Rezultatele cautarii dupa : "alb"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
 Vlad Ruta, Spectacular: N-avem nimic cu Metrorex. Vinovati sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca Metrorex pierde milioane de euro din publicitate!
Joi, 23 Iulie 2015
 „N-avem nimic cu Metrorex, partenerul de contract. Vinovatii sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca pierd milioane de euro din publicitatea Metrorex” este pe scurt pozitia lui Vlad Ruta, reprezentantul legal Spectacular, compania care a castigat reprezentarea spatiului de publicitate la metrou in 2011.
 30% legal. Restul, la Regie si la Primarie. Secrete de 40 Milioane de euro ale publicitatii outdoor (I).
Vineri, 19 Iunie 2015
 
Spor in haine noi. Rebranding semnat de Graffiti BBDO, dupa un pitch cu 4 agentii
Marti, 20 Mai 2014
 Procesul de rebranding al ambalajului a durat aproximativ sase luni, timp in care au fost analizate peste 20 de propuneri primite de la cele patru agentii de publicitate participante la pitch.
Cine a derulat primele activitati in publicitate? “Publicitatea din ’90 pana azi cu Radu Florescu (I)
Miercuri, 22 Ianuarie 2014
 Urmareste “Publicitatea din 90 pana azi” . Un serial fara (P)ublicitate, doar despre ea insasi. Exclusiv in adplayers.

TV
Limba noastra-i o povara. Emisiunile TV cu continut josnic ar trebui taiate de la publicitate
Miercuri, 15 Ianuarie 2014
 Iarta-ne Bade Mihai Eminescu ca nu mai stim “Limba noastra-I o comoara”. Ne uitam la altii care  ne recita zilnic din “Limba noastra-i o povara”

Henkel nu comenteaza licitatia de 4-5 Mil. EUR.
Luni, 19 August 2013
 Contactati telefonic de catre adplayers, oficialii de marketing Henkel s-au abtinut pana la aceasta ora sa ofere un raspuns negru pe alb in privinta organizarii unui proces local de selectie a agentiei care ar urma sa administreze serviciile de media de la inceputul anului 2014.
Graffiti BBDO vopseste cu Spor, dupa o licitatie cu Saatchi&Saatchi, Publicis si Sister.
Miercuri, 24 Aprilie 2013
 Pe langa creatia si strategia de la Graffiti BBDO, Policolor lucreaza cu Zenith Media pe media buying, Zaga Brand pe PR si cu Unlock si Gfk pe partea de research, dupa cum a afirmat pentru adplayers Alexandra Rusu, Senior Marketing Director.
eMag a refuzat Headvertising. Noul spot: “ca afara. Surse adplayers.
Vineri, 12 Octombrie 2012

Noul spot eMag s-a vrut “ca afara”. Cea mai recenta campanie a fost dezvoltata cu un atelier de strategie

Marketing pentru tineret de 750.000 EUR pe an. Ambition.
Marti, 07 August 2012
 Daca vi se pare ca cifra de afaceri ar trebui sa fie pe masura varstei echipei Ambition, aflati ca lucrurile stau altfel. O firma cu orizonturi de afacere de 1 milion de euro nu mai este deloc o trotineta in complicata masinarie a serviciilor de marketing pe praful crizei din jurul nostru  
Workshop de fotografie de produs. Azi, de la 19.00, la iStyle Cotroceni.
Joi, 22 Martie 2012
 Astazi (Joi, 22 martie 2012) incepand cu ora 19:00, la iStyle Cotroceni are loc workshop-ul “Introducere in fotografia de produs”. Sesiunea de lucru este adresata atat incepatorilor, cat si fotografilor mai experimentati care doresc sa studieze problema fotografierii obiectelor cu suprafete reflexive.
Iresponsabilitate sociala. Milionari in euro in comunicare, fara lopata in dotare.
Marti, 31 Ianuarie 2012
 In plin „buricul targului’ din Bucuresti, responsabilitatea sociala si-a rupt gatul pe gheata. Companii cu cifre de afaceri de zeci sau sute milioane de euro n-au fost in stare sa-si dea zapada din fata portii. Cum se „pupa” grija pentru zapada pe care pot aluneca oamenii in fata firmei cu investitiile de sute de mii de euro in campanii sociale?
Furata public la cantar. TVR pierde 30-40% pe audiente urban 18+
Vineri, 27 Ianuarie 2012
 De la audientele furnizate de Gfk pana la cele furnizate de Kantar, programe cu greutate in grila TVR pierd in audienta chiar si 30-40%, in publicul comercial, discrepante care nu sunt explicate, cel putin pentru moment, de catre furnizorul de date.
Cum sa omori un Effie ?
Miercuri, 16 Martie 2011
 Pentru ca, de-a lungul existentei festivalului de eficienta in comunicare Effie Awards Romania, zecile de cazuri scoase din competitie au fost de acelasi ordin de marime cu cel al inscrierilor acceptate, AdPlayers incepe astazi o pledoarie impotriva descalificarii abuzive, de forma, ale competitiei

Publicitate cu dobanda Zero si credite media cu 180%
Marti, 09 Noiembrie 2010
 Aceiasi investitori in marketing si comunicare, ce ofera credit de consum cu 180% dobanda, cer in stanga si in dreapta servicii de marketing si comunicare cu plata la 90 sau 120 de zile si dobanda „zero”.
Bradul n-are frunze. Branzas analizeaza brandingul livrat de THR
Luni, 23 August 2010
 „Nu sustin neaparat reluarea licitatiei, dar sper ca cei responsabili cu acest proiect sa puna intregul proces pe baze reale cu aceeasi companie”, a afirmat Bogdan Branzas pentru AdPlayers
Descalificare rautacioasa la Effie: Poiana aruncata la cos de culoarea fontului sub un grafic!
Luni, 14 Iunie 2010
 Peter Jansen, de la Cohn and Jansen, agentia care a inscris cazul, este dezamagit ca pentru o mica scapare  de forma la scrierea cazului,...
Rosul care invrajbeste. Prietenii fotbalului stiu de ce
Joi, 18 Martie 2010
 Cum au fost invesmantati tricolorii in turneele finale de fotbal la care au participat de-a lungul vremii, cu mentiunea ca, evident, pana in 1990 nu se punea problema de marketing, sponsori sau publicitate.
Jean Valvis a ales Cohn&Jansen pentru Aqua Carpatica
Joi, 15 Octombrie 2009
 Cu premii de 50.000 EUR, agentia de publicitate patronata de  Andrei Cohn alaturi de Cristina si Peter Jansen a dat start concursului de design „in cautarea sticlei perfecte” pentru Aqua Carpatica, noul brand al lui Jean Valvis, parintele Dorna si Izvorul Alb
Clasamentul agentiilor de media – publicitate din Romania?
Vineri, 25 Septembrie 2009
 AdPlayers lanseaza din ultima saptamana a lunii septembrie AdPlayersREPORT seria de rapoarte anuale pe expertize de comunicare
Buget de 300.000 EUR de la BCR, pentru Open Romania
Marti, 15 Septembrie 2009
Bogdan Enoiu, Presedinte McCann Worldgroup, nu a comentat informatia, dar s-a rezumat la a spune ca, fata de anul trecut, sponsorizarea BCR este mai mare.
« 1 2 3 4 5 »