Patru trollere si o excursie in Grecia au crescut vanzarile Lamonza cu 40%
Joi, 04 August 2005

( AdPlayers.ro ) Lamonza, marca de bagaje si genti prezenta in Romania de 10 ani, a organizat in 4 magazine Carrefour o promotie cu rezultate cel putin interesante. Desfasurata in colaborare cu Hiproma, in perioada 11 iunie - 16 iulie, tombola avand ca premii 4 genti si o excursie in Grecia a obtinut o crestere semnificativa a vanzarilor fata de media sezoniera de crestere preconizata pentru perioada respectiva. Marca LAMONZA este reprezentata in Romania de Azad Enterprises – unic importator si distribuitor al marcii, imaginea brand-ului fiind tot in grija acestuia. 

Desi, spun reprezentantii marcii, cresterea vanzarilor a fost influentata in principal de sezonalitatea crescuta a acestor produse, pe baza procentelor de crestere lunara comparative, oficialii afirma ca aceasta campanie a avut un real succes – « diferenta de crestere medie lunara fiind de aproximativ 40% pentru magazinele participante, fapt confirmat si de numarul taloanelor din urnele prezente in magazine » a declarat pentru AdPlayers, Marilena Gheorghe, Marketing Manager.

Alegerea locului de desfasurare a promotiei nu a fost aleasa intamplator. “Ponderea vanzarilor pe segmentul big retailers este majoritara in politica companiei noastre, fiind sustinuta si de perspectivele deschiderii unor noi lanturi de magazine pe piata din Romania » mai spune marketing managerul companiei.

Ea spune ca vanzarile in segmentul big retailers s-au dublat in prima jumatate a anului ca valoare fata de aceeasi perioada a anului trecut. « Motivele sunt mai multe, dintre care interne: eforturile depuse in sustinerea brand-awareness-ului si introducerea de noi produse si modele, dar si externe – cresterea numarului de astfel de magazine si unul major din punctul nostru de vedere, consumatorii devin din ce in ce mai mult orientati pe marca »

Patru trollere si o excursie in Grecia au crescut vanzarile Lamonza cu 40%

« Campania a fost realizata cu forte proprii intr-un timp record, preferandu-se executarea in-house din cauza timpului extrem de scurt pe care l-am avut la dispozitie» afirma organizatorii promotiei.

Desi nu au apelat la serviciile unei agentii, compania are deja in vedere alegerea unei agentii pentru activitatile de anul urmator.  « Proiectele LAMONZA pentru anul viitor includ colaborarea cu agentii profesioniste in domeniul media si PR in vederea consolidarii pozitiei pe piata din Romania, demersurile fiind deja demarate prin initierea unor cercetari de piata in domeniu » au declarat pentru AdPlayers reprezentantii Lamonza.

« Marca LAMONZA este prezenta pe piata romaneasca de peste 10 ani reusind sa se afirme si sa se mentina ca lider in industria de bagaje si nu numai » afirma reprezentantii Azad Enterprises. Tot ei spun ca Lamonza priveste geanta ca pe un accesoriu la moda, motiv pentru care produsele marcii sunt de la genti de voiaj, genti de umar si rucsaci pana la genti si posete de dama.

Extragerea premiilor promotiei a fost efectuata de catre un client al magazinului Carrefour Orhideea pe data de 19 Iulie, in prezenta a doi reprezentanti din partea organizatorilor si a unui notar public. Premiile au fost oferite pe 29 Iulie la JW Marriott avand ca invitati, printre altii, pe Robert Holt Evans (The Economist), Alexandra Sinn (Airfrance),  Daniela Fugaru (121.ro).

In prezent, LAMONZA mai este implicata in mai multe proiecte pe litoral in colaborare cu 7 Seri si National FM. ( Iulian Toma)


PUBLICITATE: