoara in perioada ianuarie - februarie 2017 si include componente de digital, direct marketing, ATL, print si radio
Sponsorizari cu 50 de tone de materiale Policolor si 125.000 de euro
Vineri, 20 Ianuarie 2017
 La aniversarea de 50 de ani pe piata romaneasca, producatorul de lacuri si vopsele Policolor a oferit in 2016 pentru reamenajarea unor obiective, in cadrul campaniei Culorile Romaniei, o cantitate de 25 de tone de materiale, in valoare totala de peste 125.000 de euro,  la care se adauga 25 de tone de materiale si pentru alte proiecte de responsabilitate sociala.