Rezultatele cautarii dupa : "2 n"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 »
Business Magazin 100 a tras 100 de aparitii īn 18.000 de exemplare
Marti, 26 Septembrie 2006
Īntr-o prezentare speciala, editia cu numarul 100 a saptamānalului de business din grupul MediaPro a fost distribuita īn 18.000 de exemplare si a oferit un DVD cu arhiva completa a celor 99 de numere lansate de publicatie din octombrie 2004, data aparitiei sale pe piata, si pāna īn prezent
Auto, 17
Autodesk face campanie anti-piraterie
Marti, 26 Septembrie 2006
Campania pentru cel mai mare producator mondial de software de proiectare pentru PC este  gestionata si dezvoltata de distribuitorul romān A&C International cu sprijinul shop-ului de creatie Wave Design
Carrefour a intrat īn 323 de scoli
Luni, 25 Septembrie 2006
Īn saptamāna 18 – 22 septembrie 2006, Carrefour a intrat īn 323 de scoli din Bucuresti si din alte 3 orase (Brasov, Ploiesti si Constanta), unde a urat “Bine ati venit la scoala!” si a acordat elevilor, din cele 830 de clase I, un numar de 280.000 de premii si 2.490 de ghiozdane cu rechizite
Spoon Media cāstiga al doilea Retail
Miercuri, 20 Septembrie 2006
"Alaturi de Kaufland, Baumax este al doilea client de retail din portofoliul agentiei, īn ordinea īn care au fost ei cāstigati", a afirmat pentru AdPlayers, Claudia Chirilescu (foto), Director General, Spoon Media
Hagi s-a transferat la Vodafone
Marti, 19 Septembrie 2006
Dupa mai mult de 10 ani de publicitate cu McCann Erickson si marci precum Coca-Cola, Gillette, Texaco, agentia de publicitate condusa de Bogdan Enoiu joaca acum cu Hagi "mai mult fotbal pe telefonul mobil!" pentru Vodafone
Vodanet rupe contractul cu AdEvolution
Vineri, 15 Septembrie 2006
"SMI si NetBridge sunt companiile care au dreptul sa vānda īn exclusivitate spatiile media ale Vodanet īncepānd cu 15 septembrie", a declarat pentru AdPlayers, Vlad Stan (foto), Managing Director la Vodanet Media
277 īnscrieri din Romānia la Golden Drum, dupa o prima strigare
Miercuri, 13 Septembrie 2006
Cu un numar de 277 de īnscrieri īn festival, la o prima strigare, fata de cele 268 de anul trecut, agentiile romānesti sunt īn stare sa bata Ad’Or-ul la Portoroz, dupa ce turismul din Bulgaria si Romānia a īncasat o grea lovitura anul trecut, cu cei 1500 de participanti la festivalul de publicitate
Transfer de spot rapid din Turcia si Marea Britanie pentru Western Union Romānia
Joi, 07 Septembrie 2006
Din august, Western Union Romānia trimite pe piata noua campanie  si noul spot, a carei realizare este semnata de Western Union Turcia si Leo Burnett Londra, implementarea locala fiind īn grija Leo Burnett  Romania si Starcom
Drum catre Graffiti BBDO
Miercuri, 06 Septembrie 2006
Pe lānga marele premiu constānd īn participarea la Festivalul de Publicitate din Slovenia, cāstigatorii concursului de creatie publicitara "Drum catre Golden Drum" initiat de Graffiti BBDO īn parteneriat cu Scandia, mai au posibilitatea de a ramāne īn agentia de publicitate din poarta Palatului Cotroceni
Ce se va pastra si ce se va schimba la Europa FM si Radio 21 ?
Miercuri, 06 Septembrie 2006
Anca Georghe (foto), Director de Marketing, Lagardere Radio International Group deconspira , pentru AdPlayers si AdPlayers.ro, o  parte din ce va schimba si ce va pastra din marketingul posturilor EuropaFM si Radio 21
TV K Lumea se muta la parintii PrimaTV, KissFM si MagicFM
Miercuri, 06 Septembrie 2006
SBS Broadcasting Sąrl a anuntat ca Amerom Television, detinuta īn proportie de 100% de catre SBS īn Romānia, a finalizat achizitia postului TV K Lumea, liderul de audienta al posturilor TV muzicale, potrivit oficialilor trustului de media
Carpatcement alege: CSR cu Selenis
Marti, 05 Septembrie 2006
Agentia Selenis va comunica online politica si proiectele de responsabilitate sociala ale  Carpatcement Holding, companie care a investit īn Romānia cāte 300.000 EUR īn 2004 si 2005, platforma de comunicare online urmānd sa fie lansata la finalul lui septembrie
4 milioane EUR īn consultanta de brand
Marti, 05 Septembrie 2006
Beatrice Danis, Managing Partner, afirma ca proaspat botezata BrandTailors vrea 12-15% din aceasta piata si ca, noua companie īi are la „registru” pe Bogdan Enoiu (40%), Janos Kurko (30%), Beatrice Danis (20%), Tinca Croitoru (10%)
Pe piata publicitatii online lucrurile se complica putin
Marti, 29 August 2006
Calin Rotarus, Online Sales Director la ARBOmedia, spune ca piata publicitatii online este controlata de 3 regii si un broker de media, executivul estimānd o valoare de 6 milioane EUR pentru acest an, īn crestere cu peste 100% fata de anul 2005, cānd apreciaza oficialul ca s-au cheltuit 2,4 milioane EUR
Va fi incitant sa lucrez īn ilegalitate  Marius Ursache, Grapefruit
Vineri, 25 August 2006
Pornind de la initiativa SDPR de legiferare a designului, Marius Ursache, Chief Creative Officer si cofondator al companiei Grapefruit, una dintre cele mai importante companii de consultanta de brand si design interactiv din Romānia, motiveaza de ce nu mai vrea sa fie designer si ar fi incitant sa lucreze īn "ilegalitate"
600.000 EUR īn promotia Golden Brau
Vineri, 18 August 2006
Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide Romānia a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constānd īn cāte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro
Lucrati cu V.I.A.GRA Advertising ?
Joi, 17 August 2006
Fondata pe 10 noiembrie 2003, potrivit web site-ului companiei ( www.viagra-advertising.ro ), agentia  V.I.A.GRA. Advertising colaboreaza "cu mai mult de 80% din mass media locala si nationala din Romānia"
United īn prima integrata Dial Telecom
Joi, 10 August 2006
Reprezentantii agentiei conduse de Dan Cīrstea (foto) semneza prima campanie integrata pentru promovarea serviciilor de comunicatii de la Dial telecom, campania fiind derulata īn presa economica si IT&C, outdoor, internet si BTL
Zeci De Mii De Euro, din ComunicateDePresa īn Ro
Marti, 08 August 2006
Comunicatedepresa.ro atrage 10.000 de abonati si mai mult de 30% din cifra de afaceri cumulata a agentiilor de relatii publice NewMedia Agency si NewMedia PR, cele doua companii avānd īn acest an, ca obiectiv, depasirea cifrei de afaceri de 100.000 EUR
Strategii de promovare utilizate de presa romāna la 1906
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate īn limba romāna ori bilingve, iar populatia Romāniei era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %,  cāt erau estimati cu 11 ani īn urma, īn anul 1899
« 6 7 8 9 »