Rezultatele cautarii dupa : "artificial"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Evenimentul anului in industria de obiecte promotionale, Corporate Gifts Show va avea loc intre 9 si 12 octombrie in pavilionul B1 de la Romexpo
Miercuri, 29 Mai 2019
 Organizata de Euroexpo Fairs in parteneriat cu Romexpo, editia din acest an a Corporate Gifts Show se va desfasura intre 9 si 12 octombrie in unul din cele mai noi Pavilioane Romexpo – Pavilionul B1.
Speakeri romani care utilizeaza inteligenta artificiala in companii vin la conferinta Marketing in Artificial Intelligence Era cu Igor Beuker
Vineri, 21 Iunie 2019
 Alex Budin - Head of Technology la MRM//McCann Romania, Cristian Ignat - CEO Canopy, partener UiPath, Alexandra Cernian- Lector, Senior Consultant, Digital/IT Expert, Marta Usurelu - Owner&Warrior la Revista Biz si Ciprian Stanescu - Managing Partner Social Innovation Solutions vor fi speakeri la conferinta...
Impactul AI în Comunicare și PR 2026, comparat cu saltul aparitiei Internetului, de acum 30 de ani
Miercuri, 05 Noiembrie 2025
Conform unei analize a V+O Communication, impactul folosirii sistemelor bazate pe AI reprezintă un salt al profunzimii È™i vitezei de dobandire a cunoaÈ™terii similar cu cel de acum 30 de ani, cand apariÈ›ia internetului ne-a schimbat modul de documentare. 
Zapp 500 Anytime nu are o idee creativa
Luni, 26 Septembrie 2005
Cel putin asa spun chiar creativii de la Gavrila & Asociatii care ofera si " 5 argumente" pentru a "sustine" acest lucru
Crestere cu 11% a cifrei de afaceri Profi, la 12.9 Mld lei in 2023, comparativ cu anul precedent
Joi, 23 Mai 2024
 Andrei Bica, Director Financiar, Profi "Rezultatul este influentat totodata de modul nostru de finantare si de cresterea accelerata a ROBOR din ultimii doi ani, care este de 2-3 ori mai mare fata de anul 2021, ceea ce genereaza cheltuieli semnificative cu dobanda. In orice caz, subliniez inca o data faptul...
Premiera Wavemaker Romania ( GroupM, WPP). Lanseaza Maximize - software de planificare media dezvoltat cu 75 de strategi, planneri, data scientists, programatori, testeri si designeri
Miercuri, 26 Mai 2021

Oana Padure, CEO, Wavemaker Romania: ,,Ne simtim privilegiati deoarece Maximize aduce o astfel de schimbare si ne va ajuta sa le oferim partenerilor...

Holsten face Petrecerea burlacilor la Graffiti BBDO
Luni, 04 Iulie 2005
Campania include spot TV cu executii de 45 si 30 de secunde care vor rula in aceasta vara pe 8 posturi TV nationale si publicitate outdoor
Sange proaspat pentru comunicare
Marti, 03 Mai 2005
Premiantii Olimpiadelor Comunicarii au dat deja mana cu Zapp, BRD, Unilever, JTI Romania, GMP/MAP, TVR, Millenium Communications, Gavrila si Asociatii, EuropaFM si Radio21
Panourile publicitare sustin cuiburile pentru berze. Parteneriat outdoor exclusiv Ultravision cu SOR
Joi, 25 Octombrie 2018
Compania de publicitate outdoor Ultravision, in parteneriat cu Societatea Ornitologica Romana, transforma unipolurile in puncte de sprijin pentru cuiburile artificiale de berze, care vor contribui astfel la protejarea speciei.
Un nou spot TV Ozone de la OgilvyOne
Luni, 16 Ianuarie 2006
Sub sloganul Conteaza ce e inauntru, agentia OgilvyOne a semnat al saselea spot TV din 2005 pentru Ozone Laboratories
Conducere locală noua la IPG Mediabrands: Mihai Trandafir, CEO, IPG Mediabrands România. Victor Croitoru, Managing Director, UM România.
Miercuri, 06 August 2025
 Din noua sa poziÈ›ie, Mihai Trandafir va superviza dezvoltarea brandurilor reÈ›elei IPG Mediabrands in Romania – UM, Initiative È™i Kinesso
Willkommen acasa! la Friends
Miercuri, 01 Noiembrie 2006
"Cea mai mare agentie mica " a câstigat strategia de comunicare pentru primele proiecte real-estate Tiriac Imobiliare, dezvoltatorul din grupul Tiriac Holdings, campania de promovare pentru "Residenz – Cartierul german", semnata de Friends Advertising, urmând sa fie derulata sub sloganul "Willkommen acasa!"
1 din 2 companii integrează tehnologia AI în cel puțin un proces operațional. Cercetare Reveal Marketing Research pentru Rogalski Damaschin.
Miercuri, 05 Noiembrie 2025
 1 din 2 (49%) dintre angajaÈ›i folosesc instrumentele AI pentru traduceri È™i 1 din 3 pentru generarea de idei noi, in timp ce 34% dintre liderii de business au o atitudine prudentă față de utilizarea AI; 
FRIENDS Advertising le spune pe nume locatarilor RESIDENZ
Joi, 21 Iunie 2007
Daca prima etapa a campaniei Residenz s-a desfasurat sub sloganul Willkommen acasa si expunea viitorilor rezidenti beneficiile traiului intr-un cartier construit exclusiv de un antreprenor german (LBBW Immobilien), sub garantia sigurantei si calitatii oferite de numele Tiriac, noua etapa se concentreaza in jurul ideii de diversitate – mai multe apartamente la vanzare, mai multe optiuni
Creșterea TVA în România de la 1 august 2025 reduce puterea de cumpărare a consumatorilor, dar oferă și o oportunitate strategică pentru retaileri
Vineri, 29 August 2025
 ,,Conform analizelor noastre, creÈ™terea TVA ar putea reduce cu pană la 5 - 7% bugetul lunar disponibil pentru achiziÈ›ii neesenÈ›iale, ceea ce va accentua atenÈ›ia consumatorilor asupra promoÈ›iilor È™i ofertelor personalizate” a afirmat Cătălin PaÈ›achia, country manager Shopfully, companie care pune la...
Academia EXEDA: cea mai accelerată creștere din educația executivă în doar 6 luni de la lansare și parteneriat Global MBA cu IE University
Marti, 18 Noiembrie 2025
 E University este frecvent nominalizată in top 10 mondial in Financial Times, Forbes È™i QS World Rankings È™i reuneÈ™te profesori, fondatori È™i executivi de cel mai inalt nivel din peste 160 de țări. Programul Global Online MBA al IE University a fost clasat pe locul 1 in Financial Times in ultimii trei ani...
1 din 4 români se tem că Inteligența Artificială (AI) va adânci prăpastia socială din România
Vineri, 08 August 2025
Aproape o treime dintre romani (36%) cred că efectele AI vor depinde de politicile guvernamentale, 24,7% sunt de părere că aceste tehnologii pot contribui la reducerea diferențelor sociale și economice, iar 23,4% se tem că vor adanci prăpastia socială și vor favoriza un cerc restrans de oameni care controlează...
Corina Stanciu, Co-Owner, g7: Brandurile care vor folosi AI nu doar pentru optimizare, ci pentru crearea de experiențe personalizate și relevante, vor înregistra o eficiență cu 25–30% mai mare în activările comerciale.
Joi, 23 Octombrie 2025
 Cu peste 25 de ani de experiență in activări de brand È™i retail operations, agenÈ›ia g7 reuneÈ™te concluziile din cadrul intalnirii European Field Marketing Partners (EFMP) È™i insight-urile extrase din Shopgrade 2025 – Decoding Customer Behaviour, eveniment organizat recent de g7 la BucureÈ™ti.
Fundația Vodafone extinde programul Skills Upload Junior cu o componentă dedicată bunăstării digitale a copiilor
Marti, 23 Septembrie 2025
 Programul FundaÈ›iei Vodafone se extinde cu o iniÈ›iativă la nivel european adresată bunăstării digitale a copiilor cu varste cuprinse intre 9 È™i 16 ani, printr-un parteneriat strategic cu SalvaÈ›i Copiii UK;
Trendurile din retail în 2026. Magazinele au nevoie de loializarea clienților și de oferte personalizate
Marti, 16 Decembrie 2025
Potrivit unei evaluari a companiei Shopfully, lider european in soluții Drive to Store, in 2026, procesul de descoperire a produselor va fi aproape complet intermediat de tehnologie. Smartphone-ul rămane principalul hub de informare, dar recomandările personalizate generate de AI, bazate pe istoricul de navigare,...
1 2 »