Daniela Nedelschi & Jorg Riommi, Saatchi & Saatchi: "Bani, bugete, sunt multe motive pentru a justifica acest nivel"
Vineri, 11 Septembrie 2009


(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 Jorg Riommi, Creative Director  & Daniela Nedelschi, Deputy Creative Director & Head of Art Direction, Saatchi&Saatchi (foto), agentie participanta si premiata la ADOR 2009 (10 premii):

"Ne-a dezamagit ca n-au participat mai multi (la ADOR 2009, n.r.). Este festivalul nostru, si ar fi trebuit sa participam toti, sau in orice caz mai multi. Era mult mai fun. Motive de neparticipare exista intotdeauna multe sau suficiente: criza, lipsa lucrarilor, ca unii n-au mai fost siguri ca vor castiga, sau ca s-ar intina o traditie indelungata de agentie a anului. Oricum, nu-i inteleg.

E pacat din toate punctele de vedere. Am fi simtit ca facem parte dintr-o competitie mai mare, daca erau mai multi participanti si, evident, mai multe lucrari. Vorbeam aseara cu membrii juriului si ne-au spus ca au simtit o distanta fata de nivelul lucrarilor internationale, dar au incercat sa jurizeze dupa acest nivel; trebuie sa acceptam acest lucru, pentru ca am inceput publicitatea cu cativa zeci de an dupa ceilalti. Bani, bugete, sunt multe motive pentru a justifica acest nivel. Dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa injectam putina adrenalina si curaj in aceasta competitie care, in fond, este a noastra".

Mai multe articole si opinii legate de editia din acest an a festivalului de publicitate, puteti citi pe seria de articole sub eticheta ADOR 2009.

Alte opiniile legate de competitie, sunt asteptate pe email la:


PUBLICITATE: