Rezultatele cautarii dupa : "brat"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Cum ar fi facut Coca-Cola fericit Adevarul?
Miercuri, 11 Mai 2011

"Tony, Please see below the reason for the cancellation of all our booking orders for your group. It is beyond any understanding and completely unacceptable why a media company with which we have tried to prepare a special project for a special day attacks this client in such a way. 

Intre 110.000 si 150.000 EUR pe monitorizarea publicitatii Print, Online si Radio
Joi, 31 Martie 2011
 Potrivit lui Silviu Ispas, presedintele BRAT, rapoartele privind investitiile de publicitate in presa si online ar putea fi integrate in luna mai, iar impreuna cu datele privind investitiile in radio, cel mai tarziu in septembrie
INFO: Dragos Stanca (Q2M), Lucian Ionita (Sanoma Hearst) si Maria Toghina (SRR) in Consiliul Director BRAT
Joi, 31 Martie 2011
 Dragos Stanca (Director General Q2M), Lucian Ionita (Publisher Director Sanoma Hearst Romania) si Maria Toghina (Membru CA Societatea Romana de...
Noul Biz la 1 an: 500.000 EUR, si 200-250.000 EUR din evenimente
Joi, 11 Noiembrie 2010
 Estimat de AdPlayers la 100-120.000 EUR pe an, Zilele Biz, cel mai important dintre acestea, are loc in acest an in  perioada 15-19...
Silviu Ispas in conducerea Federatiei Internationale a Birourilor de Audit
Vineri, 22 Octombrie 2010
 Presedintele BRAT, Silviu Ispas, a fost ales in Consiliul Director al  Federatiei Internationale a Birourilor de Audit (International...
Cine vine la Trade Round Table, Magazinul Progresiv, pe 21 octombrie ?
Marti, 19 Octombrie 2010
 Alexandra Gatej, Consilier Prezidential, Departamentul Mediul de Afaceri Intern si International, Albert Davidoglu - Customer Development Director, Unilever SCE, Luiza Velcu- Research Executive, MEMRB Romania, Daniel Enescu - Partener Daedalus Group, sunt invitati ai conferintei Trade Round Table 2010, organizata de revista de B2B Magazinul Progresiv pe 21 octombrie, la Radison Blue...
Ziarul Financiar face 1 din 4 euro in divizia de publishing a grupului
Vineri, 15 Octombrie 2010

Sefa diviziei de publicatii a mai precizat ca in structura business-ului ZF, ponderea publicitatii (print, online, evenimente) este de 75%; in timp ce veniturile din circulatie reprezinta 25%, majoritatea din abonamente.

Oblique Dolce Magazin - 205.000 ex. pe aparitie si locul 4-5 in topul tirajelor
Luni, 20 Septembrie 2010
 Cu 205.000 exemplare distribuite gratuit, lunarul gratuit Oblique Dolce TV Magazin se claseaza conform BRAT pe locul 4-5 in ce priveste topul de tiraje per editie al publicatiilor din Romania, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Alexandru Andrei, managerul de vanzari al publicatiei

 

Ziarele pot cere BRAT mediile zilnice de tiraj
Miercuri, 04 August 2010
Noile reguli aprobate de Adunarea Generala a Departamentului de Audit al Tirajelor ofera posibilitatea auditarii mediilor zilnice ale tirajului difuzat pentru cotidiene, contra unei taxe...
InternetCorp estima intre 80-120 mii EUR pe an din Avocatnet.ro
Joi, 01 Iulie 2010

Mihai Seceleanu, CEO Internet Corp, companie care a preluat vanzarea publicitatii online Avocatnet.ro spune ca dupa cresterea TVA care va afecta consumul de...

BRAT trece SNA Focus de la hartie la computer. Rezultate, in toamna lui 2011.
Luni, 21 Iunie 2010
 BRAT a stabilit pentru SNA FOCUS (Studiul National de Audienta) schimbarea metodei de culegere a datelor pentru trecerea de la metoda PAPI (PAper&Pencil Interview) la metoda CAPI (Computer Assisted Personal Interview) de colectare a datelor.
Razboi la baioneta pe frontul din Moldova intre Midas Media si Arbomedia. Monitorul alege Midas.
Vineri, 23 Aprilie 2010
 Daca cineva a spus ca presa tiparita nu mai e o miza, migratia Monitorului de Suceava de la Arbomedia la Midas Mediacare castigase de curand si ghidul Sapte Seri, iar de cealalta...
Divort cu scantei intre Monitorul de Suceava si Arbomedia, pe motiv de casnicie cu Obiectiv
Joi, 22 Aprilie 2010
 Dupa 7 ani de casatorie si volume de publicitate intre 50.000 si 180.000 EUR pe an, Monitorul de Suceava si ARBOmedia se despart, motivul fiind legat de cea mai recenta colaborare a regiei cu Obiectiv de Suceava

 

Plus 18% la vanzari Romania Libera, dupa rebranding
Joi, 15 Aprilie 2010
 Cu date de retur sunt complete pentru primele doua saptamani dupa relansare, noua Romania Libera a avut o crestere de 18%

 

Sapte Seri a lansat editie de Bacau - Piatra Neamt
Marti, 30 Martie 2010
 Reprezentantii publicatiei spun ca noua editie, cu numarul 14 in portofoliu, va avea un tiraj de 15 000 bucati si va fi distribuit in mai mult de 300 locatii
Noua echipa de conducere BRAT
Vineri, 26 Martie 2010
Pe langa Silviu Ispas, Presedinte, din noul consiliu director BRAT mai fac parte Florin Beldiman (Mediaedge:CIA), Vincent Briot (Edipresse AS), Marius Gheorghe (Media Investment), Bogdan...
Media garantata la milimetru: sute de mii de euro excursii cadou pentru agentii
Marti, 02 Martie 2010
 Din 7-8 excursii exotice pe an, in primele doua luni din 2010 doar trustul condus de Dinu Patriciu si-a mai permis sa investeasca peste 0,5 Milioane EUR pentru a-si prezenta...
Divort la varful The Group: Ovidiu Florea paraseste Media Investment si House of Media
Joi, 21 Ianuarie 2010
Cu 19 ani de publicitate si Managing Partner al Media Investment si House of Media, Ovidiu Florea paraseste cele doua agentii de media din holdingul de marketing si comunicare The Group, prezidat de Zoltan Szigeti
Burda a vandut Autoshow la Presworks (Star, Soc, Zau)
Miercuri, 16 Decembrie 2009
 Adina Gheorghe Director de Marketing la Burda Romania a motivat decizia de vanzare a revistei pe fundalul scaderii pietei auto si a interesului companiei pentru profitabilitate, dar si de consolidarea celorlalte categorii de publishing
Romania Libera schimba layout-ul cu 100 - 150 mii EUR
Luni, 14 Decembrie 2009
 Pentru schimbarea preconizata la jumatatea lui martie 2010, editorul a apelat la Mario Carcia, designer care a creat si relansat concepte pentru peste 500 de ziare, reviste...
« 2 3 4 5 6 »