Rezultatele cautarii dupa : "IN"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cea mai buna imagine a gunoiului de la marginea orasului. Antena 3 premiata la New York Festivals.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Reportajul "Ultima frontiera" si echipa emisiunii „In premiera” de la Antena 3 au obtinut premiul pentru cea mai buna imagine la New York Festivals, World’s Best Television & Film 2013
Burci vorbeste prima data despre inceputurile publicitatii postcomuniste
Marti, 16 Noiembrie 2010
Cristian Burci, fondatorul uneia dintre primele agentii de publicitate din Romania - Graffiti BBBDO, si al postului Prima TV, va vorbi in cadrul Zilelor Biz despre inceputurile...
Media Insight a castigat Novartis Consumer Health
Vineri, 17 Februarie 2006
Agentia de media va oferi in Romania servicii media de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiză a mediului competitiv, dar si servicii de negociere si cumparare de spatiu media
Licitatia de comunicare Farmec a ales Oxygen.
Luni, 12 Aprilie 2021
 In urma unui proces complex de selectie, agentia de comunicare Oxygen isi extinde portofoliul de clienti cu Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, cu capital 100% romanesc si este responsabila de managementul reputational al companiei si de implementarea strategiei de PR si CSR
Viata copiilor bolnavi de cancer din Romania atarna de un fir de par. Campanie Daruieste Viata cu sprijinul Ogilvy Romania
Miercuri, 03 Octombrie 2018
 In Romania, 1 din 2 copii bolnavi de cancer moare, in timp ce, in Europa, 80% dintre ei traiesc. Andreea Esca, Paula Herlo, Alex Dima, Gabriel Liiceanu, Tudor Chirila, Marius Manole, Smiley, Pavel Bartos, Florin Busuioc trag un semnal de alarma
BRAT 2.0 - Biroul Roman de Audit Transmedia a sarbatorit 20 de ani si a lansat noua identitate.
Marti, 02 Octombrie 2018
 In contextul aniversarii celor 20 de ani de existenta, BRAT a lansat noua sa identitate vizuala, care mentine caracteristicile de seriozitate si incredere ale asociatiei si aduce un aer dinamic, modern, in acord cu evolutia din ultimii ani.
Agentia de Monitorizare a Presei si Grey semneaza “Nu taia padurea ca-n codru”
Vineri, 07 Septembrie 2007
Pe langa campania media, 50 de copaci din Bucuresti sunt, la propriu, indoliati, in memoria celor 32 de milioane de copaci ce cad prada anual defrisarilor abuzive
Impactul aparitiei grupului Publicis Omnicom in industria agentiilor digitale
Joi, 01 August 2013

Industria digitala inainte si dupa aparitia Publicis Omnicom Group in trei piete majore (SUA, Regatul Unit, Franta)

Hagi si crantanitul cipsurilor
Luni, 04 Aprilie 2016
 In anul de gratie 2016, stau si ma intreb de ce acesti vigilantes mioritici tac malc si nu iau atitudine vizavi de reclama la cipsuri in care Hagi apare alaturi de fi-su si de alti cativa copii.
Cristian Ditoiu pleaca de la Acasa Media (NCH)
Miercuri, 09 Septembrie 2009
 „Decizia  a fost luata pentru a putea acorda atentie exclusiva proiectelor proprii.”, a afirmat seful Acasa media care crede...
Contul de PR de 30.000 - 40.000 de euro GEFCO Romania, la BDR Associates, dupa o selectie de oferte
Vineri, 18 Septembrie 2009
 Surse din piata aproximeaza contul de relatii publice al operatorului de logistica in Romania intre 30.000 si 40.000 EUR
Cine se foloseste de imaginea LG?
Marti, 03 Iulie 2007
In urma zecilor de sesizari telefonice primite in ultima luna de la clientii sai,  LG Electronics Romania atrage atentia asupra tentativelor de frauda prin care se cer date personale si/sau achizitionarea de cartele telefonice pre-paid, in schimbul unor premii constand in produse LG
CNA lucreaza la rapoartele de monitorizare ale televiziunilor de stiri, dupa protestele de strada
Miercuri, 01 Februarie 2017
 In contextul protestelor de strada, CNA lucreaza la rapoartele de monitorizare ale televiziunilor de stiri, in urma reclamatiilor si autosesizarii, se arata intr-o comunicare publica remisa de institutie.
Daruri de Craciun de 910 lei, pentru 5 persoane. Buget mai mic decat anul trecut, iar cumparaturile online vor fi in centrul atentiei. Studiu Compari.ro
Vineri, 05 Noiembrie 2021
 Potrivit studiului realizat de Compari.ro pe un esantion de 1.627 de persoane, utilizatorii de internet din Romania vor cheltui in medie 910 lei pentru cadourile de Craciun din acest an, ceea ce reprezinta o scadere de aproximativ 17% fata de 2020. Cheltuielile pentru cadourile de Craciun pot ajunge chiar pana la un sfert din venitul mediu lunar net pentru o gospodarie.
Comunitatea ,,LaPrimulBebe'' in campanie umanitara pentru refacerea laboratoarelor Spitalului de oncologie pediatrica Timisoara
Miercuri, 12 Decembrie 2018
 In Romania, in fiecare an, peste 1000 de parinti aud cuvantul cancer, atunci cand medicii le pun diagnosticul copiilor lor. In Europa peste 85% dintre copiii cu acest diagnostic se vindeca. La noi, unul din 2 copii nu supravietuieste.
Daniel Stanciu a demisionat din pozitia de Managing Director al Media Strategy Bucharest
Luni, 28 Ianuarie 2008
Fost Media Director la OFC / DMB&B (ulterior D’Arcy), Director de Vanzari la Global Media si cu 15 ani de experienta in media si publicitate, Daniel Stanciu (foto) a demisionat din pozitia de sef al...
Juniorii Internetics isi judeca seniorii de acum 9 ani
Vineri, 20 Noiembrie 2009
 De la prima editie desfasurata in urma cu 9 ani, atunci cand Internetul avea cel mult 256 kbps, Internetics a ajuns sa jurizeze in 2009 cu juniorii de acum 3 ani. In imagine, un...
Clienti noi de 2,76 Miliarde USD la MediaCom. Cel mai mare volum de new business media global 2018
Marti, 15 Ianuarie 2019
 MediaCom, reteaua de media globala parte a grupului WPP, a castigat bugete de media noi de 2,76 Miliarde USD - cel mai mare volum de new business in media global pe 2018, potrivit evaluarilor companiei de cercetare de media RECMA, citata de reteaua de media intr-un comunicat remis presei luni, 14 ianuarie.
Leo Burnett Group estimeaza o crestere de 46% in  2008.
Miercuri, 04 Februarie 2009
 Grupul Leo Burnett este format din agentia de publicitate Leo Burnett & Target, compania de media Starcom MediaVest, agentia de consultanta in relatii publice The Practice,...
Divort spectacular. Vlad Ruta, artizanul mega-reclamelor de la Metrou si-a luat adio de la Spectacular.
Joi, 25 Aprilie 2013

Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei, managerul ar fi “divortat” de Spectacular, in urma scandalului rezilierii contractului publicitatii de la metrou. Din informatiile de pana la aceasta ora conducerea companiei este asigurata de patronat.