Rezultatele cautarii dupa : "13"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
„Romanii si platile cu cardul”. Cine sunt si ce obiceiuri de consum au utilizatorii din Romania. Studiu Cognition.
Joi, 03 Noiembrie 2022
 In pregatirea Black Friday si in contextul unei cresteri in ansamblu a platilor cu cardul, Cognition a derulat un studiu amplu asupra consumatorilor romani cu varste cuprinse intre 18 si 75 ani, din mediul urban si rural, pentru a vedea cine sunt si ce prefera sa achizitioneze in aceasta perioada.
Doar 4 din 10 romani au incredere ca tarile vecine ne-ar ajuta intr-un context de criza
Marti, 11 Octombrie 2022
 Preocuparile romanilor cu privire la razboiul din Ucraina se diminueaza Studiu Reveal Marketing Research: In prezent romanii declara ca sunt mai putin implicati (45%) in a oferi ajutor refugiatilor decat la inceputul conflictului (52%)
2 din 5 respondenti ai Hootsuite's 2022 Social Media Trends au indicat scaderea reach-ului organic. Micro-ambasadorii de brand, mai buni decat cei mari.
Luni, 12 Septembrie 2022
“Este posibil ca un “nor” de micro-influenceri sa fie mai eficient si mai profitabil, din punct de vedere al bugetului si ROI, decat unu-doi macro-influenceri. Dar daca vinzi produse de masa, mergi la sigur cu macro-influencerii. Vorbind de bugete, va fi tot mai rau”, spune Marius Olteanu,...
Raport „This Year Next Year” GroupM. Piata globala de publicitate si-a dublat valoarea in ultimii 10 ani
Luni, 20 Iunie 2022
 Piata globala de publicitate va atinge 850 de miliarde de dolari in 2022, de doua ori mai mult decat nivelul inregistrat in urma cu 10 ani.
Donatie de 45.000 de euro pentru copiii din programul „Vreau in clasa a 9-a!” de la Baneasa Shopping City
Vineri, 17 Iunie 2022
 Aura Dinu, Director de Marketing Baneasa Shopping City: "Fiecare bursa oferita in urma acestei campanii reprezinta o sansa la educatie, o sansa pentru un viitor mai bun. Noi credem cu tarie ca educatia sta la bazele dezvoltarii sociale si profesionale si ne bucuram ca putem implica mai departe in acest demers...
Platforma Disney+ vine in Romania cu peste 700 de filme si 900 de seriale de portofoliu, plus alte 150 de titluri originale de la Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic si Star
Miercuri, 08 Iunie 2022
Disponibila pana pe 13 iunie la miezul noptii, inainte de lansarea Disney+, oferta este echivalenta cu 12 luni de abonament lunar standard la pretul de 8 luni. Pretul standard al abonamentului lunar va fi de 29,99 de lei, iar al abonamentului anual de 299,90 de lei.
Acces gratuit pe gheata publicului larg pe Patinoarul Allianz-Tiriac Arena, cu ocazia Zilei Internationale a Copilului
Miercuri, 01 Iunie 2022
 Cu ocazia Zilei Internationale a Copilului, sarbatorita anual in data de 1 iunie, Patinoarul Allianz-Tiriac Arena organizeaza un program gratuit de patinaj pentru toti doritorii, indiferent de varsta. Astfel, in data de 1 iunie 2022, in intervalul ora 10:00-13:00, publicul beneficiaza de acces gratuit pe...
Liderul pietei de energizante lanseaza a-X-a editie limitata. HELL ENERGY Summer Cool Sun Smiles, cu aroma de capsune si rubarba si cu aroma de soc.
Luni, 30 Mai 2022
 „HELL ENERGY a lansat pentru prima data editia limitata Summer Cool in 2013, cea din 2022 fiind seria noastra de vara cu numarul 10. Daca pana in prezent editiile limitate au avut un design minimalist, in ultimii doi ani am optat pentru versiuni tot mai indraznete, unele dintre acestea fiind adevarate piese...
80% dintre romani doneaza bani, produse, timp si fac gesturi caritabile. Studiu despre generozitate
Vineri, 27 Mai 2022
 Potrivit cercetarii, 8 din 10 romani au facut cel putin un gest caritabil in ultimii doi ani, iar cei mai multi dintre cei care s-au implicat social – peste 60% – recunosc ca asta i-a facut sa simta multumire si satisfactie generate de faptul ca au putut contribui. Cei mai multi, peste un sfert dintre...
39% dintre romani spun ca au redus consumul de carne, in ultimii ani. Ce-i impiedica pe romani sa adopte un stil de viata vegetarian?
Luni, 23 Mai 2022
 Intrebati ce i-ar impiedica sa adopte un stil de viata vegetarian sau vegan, romanii au raspuns ca: mancarurile care nu contin carne nu sunt la fel de satioase (35%), preparatele vegane si vegetariene nu sunt la fel de diversificate (26%), un astfel de stil de viata ar fi prea costisitor (21%), nu cunosc...
1 din 2 romani considera ca situatia lor financiara 2022 s-a inrautatit. Estimari pesimiste pentru perioada urmatoare
Joi, 07 Aprilie 2022
 Jumatate dintre romani (49,4%) considera ca situatia lor financiara din acest an s-a inrautatit fata de anul trecut, iar 43% estimeaza ca o vor duce mai rau in perioada urmatoare, rezulta dintr-un sondaj realizat de CEC Bank in parteneriat cu comparatorul bancar FinZoom.ro
Legile Afacerilor, si pe Prima TV, incepand de duminica, 13 martie
Luni, 07 Martie 2022
 Orlando Nicoara, directorul trustului media Clever Media, care detine Prima TV si Profit TV: "Apreciem colaborarea cu Legal Marketing, care in 3 ani a dovedit ca este un partener de incredere. Extinderea parteneriatului nostru si pe Prima TV in emisiunea Ora de Profit, confirma decizia de a investi in programe...
7 din 10 romani vor sa-si imbunatateasca starea financiara in 2022, iar 1 din 2 spun ca cel mai mult vor sanatate. Studiu Reveal Marketing Research.
Joi, 13 Ianuarie 2022
 La finele anului 2021, practic al doilea an in pandemie, romanii denota rezilienta si putere de adaptare in fata greutatilor.
Campanie de transport gratuit celor peste 150.000 de membri eMAG Genius, la comenzile eligibile pana la sfarsitul lunii februarie
Joi, 16 Decembrie 2021
 Anca Leopea, Marketing Manager, Freshful by eMAG:,,Ne dorim ca Freshful sa devina alegerea principala a membrilor eMAG Genius cand vine vorba de e-groceries si, pentru ca “Viata ar trebui sa fie Freshful”, vom continua sa le oferim noi avantaje si surprize care sa ii faca sa revina in...
GreenPoint Management a primit Silver Recognition in cadrul CST Index 2021 - cel mai important demers privind sustenabilitatea corporativa din Romania
Vineri, 10 Decembrie 2021
 Compania a contribuit la gestionarea corect? a peste 254.000 de tone de deseuri de ambalaj in 2020, potrivit informatiilor incluse in cel de-al treilea Raport de Sustenabilitate. 
McDonald’s 90 in Romania. Lantul de restaurante deschide in cartierul Pallady din Bucuresti
Luni, 29 Noiembrie 2021
 Cu o investitie care se ridica la 9.5 milioane lei, prin noul restaurant de tip Drive-Thru din Bucuresti fost create 60 de noi locuri de munca si ofera 98 locuri in interior alaturi de 68 locuri pe terasa si la cafeneaua McCafé
In noiembrie 2021 relatiile sociale sunt prioritare pentru familiile traditionale (47%) si persoanele peste 40 de ani (49%). Barometru Romanii Azi.
Miercuri, 24 Noiembrie 2021
 Potrivit cercetarii Reveal Marketing Research, comparativ cu noiembrie 2020, toate aspectele vietii romanilor s-au imbunatatit vizibil, acestia declarandu-se foarte multumiti cu privire la starea lor de spirit (de la 70% in noiembrie 2020 la 78% in noiembrie 2021), relatia pe care o au cu familia si prietenii (de...
Telekom Romania Mobile Communications intra in competitia de iarna. Mari schimbari pentru clienti. Mobil asa cum vrei si comunicare nelimitata
Joi, 18 Noiembrie 2021
 „Ne pasa de clientii nostri si punem interesele lor pe primul loc. De aceea, ne straduim sa le oferim experienta mobila pe care si-o doresc. Aceasta inseamna sa le oferim mobilitate nelimitata pentru a ramane conectati oriunde si oricand, pe orice dispozitiv, fara probleme si fara griji. Si, la fel de...
Patru scriitori, din patru generatii diferite, descriu o singura tara. „Romania: patru patrii”, pe canalul YouTube al Arhivei TVR.
Joi, 28 Octombrie 2021
 Protagonistii documentarului semnat de Alexandru Solomon, „Romania: patru patrii” sunt patru scriitori din patru generatii diferite, care descriu o singura tara. Duminica, 31 octombrie, productia va fi disponibila exclusiv online 24 de ore, incepand cu ora 11:00, pe canalul Arhivei TVR
HELL ENERGY lanseaza noua editie Ice Cool cu arome specifice sezonului rece si design scandinav
Miercuri, 20 Octombrie 2021
 Printre brandurile cu cele mai dinamice cresteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vandute in mare parte in Europa si Asia, In 2018, HELL ENERGY a demarat o campanie globala care il are in prim-plan pe Bruce Willis, ambasadorul brandului. Datorita inovatiei continue in ceea ce priveste portofoliul de...
« 1 2 3 4 5 »