Rezultatele cautarii dupa : "an"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 10 Decembrie 2010
„Plecam undeva in Caraibe si America Centrala”, a afirmat Mirela Angelescu pentru AdPlayers, care a precizat ca va fi un concediu de minim 6 luni in Caraibe - America Latina,...
Vineri, 10 Decembrie 2010
Estimat de AdPlayers la 500.000 EUR mii EUR pe an, McDonalds care „s-a indragostit” de TBWA.
Vineri, 10 Decembrie 2010
Operationala din februarie 2011, „Decizia de a incepe parteneriatul cu Initiative vine in urma unui proiect dezvoltat la nivel de...
Luni, 06 Decembrie 2010
Aproximat de surse din piata de media la 3,5 Milioane EUR pe an, Brent Valmar a declarat pentru AdPlayers ca estimeaza in 2011 o crestere usoara a bugetului de marketing si comunicare, ca oglinda a prognozelor de vanzari mai mari decat cele din acest an
Vineri, 26 Noiembrie 2010
Cu un rezultat care ar putea sa fie anuntat la inceputul anului urmator, contul de media Mars & Wrigley este administrat in prezent de Media Direction ( BBDO Group Romania)
Joi, 25 Noiembrie 2010
Demarat de curand, procesul local de selectie al agentiei de publicitate care va administra strategia si creatia este dublat de curand si de un concurs pentru serviciile de PR.
Luni, 22 Noiembrie 2010
Dupa ce a incheiat colaborarea de comun acord cu regia DBV, revista de business se va reprezenta direct pe piata de media
Joi, 18 Noiembrie 2010
Cu 10.000 EUR din inscrieri si 70.000 EUR din sponsorizari, veniturile au acoperit bugetul festivalului a fost de 64.000 euro, la care s-au mai adaugat bugetele de activare ale sponsorilor competitiei
Luni, 15 Noiembrie 2010
Avand in prezent o echipa de 40 de oameni, agentia de publicitate condusa de Felix Tataru anunta ca vrea pe final de an 2010 inca 3 seniori – un senior art director, un senior copywriter si un account manager.
Luni, 15 Noiembrie 2010
Estimate de AdPlayers la investitii in media de 7-9 Milioane EUR pe an, Victor Popa va coordona activitatile de media ale producatorului si distribuitorului unor marci de bere...
Vineri, 12 Noiembrie 2010
Licitatiile sunt demarate atat pentru creatie, strategie cat si servicii de media, in prezent contul este administrat de Graffiti BBDO ( crestie si strategie din 2009), Frank Digital (din 2008) si United Media (servicii de media).
Joi, 11 Noiembrie 2010
Estimat de AdPlayers la 100-120.000 EUR pe an, Zilele Biz, cel mai important dintre acestea, are loc in acest an in perioada 15-19...
Joi, 04 Noiembrie 2010
Cu un business estimat in acest an la 2-2,5 Mil. EUR, Alin Alecu, Deputy GM la Arbomedia a declarat pentru AdPlayers ca proiectul televiziune locala se incadreaza perfect in strategia actionariatului Goldbach care si-a anuntat deja accentul pe media electronica
Miercuri, 03 Noiembrie 2010
Dupa o prima jumatate a anului in curs in care a derulat un business de 2,8 Mil. EUR, portofoliul agentiei de media Spoon s-a imbogatit cu 8 clienti noi, castigati si derulati in...
Marti, 26 Octombrie 2010
Potrivit unor informatii din managementul agentiei, trei clienti noi castigati sau extinderea colaborarii cu cei existenti aduc aproximativ 10-12% din business-ul companiei de...
Vineri, 15 Octombrie 2010
Sefa diviziei de publicatii a mai precizat ca in structura business-ului ZF, ponderea publicitatii (print, online, evenimente) este de 75%; in timp ce veniturile din circulatie reprezinta 25%, majoritatea din abonamente.
Joi, 07 Octombrie 2010
Adresat specialistilor in comunicare din companii si institutii publice – in special din marile companii din Romania, s
Joi, 07 Octombrie 2010
Premiata de Romanian PR Award, Comunicarea corporatista alaturi de gestiunea de criza si comunicarea interna reprezinta 40% din business-ul agentiei de PR care a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de 1,12 Milioane EUR
Iordache despre ADOR: Industriei sau presei ii este mai usor sa denigreze un festival, de pe margine
Miercuri, 06 Octombrie 2010
Stefan Iordache, COO, Leo Burnett: „Este singurul festival de publicitate local. Festivalul UAPR. Si la fel ca in toate demersurile din Romania, industriei de publicitate, sau...
Miercuri, 06 Octombrie 2010
Cu 33 de ani de publicitate, Dragan Sakan, fondator, proprietar si regional creative director al New Moment – New Ideas Company, New Moment Magazine si Ideas Campus, a trecut duminica la cele vesnice.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:


















