Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 11 Mai 2011
"Tony, Please see below the reason for the cancellation of all our booking orders for your group. It is beyond any understanding and completely unacceptable why a media company with which we have tried to prepare a special project for a special day attacks this client in such a way.
Joi, 31 Martie 2011
Potrivit lui Silviu Ispas, presedintele BRAT, rapoartele privind investitiile de publicitate in presa si online ar putea fi integrate in luna mai, iar impreuna cu datele privind investitiile in radio, cel mai tarziu in septembrie
Joi, 31 Martie 2011
Dragos Stanca (Director General Q2M), Lucian Ionita (Publisher Director Sanoma Hearst Romania) si Maria Toghina (Membru CA Societatea Romana de...
Joi, 11 Noiembrie 2010
Estimat de AdPlayers la 100-120.000 EUR pe an, Zilele Biz, cel mai important dintre acestea, are loc in acest an in perioada 15-19...
Vineri, 22 Octombrie 2010
Presedintele BRAT, Silviu Ispas, a fost ales in Consiliul Director al Federatiei Internationale a Birourilor de Audit (International...
Marti, 19 Octombrie 2010
Alexandra Gatej, Consilier Prezidential, Departamentul Mediul de Afaceri Intern si International, Albert Davidoglu - Customer Development Director, Unilever SCE, Luiza Velcu- Research Executive, MEMRB Romania, Daniel Enescu - Partener Daedalus Group, sunt invitati ai conferintei Trade Round Table 2010, organizata de revista de B2B Magazinul Progresiv pe 21 octombrie, la Radison Blue...
Vineri, 15 Octombrie 2010
Sefa diviziei de publicatii a mai precizat ca in structura business-ului ZF, ponderea publicitatii (print, online, evenimente) este de 75%; in timp ce veniturile din circulatie reprezinta 25%, majoritatea din abonamente.
Luni, 20 Septembrie 2010
Cu 205.000 exemplare distribuite gratuit, lunarul gratuit Oblique Dolce TV Magazin se claseaza conform BRAT pe locul 4-5 in ce priveste topul de tiraje per editie al publicatiilor din Romania, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Alexandru Andrei, managerul de vanzari al publicatiei
Miercuri, 04 August 2010
Noile reguli aprobate de Adunarea Generala a Departamentului de Audit al Tirajelor ofera posibilitatea auditarii mediilor zilnice ale tirajului difuzat pentru cotidiene, contra unei taxe...
Joi, 01 Iulie 2010
Mihai Seceleanu, CEO Internet Corp, companie care a preluat vanzarea publicitatii online Avocatnet.ro spune ca dupa cresterea TVA care va afecta consumul de...
Luni, 21 Iunie 2010
BRAT a stabilit pentru SNA FOCUS (Studiul National de Audienta) schimbarea metodei de culegere a datelor pentru trecerea de la metoda PAPI (PAper&Pencil Interview) la metoda CAPI (Computer Assisted Personal Interview) de colectare a datelor.
Vineri, 23 Aprilie 2010
Daca cineva a spus ca presa tiparita nu mai e o miza, migratia Monitorului de Suceava de la Arbomedia la Midas Mediacare castigase de curand si ghidul Sapte Seri, iar de cealalta...
Joi, 22 Aprilie 2010
Dupa 7 ani de casatorie si volume de publicitate intre 50.000 si 180.000 EUR pe an, Monitorul de Suceava si ARBOmedia se despart, motivul fiind legat de cea mai recenta colaborare a regiei cu Obiectiv de Suceava
Joi, 15 Aprilie 2010
Cu date de retur sunt complete pentru primele doua saptamani dupa relansare, noua Romania Libera a avut o crestere de 18%
Marti, 30 Martie 2010
Reprezentantii publicatiei spun ca noua editie, cu numarul 14 in portofoliu, va avea un tiraj de 15 000 bucati si va fi distribuit in mai mult de 300 locatii
Vineri, 26 Martie 2010
Pe langa Silviu Ispas, Presedinte, din noul consiliu director BRAT mai fac parte Florin Beldiman (Mediaedge:CIA), Vincent Briot (Edipresse AS), Marius Gheorghe (Media Investment), Bogdan...
Marti, 02 Martie 2010
Din 7-8 excursii exotice pe an, in primele doua luni din 2010 doar trustul condus de Dinu Patriciu si-a mai permis sa investeasca peste 0,5 Milioane EUR pentru a-si prezenta...
Joi, 21 Ianuarie 2010
Cu 19 ani de publicitate si Managing Partner al Media Investment si House of Media, Ovidiu Florea paraseste cele doua agentii de media din holdingul de marketing si comunicare The Group, prezidat de Zoltan Szigeti
Miercuri, 16 Decembrie 2009
Adina Gheorghe Director de Marketing la Burda Romania a motivat decizia de vanzare a revistei pe fundalul scaderii pietei auto si a interesului companiei pentru profitabilitate, dar si de consolidarea celorlalte categorii de publishing
Luni, 14 Decembrie 2009
Pentru schimbarea preconizata la jumatatea lui martie 2010, editorul a apelat la Mario Carcia, designer care a creat si relansat concepte pentru peste 500 de ziare, reviste...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: