Rezultatele cautarii dupa : "2003"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
ZF: De la catastrofa la eficienta cianurarii. Basescu: Ponta, cati bani ai luat pentru Rosia Montana?
Marti, 03 Septembrie 2013
 Intr-o analiza ZF de la „Catastrofa ireparabila” la „eficienta” cianurarii, intrebarea Presedintelui Romaniei la adresa Primului Ministru vine ca un traznet dupa ce Guvernul a aprobat proiectul de lege care reglementeaza exploatarea minereurilor din perimetrul Rosia Montana.
Miscare de 5 Milioane. Kinecto ( Tempo ) a fost achizitionata de Aegis Media prin divizia Isobar
Marti, 14 Mai 2013
 Agentia digitala Kinecto, parte a Tempo Creative Group, a fost achizitionata integral de grupul Aegis Media prin divizia Isobar, pentru un business de peste 5 Milioane de euro, conditionat de performante viitoare.
Crestere de 71% intr-o luna cu email marketing.
Joi, 13 Decembrie 2012
 White Image a fost premiata cu Argint la MarketingSherpa's Email Marketing Awards 2013 pentru ca in doar o luna a crescut cu 71% baza de date a vanzatorului de jucarii Noriel

De la angajat Tiriac la antreprenor de 700-800 Mii EUR cu propria agentie. Perceptum.
Joi, 04 Octombrie 2012
 Raluca Ghilea, managerul agentiei de comunicare Perceptum, estimeaza in 2012 o crestere de 15%, fata de 2011, cand cifra de afaceri a companiei a fost de 700.000 de euro pe an

 

Mihai Bogdan, Brandient: Un an foarte dificil pentru companiile locale,[.] in principal din cauza situatiei generale economice si politice
Miercuri, 22 August 2012
 Cu o cifra de afaceri de 750,000 EUR, in crestere cu 10% comparativ cu 2010, Brandient pariaza in anul 2012 si pe business-ul din afara granitelor Romaniei. Pe afacerea biroului deschis la Singapore.
BTL de 225.000 euro. Clientii Agentiilor BTL 2012. I.M. Smite.
Joi, 15 Martie 2012

CLIENTI RECENT CASTIGATI*: (2011-2012), Castrol, BP, Aral, Cumpana, Parma Food. CLIENTI**: City Grill Group (City Grill, City Cafe, Caru cu Bere, Hanul Berarilor, Trattoria Buongiorno, Backwerk), Mojo, Bordello, Castrol Lubricants (Castrol, BP, Aral), Animax Pet Shop, Euro26 Romania, Cumpana, Parma Food, Cora.

Secretele SNA. Cat este Rebate-ul? sau Cati bani face audienta?
Luni, 27 Februarie 2012

Cat de important este numarul de cititori pe copie, audienta versus tirajul auditat, sau de ce o publicatie poate avea un numar de cititori mai mare pe un exemplar distribuit in comparatie cu alta, sunt tot atatea motive pentru care Secretele Studiului National de Audienta merita dezvaluite. O parte dintrea acestea le gasiti in adplayers, in seria de articole...

Fosta CEO Tempo, Aura Toma numita MD, Lowe & Partners. Oana Cociasu - in board-ul grupului Lowe
Miercuri, 01 Februarie 2012
 Cu 15 ani in publicitate, Aura Toma a mai fost CEO Tempo Advertising (2010-2011),  Client Service Director la Tempo (2007-2010) si manager in departamentul de Client Service la Grey Worldwide Romania (2003 – 2007). A lucrat pentru BCR, Danone, Colgate-Palmolive, LG, URBB, Raiffeisen Bank, Visa International, P&G.

 

Ioana Anescu il inlocuieste pe Ionut Oprea in pozitia de Director Executiv IAB Romania
Vineri, 16 Septembrie 2011

Noul executiv al asociatiei, a fost numit de Consiliul Director al IAB Romania in sedinta de marti, 13 septembrie, dupa ce Ionut Oprea si-a dat demisia in AGA din 14 iulie.

 

Claudiu Dobrita (Draftfcb), in juriul multi-channel Golden Drum
Marti, 26 Iulie 2011

Pe langa Razvan Capanescu – selectat in juriul Single Channel al festivalului de publicitate, Claudiu Dobrita - Director de Creatie Draftfcb a fost ales in juriul multi-channel Golden Drum

Rebranding Finexpert cu 40.000 EUR, de United Communication
Marti, 12 Iulie 2011
 Potrivit autorilor proiectului, campania de rebranding a durat 6 luni si a implicat un buget de 40.000 de Euro.

Unilever SCE schimba marketingul. Noul director este fostul Hochland, Dan Oprescu.
Marti, 05 Iulie 2011
Fost marketing Elite (Doncafe), in 2007, si mai apoi Hochland (2008-2011), Dan Oprescu (45 ani) a fost numit in functia de Director de Marketing al Unilever...
- 3% pe Bursa Pietei Media in 2011: TV - 6%, Print - 8%, Radio - 5%, OOH - 10%, Internet +30%
Joi, 09 Iunie 2011
 Totalul investitiilor in media pe 2011 va scadea cu 3% comparativ cu anul trecut, dupa un 2010 in care piata de media a scazut cu 9% comparativ cu 2009, potrivit estimarilor studiului Media Fact Book realizat de agentia de media Initiative
Chirilescu, Spoon Media: 4,5 Mil. EUR pe 2010 si “Al treilea an de presiuni pe costuri
Luni, 09 Mai 2011
 Cu 40% crestere a cifrei de afaceri, comparativ cu 2009, si 8 clienti noi pe 2010, Claudia Chirilescu spune ca 2011 a inceput mai dificil....
Jurnalism sau PR? Cu Romanita Oprea, Cristina Blanaru, Antonia Tucheac si Alina Galeriu
Joi, 17 Februarie 2011
Alina Galeriu, editor la Iqads si SMARK pleaca in PR. Antonia Tucheac, fosta Business Standard dupa o scurta perioada la V+O communication s-a intors in jurnalismul de comunicare. Romanita Oprea (Biz Campaign, Iqads, Millenium) si Cristina Blanaru (Mediafax, 121 communication) lucreaza in ambele tabere. Amandoua au pastrat o colaborare de jurnalist, dar lucreaza si in PR. Care e "cea...
Director nou la TVR INFO
Miercuri, 26 Ianuarie 2011
 Carla Tompea, fost redactor-sef Stiri la TVR Iasi, a castigat concursul de director pentru TVR INFO 
In prezent director interimar, Anca Gheorghe va candida la sefia marketingului si vanzarilor TVR
Miercuri, 12 Ianuarie 2011
 Fost consilier pe probleme de marketing al presedintelui-director general al TVR - Alexandru Lazescu, Anca Gheorghe a fost numita director interimar al Directiei Marketing si Vanzari din TVR, incepand cu data de 10 ianuarie 2011

400-500.000 EUR, in contul Spoon
Miercuri, 03 Noiembrie 2010
 Dupa o prima jumatate a anului in curs in care a derulat un business de 2,8 Mil. EUR, portofoliul agentiei de media Spoon s-a imbogatit cu 8 clienti noi, castigati si derulati in...
Bugete de 3,5 Mil. EUR pe primele 8 luni, la Media Consulta International
Marti, 02 Noiembrie 2010
 Potrivit lui Mihai Craiu, General manager la Media Consulta International, cifra de afaceri a agntiei este reprezentata de 40% servicii de media, 10% creatie, 25% relatii publice...
Zile si Nopti: 700.000 EUR pe primele 6 luni, dupa 1,3 Mil. EUR in 2009
Luni, 18 Octombrie 2010
 De 10 ani pe piata romaneasca, ghidul gratuit de timp liber a inregistrat anul trecut 1,3 Mil. EUR si atrage 50% din venituri din publicitate nationala si 50% locala 
« 1 2 3 4 5 »