Rezultatele cautarii dupa : "24"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Stejarii Collection mizeaza pe 46% din suprafata proiectului in spatii cu vegetatie, iar acestui procent semnificativ i se adauga ambientul padurii de stejar
Miercuri, 26 Iulie 2023
 Patru gradini botanice interioare, doua zone de parc de incinta, structurile intinse de vegetatie reprezinta in total 11.000 de metri patrati din cei 24.000 de metri patrati ai Stejarii Collection.
Creativitate eficienta. Cum cresc vanzarile brandurilor suporturile neconventionale de indoor advertising
Joi, 06 Iulie 2023
 Combinand punctele forte ale indoor advertising cu medii de imprimare specifice si suporturi neconventionale, am creat nenumarate platforme prin care brandurile sa-si promoveze produsele si, astfel, sa-si mareasca vanzarile. Sunt suporturi care si-au dovedit eficienta in timp, astfel ca ne-au fost cerute din ce in...
Trei medalii de aur si 8 de argint pentru CHATEAU PURCARI la DECANTER WORLD WINE AWARDS cea mai prestigioasa competitie enologica a lumii.
Luni, 26 Iunie 2023
 Chateau Purcari a fost desemnata cea mai de succes vinarie din Europa Centrala si de Est la Decanter World Wine Awards 2023, obtinand recunoasteri importante pentru produsele sale: trei medalii de aur si 8 de argint la ceea ce este considerata cea mai prestigioasa competitie enologica a lumii.
24pay si Cognition prezinta noul ambasador de brand al aplicatiei 24pay: Sir Pay-a-Lot, cavalerul platilor sigure si rapide, aliatul finantelor romanilor
Luni, 26 Iunie 2023
 Colaborarea dintre 24pay si Cognition Cognition, agentia de digital a grupului Godmother si singura agentie romaneasca parte a Neuromarketing Science & Business Association, a demarat in primavara acestui an, odata cu castigarea pitchului pentru desemnarea agentiei responsabile cu strategia, conceptul si implementarea campaniei de...
Prima agentie de comunicare din Romania membru AMEC, GRF+ aduce un plus de cercetare si evaluare in industria comunicarii locale
Luni, 29 Mai 2023
 AMEC este cel mai mare corp profesional specializat in cercetare, evaluare, analiza si insighturi pentru comunicare si este organizatia fondatoare a Principiilor de la Barcelona, ce dau directia evolutiei zonei de planificare si masurare a impactului in industria de marcom
Concert ,,Bach by Night” in Sufrageria Regala. Palatul Regal / Muzeul National de Arta al Romaniei. Sambata, 27 Mai 2023, de la ora 19
Joi, 25 Mai 2023
 Proiectul este cea mai recenta reexplorare a creatiei lui J.S. Bach de catre artistii ce compun ansamblul de muzica baroca SEMPRE si reprezinta continuarea unor preocupari mai vechi ale formatiei.
7 din 10 romani merg la mall cel putin o data pe saptamana . Suma medie cheltuita este 300 lei. Reveal Marketing Research pentru Brand Management
Marti, 23 Mai 2023
 Barbatii viziteaza centrele comerciale mai des decat femeile, dar ele petrec mai mult timp per sesiune. Barbatii sunt cei care cheltuie mai mult in mall, in timp ce principalul motiv pentru care femeile merg la mall este...
Georgian Draghici, Brand Management: ,,Tot ce tine de afisajul de reclame, OOH - outdoor (stradal )sau indoor (in interiorul cladirilor publice), a facut un salt semnificativ in tehnologie si inovatie”
Miercuri, 10 Mai 2023
 „Este si motivul pentru care am ales sa investim intr-un nou proiect prin care sa oferim acces tuturor celor interesati de cele mai bune optiuni de indoor advertising pe care le pot avea. Am luat in calcul nevoi ale brandurilor si marketerilor precum scurtarea proceselor si accesul la date demografice...
„Care pe care”, o premiera in audiovizualul romanesc, la TVR 1 cu Ruxandra Gheorghe Negrea
Vineri, 05 Mai 2023
 „Romanii sunt pasionati de limba noastra - si nu spun asta din carti, ci din experienta acumulata in cei peste 20 de ani in care i-am intervievat pe strada la emisiunea Vorbeste corect!” a spus realizatoarea emisiunii TVR 1, ce va putea fi urmarita de luni pana joi, de la ora 18.00.
7 din 10 angajati stiu ori si-ar dori sa stie salariile colegilor de munca. Reveal Marketing Research
Miercuri, 03 Mai 2023
 Potrivit cercetarii, 50% dintre angajatii romani cunosc salariile colegilor de munca, iar 38% dintre cei ce nu le cunosc ar vrea sa detina informatii in acest sens
Consumul de apa imbuteliata in tara noastra pierde teren in fata apei de la chiuveta. Studiu Reveal Marketing Research.
Marti, 28 Martie 2023
 Cei mai multi dintre romani obisnuiesc sa cumpere cel mai des ambalaje de 2l (60%) sau 5l (56%), urmate de cele de 1l si 0.5l, ambele inregistrand scoruri de 36%. Generatia Z (18-24 ani) manifesta un interes mult mai ridicat in a cumpara cantitati mai mici de 0,5l (57%) sau 1l (64%), aceasta fiind si categoria de...
Salariul minim a crescut in Romania cu 17,6% fata de anul precedent. Raport ’’OLX - INDEXUL Locurilor de Munca 2022’’
Luni, 27 Martie 2023
 Datele sugereaza o crestere a salariului minim, ce a fost majorat de la 2.550 de lei brut in 2022 la 3.000 de lei brut in 2023, majorare de care au beneficiat peste 2.1 milioane de salariati, potrivit datelor publicate de Ministerul Muncii.
Integrarea preparatelor vegane si raw vegane in alimentatia romanilor, din ce in ce mai populara
Marti, 21 Martie 2023
 52% dintre rezidentii din mediul urban mare declara ca obisnuiesc sa consume preparate vegane sau raw vegane, intr-o masura semnificativ mai mica tinerii de pana in 24 de ani (35%).
1 din 2 romani vor sa isi schimbe masina intr-un interval de 1-3 ani, iar 2 din 5 isi doresc sa isi achizitioneze masina prin programul Rabla
Joi, 09 Martie 2023
 In contextul in care inmatricularile de autoturisme noi in Romania au crescut, in februarie 2023, cu 44.49% fata de aceeasi perioada a anului trecut[1], iar interesul pentru autoturismele hibrid sau electrice este din ce in ce mai mare, cel mai nou studiu Reveal Marketing Research si-a propus sa evalueze...
ARBOmedia a lansat noi proiecte pentru creatorii de continut si social media pentru influencer-ii din Romania
Luni, 27 Februarie 2023
 „In ultimii ani, ARBOmedia a venit in permanenta cu noi proiecte de dezvoltare. Astfel am reusit ca, in ciuda contextului de piata dificil, marcat de volatilitate si de impredictibilitate, sa ne crestem cifra de afaceri intr-un mod sustenabil. Diversificarea ofertei si satisfacerea nevoilor pietei de...
Unde isi petrec romanii 24 ianuarie? Minivacanta de 4 zile pentru 45% dintre angajatii romani de sarbatoarea Unirii Principatelor Romane.
Luni, 23 Ianuarie 2023
 Potrivit unui Studiu Reveal Marketing Research, 45% dintre cei angajati au punte intre weekend si ziua de 24 Ianuarie, in timp ce 55% vin la serviciu luni, 23 ianuarie. Marea majortitate a romanilor aloca, in medie, un buget de 593 RON de persoana in minivacanta, in timp ce tinerii cu varste cuprinse intre 18-34...
5 din 10 romani cred ca ii asteapta o viata mai buna in noul an. Reveal Marketing Research: Cum arata planurile romanilor pentru 2023
Miercuri, 11 Ianuarie 2023
 Conform celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, anul ce tocmai s-a incheiat a fost cel mai satisfacator pentru cei mai multi dintre romani (54%) in comparatie cu 2020 (24%) si 2021 (22%) – ani puternic marcati de restrictiile cauzate de pandemie.
Mixul online si indoor advertising - cea mai eficienta metoda de a indruma consumatorul catre decizia finala de cumparare
Luni, 09 Ianuarie 2023
 „Consumatorul a devenit fidel promotiilor brandurilor ce au produse la preturi accesibile si pare ca incearca sa cumpere mai ales din proximitate, astfel evitand si consumul de combustibil. Reclamele sunt o sursa de informare asupra preturilor si disponibilitatii anumitor sortimente de produse. Perioada este...
Expozitie Mihai Sarbulescu la Galleria 28, Curatoriata de Maria Pasc
Vineri, 16 Decembrie 2022
 Maria Pasc noteaza: „Mihai Sarbulescu, vorbitor fara cusur, lasa pictura sa glasuiasca in numele sau, pe limba ei. Ce este limbajul picturii? Mare, mic, mijlociu, cald, rece, un, doi, trei, pasaj!
Ce mai faci?. Campania Telekom Mobile de Craciun incurajeaza romanii sa fie mai aproape de cei dragi si sa se asigure ca sunt bine
Luni, 21 Noiembrie 2022
 ”Cu aceasta noua campanie, lansata la nivel european de catre Deutsche Telekom, ne dorim sa incurajam cat mai multi oameni sa se reconecteze cu cei dragi lor si sa aratam importanta unei intrebari atat de simple: Ce mai faci?”, a declarat Andreea Cramer, director executiv comercial, Telekom Mobile.
« 1 2 3 4 5 »