Rezultatele cautarii dupa : "Prima TV"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Noua Peroni Nastro Azzurro de la Propaganda
Miercuri, 28 August 2019
 PROPAGANDA a realizat cea mai noua campanie de imagine dezvoltata in Romania de catre marca italiana de bere Peroni Nastro Azzurro. Ddenumita #MomenteDeRespiro Peroni, noua campanie marcheaza o schimbare importanta de „tone of...
Festivalul International George Enescu 2019, la Televiziunea Romana, pe TVR1, TVR3 si TVR HD
Joi, 22 August 2019
„Ca de fiecare data, Televiziunea Romana isi respecta misiunea publica de a duce in casele romanilor atmosfera unica a Festivalului Enescu. Suntem onorati sa transmitem acest eveniment de anvergura si sa oferim publicului larg muzica de calitate in interpretarea artistilor invitati la eveniment”, declara...
Battle of Thrones. Original branded content de MediaCom Romania pentru HBO Romania
Joi, 02 Mai 2019
O productie originala de continut dezvoltata de MediaCom Beyond Advertising (MBA), dedicata serialului Games of Thrones - Confruntarea Battle of Thrones, surprinsa in patru episoade video, incluzand semifinala si finala, a fost difuzata in perioada 13-21 aprilie, anticipand...
Atentie, Semafor Defect! Phoenix Media lanseaza sistemul outdoor de informare inteligenta in timp real ,,Ocoliti Intersectia
Joi, 18 Aprilie 2019
Lansat in parteneriat cu Primaria Sectorului 4 din Bucuresti, sistemul outdoor de informare inteligenta a intersectiilor „Ocoliti Intersectia” de la Phoenix Media permite informarea in timp real a cetatenilor despre proximitatea existentei unei situatii defavorabile in trafic si optiunea evitarii unui...
50.000  de parinti si copii au sarbatorit 1 Iunie cu Itsy Bitsy FM
Marti, 05 Iunie 2018
Evenimentul a fost realizat cu sprijinul Primariei Sectorului 3 si sustinut de: AMS Rent a Car, Aqua Carpatica Kids, Baby Dove, BCR, Caroli, Centrul Comercial Auchan Titan, Danonino, Fulga, LEGO, Napoca, Nivea Sun, Secom, Telekom.
Sissi (Caroli Foods) incurajeaza consumatorii sa-i aprecieze pe cei dragi. Regia, Razvan Marculescu. Creatie si productie, Fiodor Ad Studio.
Marti, 06 Februarie 2018
Demarata pe 15 decembrie 2017, campania de comunicare a brandului din portofoliul Caroli Foods Group se deruleaza inclusiv in prima saptamana a lunii martie 2018 si consta in 3 spoturi TV care invita consumatorii sa-si arate aprecierea fata de persoanele dragi
Voluntarii Habitat for Humanity Romania incep constructia a 36 de case in 5 zile in cadrul Big Build
Luni, 02 Octombrie 2017
 Partenerii proiectului: Kaufland Romania (partener strategic), Dedeman, Holzindustrie Schweighofer (parteneri principali), Bosch, Holcim, Ariston, Ursa, Siniat, Bel Profile, Cisco, AkzoNobel, Apla, Kronospan, Dow, Aqua Carpatica, Fundatia pentru Smurd, DB Schenker, Nakita, A.C.E.E.A., Habitat for Humanity Irlanda de Nord, Habitat...
Gospodar fara pereche (Pro TV): 10.3 puncte de rating si 29.0% cota de piata in publicul comercial
Miercuri, 13 Septembrie 2017
 Potrivit informatiilor furnizate adplayers, in minutul de aur, de la 20:58, peste 2.7 milioane de romani urmareau reactiile gospodarilor in momentul citirii scrisorilor.
Cea mai mare cota de piata din istoria show-ului Vocea Romaniei ( Pro TV )
Sambata, 09 Septembrie 2017
 Prima editie din sezonul sapte, a inregistrat 11,7 puncte de rating si 38,6% market share in publicul comercial (18-49 ani, urban).
Amenda de 45.000 de euro primita de Kanal D pentru depasirea spatiului publicitar
Marti, 21 Februarie 2017
 In aceeasi sedinta au mai fonst sanctionate cu aproximativ 5.500 euro Antena 3  (25.000 de lei) si  cu 2.200 euro  Realitatea TV  (10.000 de lei), iar B1 a primit somatie publica
600.000 euro pentru ingrijirea bolnavilor, dupa campania Hospice de redirectionare a 20% din impozitul pe profit
Joi, 26 Ianuarie 2017
 In perioada noiembrie – decembrie 2016, HOSPICE Casa Sperantei a colectat 2.645.941 de lei, in cadrul campaniei „Dorinta de Craciun”, de directionare a pana la 20% din impozitul pe profit al companiilor
20.000 de pacienti si familiile au avut ingrijire paliativa gratuita HOSPICE Casa Sperantei din 1992
Joi, 08 Decembrie 2016
 Companiile care doresc sa sprijine activitatea HOSPICE Casa Sperantei pot redirectiona, fara niciun cost, pana la 20% din impozitul pe profit pentru sustinerea ingrijirii paliative pe pagina 20.hospice.ro
La fotbal, ca la mall. Romania vs Georgia din peluza.
Marti, 07 Iunie 2016
 „Am venit, ne-am pozat, am plecat”, pare sa fie optica spectatorilor nationalei din anul de gratie 2016. Si ne imaginam ca suntem pe stadion ca oricum multe dintre malluri au fost ridicate peste ruinele unor baze sportive.
Sefa vanzarilor Prima TV, Ecaterina Matei va fi noul Director Comercial Cable Direct
Vineri, 11 Decembrie 2015
 Matei va ocupa postul de director comercial al regiei de canale tematice de la 1 ianuarie 2016
Creatie Headvertising si 50.000 EUR productie TV. Viva Credit Sustine prietenia media cu McCann.
Marti, 27 Octombrie 2015
 
Viitorul comunicarii suna frumos
Luni, 15 Decembrie 2014
 
UAPR a strans peste 35 de agentii si 3 televiziuni mari impotriva Ordonantei
Miercuri, 12 Decembrie 2012
 Peste 35 de agentii de publicitate membre UAPR alaturi de  Kanal D, Prima Tv si, mai nou, Pro TV, au facut corp comun in solicitarea catre Guvernul Romaniei de a reevalua proiectul de ordonanta de urgenta privind modificarea si completarea legii audiovizualului nr. 504/2002.

 

Kanal D se alatura UAPR impotriva Ordonantei
Miercuri, 12 Decembrie 2012
 Dupa Prima TV, postul de televiziune din grupul Dogan este a doua mare statie care sustine eforturile industriei de comunicare impotriva Oronantei de Urgenta privind modificarea Legii Audiovizualului.

 

Tradati in publicitate. Prima TV se alatura eforturilor de oprire a Ordonantei
Vineri, 07 Decembrie 2012
 Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania solicita sprijinul posturilor de televiziune pentru oprirea publicarii Ordonantei de Urgenta privind modificarea Legii Audiovizualului nr.504/2002.

Cristian Burci: “Media nu mai poate fi separata de agentiile de publicitate
Marti, 18 Octombrie 2011
Cristian Burci despre “Innovate or Die”, despre lumea continutului de la 1 ecran la 4 ecrane – Televizor, Computer, Mobil si Tableta, sau “Criza” care a pus o presiune mare pe industria de publicitate din Romania, pentru ca aceasta nu s-a inovat, dar si cum vor fi “urmatorii 2-3...
1 2 3 4 5 »