Rezultatele cautarii dupa : "Radu"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 13 Iunie 2006
Emanuel Grigorcea (foto), Client Service Director Brands&Bears si fost jucator de rugby la Dinamo si Stiinta Bucuresti este convins ca "Rugby-ul este un sport barbatesc, care merita promovat pentru valentele lui educative deosebite"
Luni, 12 Iunie 2006
Dupa o licitatie desfasurata in aprilie, agentia Publicis Dialog parte a grupului Publicis Romania va dezvolta timp de un an de zile, servicii de ATL, BTL si PR pentru Absolut (BTL), Teacher’s, Jim Beam, Campari, Fernet Branca si Laphroaig
Luni, 05 Iunie 2006
Spotul TV "Specie pe cale de disparitie" aduce agentiei cea mai inalta distinctie in categoria Advertising – TV Commercials cu o executie pentru promovarea Festivalului de Film Independent Anonimul 2005
Vineri, 02 Iunie 2006
"Vrem sa se stie ca TNT este numarul 1 pe piata romaneasca", spune Oana Radu, Account Manager Lowe
Vineri, 02 Iunie 2006
Cristina Oanta (foto) a fost numita Managing Director Saatchi & Saatchi si Paula Hotea -Client Service Director, Radu Florescu urmand sa se ocupe, din pozitia de CEO de dezvoltarea si strategia Saatchi&Saatchi, ZenithMedia (media), Saatchi & Saatchi X (BTL si shopper marketing) si Pantone Studios (productie)
Marti, 30 Mai 2006
Campania "Scoate-l din afacere" anunta promotia pentru multifunctionalele HP care se desfasoara in perioada 29 mai - 23 iunie
Vineri, 26 Mai 2006
"Prima revista despre carti si lectura din Romania" este editata de "primul trust de presa culturala si de satira din Romania" dupa cum spune Mariana Blaga-Bodea (foto), General Manager, Satiricon - trust de presa care ii are ca actionari pe Dinu Patriciu si Mircea Dinescu
Vineri, 26 Mai 2006
"Coordonatorul proiectului este Crina Bibicu, Client Service Director Brand Connection, a carei expertiza media se combina cu experienta acumulata într-o banca importanta din Romania", motiveaza castigarea licitatiei media, Ileana Tomescu - Managing Director, Brand Connection, vorbind de Crina Bibicu, ex - Advertising & Promotion Supervisor la Banca Romaneasca
Vineri, 26 Mai 2006
"10 Q&A AdPlayers pentru Ad’Or" cu Radu Florescu (foto), Managing Director, Saatchi & Saatchi Advertising
Miercuri, 24 Mai 2006
In urma unui pitch organizat la inceputul lunii mai, cotidianul Adevarul a decis sa inceapa colaborarea cu agentia de publicitate Starlink, aceasta deruland in prezent o promotie BTL, campania de media urmand sa fie finalizata si sa fie derulata in curand
Vineri, 19 Mai 2006
Interbrew a ales agentia McCann/Creative Services pentru a dezvolta campania de imagine a primei beri germane la PET in Romania, prima luna dupa lansare inregistrand un plus de 95% fata de obiective
Joi, 18 Mai 2006
General Manager la Media Today astazi, ea are carti de vizita din 1991 - 1993 de Graffiti BBDO - Media Director, din 1993 – 2000 Creative Media - General Manager, 2000 – 2004 MediaPlan - Deputy General Manager si 2004 – 2006 ISM Media Division - General Manager
Joi, 18 Mai 2006
Radu Florescu Vicepresedinte RAAA (Romanian Association of Advertising Agencies ) si Managing Director Saatchi & Saatchi si Razvan Matasel, Research& Strategic Plannning Director la Leo Burnett Romania au fost cooptati in juriul Euro Effie
Miercuri, 17 Mai 2006
Graffiti BBDO semneaza noua campanie de imagine Tuborg Gold, difuzata incepand din luna mai pe principalele posturi TV nationale si adaptata pentru segmentele outdoor si Oops media
Miercuri, 17 Mai 2006
In proportii aproximativ egale, banii sunt stransi din inscrieri, pachetele de publicitate si biletele vandute la Gala Ad’Or 2006, pretul unui bilet fiind de 80 EUR
Luni, 08 Mai 2006
La aniversarea de 6 ani a FHM, Sanoma Hearst Romania a editat un format special, mai mare cu 33%, editia XXL a revistei pentru barbati convingand, pentru prima data, advertiseri cum sunt McDonald's, Porsche Leasing, Krups, Durex, Jolidon
Joi, 04 Mai 2006
Brindusa Vlanga (foto), Director Vanzari The Money Channel, Realitatea TV si Director General DBV Media House spune ca telespectatorii primului post de televiziune de business sunt persoane de decizie cu venituri situate semnificativ peste venitul mediu din Romania
Marti, 02 Mai 2006
Agentia de Monitorizare a Presei – Academia Catavencu (AMP-AC) condamna actul de cenzura indreptat impotriva publicatiei Saptamana Financiara de catre compania de distributie de presa RODIPET
Joi, 27 Aprilie 2006
"Gaseste ceva in care sa crezi" semnata de McCann/Creative Services este prima campanie de imagine Coca-Cola cu insight local, dezvoltata de brandul numarul 1 din lume, special pentru piata din Sud-Estul Europei
Miercuri, 12 Aprilie 2006
121 din cele 190 de echipe (950 de comunicatori) au "aplicat" proiecte la Olimpiadele Comunicarii, in aceste zile hotarandu-se si cine va fi "nominalizat" pentru "gala de premiere"
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















