Rezultatele cautarii dupa : "C A"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Adolescentii stau 3 ore online. Socializare, filme si spatiu de invatare (50%)
Marti, 17 Mai 2016
Rezultatele cercetarii au fost prezentate in cadrul evenimentului “Universul adolescentilor 2.0: intre online si offline”, care a avut loc la SNSPA in luna mai 2016
Aproape jumătate dintre români aruncă mâncare gătită. Up România în parteneriat cu Reveal Marketing Research
Marti, 03 Iunie 2025
Mancarea gătită rămane principalul tip de aliment care ajunge la coÈ™ul de gunoi (46%), urmată de paine È™i produse de panificaÈ›ie (39%), fructe (28%) È™i legume (27%).  
Donatii de peste 2 milioane lei in campania 2021 de strangere de fonduri pentru Casele Ronald McDonald
Joi, 23 Decembrie 2021
 McDonald’s Romania si Fundatia pentru Copii Ronald McDonald au incheiat editia 2021 a campaniei de strangere de fonduri prilejuita de McHappy Day cu peste 2 milioane de lei donati in restaurantele McDonald’s din toata tara, online, prin sms si de catre companii, in sprijinul familiilor aflate in...
Realitatea Tv si Antena 3 somate pe reglementari electorale
Luni, 10 Noiembrie 2008

Antena 3 a fost sanctionata pentru spoturi in afara spatiului electoral, iar Realitatea Tv pentru aparitia unor candidati in alte emisiuni decat cele electorale

IAB Europe si IAB Tech Lab au lansat TCF 2.0. Noua versiune a Transparency and Consent Framework
Joi, 22 August 2019
Instrument destinat industriei de comunicare digitala care ofera suport companiilor in mentinerea conformitatii cu prevederile si obligatiilor ce le revin prin GDPR si Directiva de ePrivacy, Noua versiune actualizata a TCF 2.0 va opera in piete alaturi de TCF 1.0 pana la finalul trimestrului 1 2020 - interval ce va...
CNA, 17
CNA sta pe baricade de Sarbatori, în conditii de cvorum
Marti, 19 Decembrie 2006
Renuntarea la modificarea Legii Audiovizualului, în sensul maririi numarului de membri, demonstreaza victoria principiilor si a argumentelor legale în fata unor interese politice conjuncturale se arata într-un comunicat al CNA, semnat de Ralu Filip
Trei campanii Image PR in finala IPRA
Marti, 24 Iunie 2014
Campaniile  „Play to Win”, „Inchisoarea” si “Fii model pentru viata ta” semnate de Image PR au ajuns in finala competitiei de relatii publice IPRA Golden World Awards
Ajutor pentru branulele ranitilor de la Colectiv
Marti, 10 Noiembrie 2015
 
“Pretul distruge productia OOH Geo Baraian, GM, Impression Group
Marti, 02 August 2011

Cu un business de 1,1 Mil. EUR pe prima jumatate din 2011, dupa ce pe intreg anul 2010 a depasit 2 Mil. EUR, omul numarul 1 al companiei de productie Impression Group este de parere ca “Desi este greu de spus cand, in 2-3 ani am putea sa avem o industrie de productie OOH din care a ramas doar faima calitatii de altadata. Iar cel care o va distruge este doar...

Spoturi reclamate la CNA: Caroli, Skittles, Rompetrol, Orange, eMag, Nicorette, Fox si jocuri
Luni, 16 Mai 2016
 Oarecum mai rar intrate in dezbatere, pe agenda sedintei de marti, 17 mai a consiliului se gasesc si  spoturi publicitare la posturile de radio: Colon protect,  Digex ( cu pdv RAC),  Uractiv,  Proimmunity ( cu pdv RAC),  Salviasept Kids (cu pdv RAC),  Fleximobil.
Webstyler a luat primul premiu Interactive din Romania la Golden Drum
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Agentia Online a castigat Silver Drum pentru  “Alo…322? Vreau presedintele inapoi!”, lucrare care a facut parte din campania online integrata pentru referendum a presedintelui suspendat Traian Basescu
Conducere locală noua la IPG Mediabrands: Mihai Trandafir, CEO, IPG Mediabrands România. Victor Croitoru, Managing Director, UM România.
Miercuri, 06 August 2025
 Din noua sa poziÈ›ie, Mihai Trandafir va superviza dezvoltarea brandurilor reÈ›elei IPG Mediabrands in Romania – UM, Initiative È™i Kinesso
4,39 Mil. EUR Tempo: Publicitate de 2,74 Mil. EUR, PR de 775 Mii EUR, si Digital de 871 Mii EUR (II)
Miercuri, 16 Februarie 2011
 Fondat de Dragos Grigoriu si condus astazi de Eliza Rogalski, Tempo Creative Group a scos in 2010 un business de  4,39 Mil. EUR: 2,74 Milioane EUR din publicitate integrata (Tempo Advertising), 775,4 Mii euro din PR (Rogalski Grigoriu) si 871 Mii EUR din comunicare digitala (Kinecto).
Chemate la CNA: Vodafone Supernet, Pest Repeller, Maybelline, Colon Protect, Detrical
Miercuri, 17 Februarie 2016
 
Mobilizare fara precedent in presa cu microfoane in campania Crucii Rosii - Doneaza Sange Constant
Vineri, 05 Aprilie 2019
In prima luna de la lansare, Campania “Doneaza Sange Constant”, initiata de Crucea Rosie Romana, alaturi de Institutul National de Hematologie Transfuzionala „Prof. Dr. C. T. Nicolau“, McCann Worldgroup Romania, McCann PR si UM Romania, a convins jurnalistii mai multor televiziuni importante,...
ING, Cap
Bugetul ING Credit Card, la Cap
Vineri, 22 Februarie 2008

Campania este programata pe outdoor, presa, internet si altele

 

Cutremur la varful Media Direction: agentia se departe de Razvan Varabiescu, Managing Director al companiei
Joi, 05 Iunie 2008

2 milioane euro in media, crestere 50% la indicatori de brand si 4% cota de piata. J&B Blending Spirits
Miercuri, 02 August 2017
 „Comparativ cu anul 2016, in acest an am atins o cota de piata pentru J&B de 17,2% conform Nielsen Report ON16, bautura care a devenit, in acelasi timp, cel mai vandut whisky din Romania” a afirmat pentru adplayers Raluca Oana Sava, Regional Brand Manager Diageo Romania, Croatia, Slovenia,
AdPlayersREPORT Mercury 360: 15,2 Milioane EUR in 2009
Joi, 12 August 2010
Compania a scazut in 2009 cu aproximativ 12 % comparativ cu 2008, cand agentia de servicii de marketing si comunicare integrata inregistra o cifra de afaceri de 17,3 milioane EUR
Contul Millennium Bank - la Ogilvy, dupa un pitch cu GMP, Odyssey, si Graffiti BBDO
Vineri, 07 August 2009
 Bugetul de media este administrat de agentia de media Initiative