Ne combinam la o restrictionare de publicitate in weekend?
Sambata, 08 August 2009
 ( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

La prima intalnire – mana pe portofel. La a doua intalnire -  mana pe portofel, plus pupat o penalizare. La a treia intalnire, indiferent cate abonamente ai, iti restrictioneaza toate telefoanele.

Cam asa s-ar putea scrie povestea combinarii la un abonament cu o cunoscuta companie de telefonie mobila care pe data de 8 iti suspenda telefonul mobil,in weekend, la doar doua zile de la expirarea facturii, pe 6. Poti fi bolnav, plecat din localitatea sau chiar din tara. Nu tine nicio scuza. Strategia este sigura. Restrictionarea are loc sambata dimineata, atunci cand departamentul plati este in weekend, iar cea mai la indemana solutie ca sa deblochezi telefonul in 30 de minute este o confirmare de plata direct in contul operatorului. 

Cum numarul de telefon nu mai reprezinta neaparat o garantie a identificarii numelui operatorului de telefonie mobila, publicarea lui nu este niciun act de sanctionare publica a unei companii. Totusi, autenticitatea afirmatiilor poate fi verificata de compania de telefonie mobila care, in ziua publicarii prezentului articol, incaseaza sase abonamente ale clientului cu numarul 0724.089.333.

Desi la prima vedere, furnizorul are tot dreptul sa ia decizia de suspendare – termenul de plata al facturii a expirat, chiar daca vorbim de doar doua zile, lucrurile nu stau la fel de bine si in cazul unui operator de telefonie mobila, in relatia cu furnizorii de publicitate. Pentru cine incaseaza facturi de publicitate, nu este niciun secret negocierea de catre companii a unor termene de plata cat mai lungi, eventual cuprinse intre 60 si 90 de zile, chiar daca vorbim de un contract printr-o agentie de media.

Asadar, ca sa recapitulam in cazul telefoniei mobile: Facturare pe 23 in avans a abonamentului pe luna urmatoare, si a minutelor consumate luna trecuta, termen de plata pe 6, plus restrictionare pe 8. Ma intreb care ar trebui sa fie termenul de plata pentru publicitatea consumata in media de o companie de telefonie mobila.

Cum ar fi ca o factura de publicitate consumata pana la 31 ale lunii, sa aiba un termen de plata de doua saptamani, pe 15, ale lunii urmatoare, si o restrictionare a serviciilor de publicitate pe 17? Ne combinam la o restrictionare a publicitatii TV, print, radio sau online, din weekendul urmator, atunci cand departamentul de vanzari de publicitate si departamentul plati de la furnizorii de media sunt in weekend? :)

Actualizare: Chiar daca platiti sambata, ridicarea restrictiei pana luni este o poveste. Concluzia? Cand plecati de acasa, dupa ce va asigurati ca ati oprit gazele, apa si energia electrica, nu uitati sa verificati si plata facturii de telefonie mobila.

PUBLICITATE: