"The Making of a Name" la Bucuresti
Miercuri, 23 Noiembrie 2005

( AdPlayers.ro ) Bucurestiul se integreaza in lumea buna a marketingului. Dupa conferinta organizata in urma cu un an in care IAA l-a avut ca invitat pe Jack Trout, supranumit si parintele pozitionarii, IAA “recidiveaza” la conferinta anuala ce va avea loc pe 13 decembrie cu Steve Rivkin.

Una dintre marile personalitati ale industriei de marketing din lume, Rivkin este, alaturi de Jack Trout , co-autorul unor opere cunoscute in domeniu: The New Positioning – (Noua Pozitionare), The Power of Simplicity – (Puterea Simplitatii) si Differentiate or Die  si se afla la originea conceptului de pozitionare care a revolutionat strategia de brand in lumea intreaga. El are o bogata experienta in marketing, publicitate, naming, brand identity, comunicare corporatista, PR si jurnalism.

Conferinta anuala IAA cu tema “ The Making of a Name” va fi organizata pe 13 decembrie la Hotel Sofitel si este a 2-a conferinta nationala organizata de IAA, dupa cea care l-a avut drept invitat pe Jack Trout in 2004.

Stella Artois si Unilever South Central Europe s-au asociat pentru a face aceasta conferinta posibila, si pentru a continua astfel impreuna seria de evenimente dedicate industriei de publicitate  din Romania.

Ultima sa carte, aparuta anul trecut - The Making of a Name – se constituie intr-un studiu complet al aspectelor strategice, creative, lingvistice si legale ale numelor de marca si dezvaluie concepte noi pentru crearea unor branduri eficiente si surprinzatoare.

Revolutionand ideea de inovatie in marketing, autorul a publicat in 2002 cartea IdeaWise, un ghid despre perceptia, utilizarea si adaptarea ideilor inovative.

Evenimentul este organizat cu sprijinul cu sprijinul Unilever SCE si Stella Artois, nume care s-au asociat pentru a continua astfel impreuna seria de evenimente dedicate industriei de publicitate  din Romania.

IAA este organizatie tripartita, ce apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing - de la clienti si agentii de publicitate pâna la mass media. Cu baze in 96 de tari, IAA Romania are in componenta peste 80 de companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii si agentii de publicitate. Rolul organzatiei este sa promoveze in România standardele internationale recunoscute in domeniul publicitatii.

( Irina Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: