Publicitate brici? Mana care taie ochiul.
" Nu suntem de parere ca e un mesaj vizual foarte violent sau nepotrivit publicului larg”, spun reprezentantii One World Romania, prin vocea purtatoarei de cuvant, Alexandra Ivan. “Afisul de anul acesta este o reverenta facuta regizorului Luis Bunuel si gestului suprarealist din filmul sau, “Cainele Andaluz”: mana care taie ochiul. Imaginea doare, ne tulbura, dar lasa o urma adanca. 
Profi loveste din nou. Acum "vorbesc" doi cai.
A inviat mortul. Varianta nou nouta a campaniei Profi a renuntat la oameni. Actiunea se petrece intr-un grajd, iar actorii principali sunt doi cai (frumosi J ). 
Pitch cu cantec in retail. Cainele de paza al licitatiilor in publicitate vorbeste.
  In urma unui proces de selectie care a avut loc in perioada ianuarie - februarie, un renumit lant cash and carry din Romania a ales o agentie de peste granita. Pana aici, toate bune. Numai ca alegerea castigatorului s-a dovedit a fi facuta in baza unor idei surprinzator de apropiate cu cele prezentate de o alta agentie din Romania.
"Rafinata de mari creiere (usor spalate cu formol)" Bogdan Manea, despre povestea Profi
„Cea mai buimacitoare productie video din ultimii ani”, o califica Bogdan Manea, alias Fozzie, Creative Partner al atelierului de creatie Brightness
Surse: Headvertising, la capul "Mortului" Profi. Despre spot- Panescu, Branescu, Tranca
Surse adplayers din creatia de publicitate spun ca la originea reclamei Profi cu mortul sta Headvertising. Intr-un post pe facebook agentia nu isi asuma paternitatea. „Ne pare rau, dar nu putem da satisfactie celor care de-abia asteapta sa arunce cu pietre in caine. Nu, nu noi am facut asta” urmat de un link la spot pe youtube
PROFI, pe ultimul drum. "O noua abordare" sau "un spot gandit la betie"?
 Iulian Puiu: „Dupa ce vezi reclama, parca si auzi: „Farmacia inimii Catenaaaaaaaaa!", Francisc Varga: „Un spot gandit si scris la betie de niste baieti din conducerea Clientului”, Andrei Tripsa: „Spotul este atat de prost si fara nimic coerent incat nu stii ce sa zici, pe cuvant”
Iresponsabilitate sociala. Milionari in euro in comunicare, fara lopata in dotare.
 In plin „buricul targului’ din Bucuresti, responsabilitatea sociala si-a rupt gatul pe gheata. Companii cu cifre de afaceri de zeci sau sute milioane de euro n-au fost in stare sa-si dea zapada din fata portii. Cum se „pupa” grija pentru zapada pe care pot aluneca oamenii in fata firmei cu investitiile de sute de mii de euro in campanii sociale?
Protest inedit impotriva prostitutiei in design.
 Oana Zainescu, alias Zaineasca.ro, a dat frau liber creativitatii pentru a protesta impotriva prostitutiei in design.
  Cu o piata  de media sub 300 Milioane de euro din care prea putini bani mai ajung si pentru publicitate in presa scrisa, ziarele tremura de frig pe taraba pentru ca macar de Craciun sa mai fie nevoie de ele. 
BEFORE-THE-LINE sau / si AFTER-THE-LINE?
 Opinie de Razvan Vasiloiu, Head of Strategy, la The Syndicate
 
PUBLICITATE:
« 2 3 4 5 6 »