Rezultatele cautarii dupa : "brandului"
Ordonare dupa: data / relevanta  
De ce Zero? De ce nu, Coca-Cola? La McCann
Vineri, 20 Aprilie 2007
Urmand unei campanii de teasing sub titlul De ce Zero?, Coca-Cola Romania a anuntat oficial lansarea Coca-Cola Zero pe piata romaneasca, bautura racoritoare cu zero zahar, intrata deja in 28 de tari, numai anul trecut
Pepsi-Cola īndrazneste mai mult: da imaginea pe māna consumatorilor
Vineri, 13 Aprilie 2007
In noua strategie globala de marketing Pepsi-Cola lansata si in Romania, Logo-ul Pepsi si numele vor ramane neschimbate, dar grafica de fundal se va schimba frecvent, in urma interactiunii cu consumatorii
'Urmatorul nivel al comunicarii: cea personalizata', Andreea Idriceanu Calev (Touch Communication)
Vineri, 13 Aprilie 2007
"Este momentul sa trecem la urmatorul nivel al comunicarii: cea personalizata", a declarat, pentru AdPlayers, Andreea Idriceanu Calev - Managing Partner al Touch Communication, companie parte din grupul de marketing si comunicare independent The Group, ce ofera consultanta creativa pentru managementul relatiilor cu consumatorii (CRM), agentie care a semnat un parteneriat cu...
Media Insight se desparte de Germanos, la ordinul Cosmote
Miercuri, 28 Martie 2007
Compania de retail si distributie Germanos isi va alinia toate operatiunile de comunicare cu cele ale operatorului de telefonie mobila Cosmote, un cont de comunicare care va merge, fara licitatie, cadou la agentiile operatorului de telefonie mobila: UnitedMedia  si Cohn&Jansen | Ashley&Holmes
'Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather' Mihaela Muresan, Ikea
Vineri, 23 Martie 2007
"Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather, pentru ca in procesul de selectie, deloc simplu, echipa Ogilvy a reusit sa demonstreze ca are competenta necesara pentru a sustine constructia brandului Ikea pe piata romaneasca", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Mihaela Muresan - Marketing Manager la Ikea
Starlink Media a cāstigat Neumarkt
Luni, 19 Martie 2007
Agentia Starlink Media a cāstigat licitatia initiata de compania Bere Mures pentru brandul Neumarkt
Lowe a refuzat licitatia Timisoreana
Vineri, 16 Martie 2007
Dupa 4 ani īn care a fost agentia de publicitate full service a brandului si Timisoreana a devenit cea mai vānduta bere din Romānia pe segmentul mainstream, potrivit companiei de publicitate, Lowe & Partners a decis sa decline, din motive ce tin de politica agentiei, invitatia lansata īn decembrie anul trecut de compania Ursus Breweries pentru participarea la licitatia de selectie a agentiei...
Pozitionarea de brand īn 400 de pagini, 100 de exemple si 40 de spoturi
Joi, 15 Martie 2007
Fost Senior Vice President, Household Care la Unilever Londra si President Unilever and Chairman Lever Faberge, Austria si avānd 30 de ani īn marketing si comunicare, Erich Buxbaum – Presedinte IAA Europe prezinta pe 28 si 29 martie workshop-ul cu tema "Pozitionarea de brand", adresat segmentului de middle management  din industria de comunicare, costul participarii la eveniment fiind de...
Baumix a dat īn judecata Henkel pentru profesionisti
Marti, 13 Martie 2007
Compania Baumix a actionat īn judecata compania Henkel pentru īncalcarea drepturilor de proprietate intelectuala avānd ca subiect de atac  sloganul "pentru profesionisti" dar si designul si aspectul ambalajului
TV
The AdStore cāstiga client de 25Mil EUR
Luni, 12 Martie 2007
Agentia de publicitate The Ad Store condusa de Remus Frunza (foto) va demara campania de imagine la nivel local si national al grupului de firme Gold & Platin ce cuprinde īn portofoliu 13 companii care activeaza īn domeniul financiar (investitii, broker de asigurare – reasigurare, leasing, etc. ) si īn domeniul distributiei de autovehicule, avānd o cifra de afaceri de 25 de milioane Euro
Wiesana s-a re-branduit un an
Miercuri, 07 Martie 2007
BrandTailors a finalizat īn luna februarie 2007 re-brandingul pentru Wiesana, proces de schimbare care a durat, potrivit companiei, mai mult de un an de zile, si care vine cu īndemnul "bucurati-va de gust!"
Brand-urile aloca bugete importante publicitatii neconventionale
Vineri, 02 Martie 2007
Wim Vermeulen(foto), Director of Digital Innovation pentru Ogilvy Group CEE este de parere ca brand-urile aloca īn ultimul timp bugete importante publicitatii neconventionale, consumatorii fiind din ce īn ce mai interesati de publicitatea participativa, comparativ cu cea pasiva
AdPrint a tras linie sub 200.000 EUR si 328 īnscrieri
Miercuri, 21 Februarie 2007
"AdPrint-ul de anul acest a adus un venit de 200.000 euro din taxe de participare la evenimente, īnscrieri si sponsorizari", a afirmat, pentru AdPlayers, Andrei Bortun (foto), Presedintele festivalului AdPrint si managerul Millenium Communications, organizatorul competitiei de publicitate dedicate print-ului, care a īnregistrat īn acest an 328 de lucrari īnscrise
Welcome to Champions Planet Heineken 2007
Joi, 15 Februarie 2007
Editia 2007 se desfasoara īn perioada 15 februarie - 05 mai si are ca suport principal site-ul www.championsplanet.ro, dupa ce editia de anul trecut a campaniei īnregistra peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
TV, 23
Vincon face 7 Pacate cu Violet
Miercuri, 07 Februarie 2007
Sub sloganul Totul īncepe de la un vin bun, Violet si Vincon Vrancea au lansat luni, 5 februarie 2007, campania TV al noului brand 7 Pacate
Bergenbier are lift Neconventional
Marti, 06 Februarie 2007
"Un proiect neconventional pornit din credinta ca barbatii Bergenbier sunt nu numai inteligenti, ci si descurcareti",  afirma, pentru AdPlayers, Stefan Teodorescu, Senior Brand Manager Bergenbier
Violet si Vincon si ZenithMedia vin cu un nou caracter aparte
Luni, 05 Februarie 2007
Violet si Vincon Vrancea au lansat din 1 februarie 2007, cel de-al treilea spot TV din seria Beciul Domnesc – un caracter aparte, intitulat sugestiv Ceilalti, spune agentia, campania fiind derulata de agentia ZenithMedia pe Pro TV, Prima TV, B1 TV, Realitatea TV, TV Sport, Antena 3, TVR 1, TVR 2.
Initiative a cāstigat BMW Europa de Est
Joi, 18 Ianuarie 2007
Agentia de media Initiative a cāstigat contul BMW, inclusiv Mini, pentru operatiunile de media strategy, planning & buying derulate īn Europa de Est, contractul fiind valabil pentru cinci tari: Cehia, Slovenia, Slovacia de la 1 februarie, Romānia si Bulgaria īncepānd cu 1 iulie
Aneta Bogdan (Brandient), despre valoarea Castelului Bran
Vineri, 12 Ianuarie 2007
Īntr-o frenezie a expertilor imobiliari care dau valoare Castelului Bran, Aneta Bogdan, Chartered Marketer, MBA, Managing Partner Brandient companie care a realizat de curānd TopBrands pentru BusinessWeek Romānia vorbeste, pentru AdPlayers, despre un "brand property" al romānilor care genereaza business interesant mai mult pentru afaceristii din lumea īntreaga decāt pentru noi, dar a carui...
Dolce: 3 luni pe toate canalele media
Luni, 18 Decembrie 2006
Comunicarea Dolce a vizat toate canalele de comunicare: TV, radio, print, Internet si outdoor. Pentru derularea acesteia au fost alocate fonduri necesare pentru o perioada de aproximativ 3 luni