BusinessMagazin face 85% din bani prin advertising si 15% din circulatie
Vineri, 29 Septembrie 2006
BusinessMagazin face 85% din bani prin advertising si 15% din circulatie

(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

BusinessMagazin scrie adesea cum fac bani oamenii de afaceri. Dar de unde face bani  saptamânalul de business din grupul MediaPro?

BusinessMagazin face 85% din bani prin advertising si 15% din circulatie„Ponderea veniturilor din advertising este de 85% si a celor din circulatie de 15%”, a declarat pentru AdPlayers Cosmina Noaghea (foto), Publisher Business Press la PubliMedia International, editorul publicatiei.

Pentru cei mai putin familiarizati cu termenul de venituri din circulatie, acestea reprezinta totalul încasarilor rezultate din abonamentele publicatiei, la care se adauga cele din vânzarile la punctele de difuzare a presei.  Potrivit executivului PubliMedia, “numarul de abonamente este de 8.700, la care se adauga, în medie, 2.000 de exemplare pe editie, vândute la punctele de difuzare a presei”, precizeaza oficialul.

Audienta

Despre audienta saptamânalului de business, Cosmina Noaghea sustine ca “Audienta pe print este 67.000 cititori pe editie conform datelor SNA, în perioada aprilie 2005-aprilie 2006, si este de remarcat ca BusinessMagazin are cel mai elevat public”, subliniaza ea, venind si cu precizari:

“Venitul personal mediu este de 383 de euro pe luna, ponderea cititorilor cu studii superiorare este de 60,4%, iar a celor din categoria A (top management, specialisti cu înalta educatie) de 50,8%.”, a afirmat Cosmina Noaghea, pentru AdPlayers.

Audienta pentru Business Magazin mai aduce si prezenta pe Internet a publicatiei. “Editia online are 41.904 vizitatori si 134.417 afisari în luna august”, adauga Noaghea.

Cine face Business Magazin?

“În redactia BusinessMagazin lucreaza 17 angajati full-time la care se adauga colaboratorii”, afirma Cosmina Noaghea. „Pe business fiind vorba de un grup, exista departamente care lucreaza pentru toate publicatiile si este greu de alocat un numar exact”, spune publisherul diviziei Business Press din grupul MediaPro, divizie din care mai fac parte, printre altele, editiile tiparite si cele online ale cotidianului de business Ziarul Financiar si ale mai noului Target, lunarul de business din grupul MediaPro.

BusinessMagazin face 85% din bani prin advertising si 15% din circulatie

Saptamânalul de business editat de PubliMedia, a sarbatorit aparitia a 100 de editii cu un numar special. Potrivit oficialilor companiei de publishing din grupul MediaPro, revista a fost distribuita în 18.000 de exemplare si a oferit cititorilor arhiva celor 99 de numere lansate de publicatie din octombrie 2004, data aparitiei sale pe piata, si pâna în prezent.

Divizia de publicatii a grupului MediaPro

Pe lânga Business Magazin, divizia de publicatii a grupului MediaPro mai editeaza revistele Target, Playboy, ProTv Magazin, Apropo, Descopera, Go4It!, ProMotor, Acasa Magazin, Ce se întampla, Doctore?, Maxim si The ONE.

Pe lânga acestea, partea de publishing a trustului condus de Adrian Sârbu mai editeaza ziarele Gândul, Ziarul Financiar, Ziarul de Duminica, Banateanul, Bihoreanul, Clujeanul, Hunedoreanul, Ieseanul, Ziarul Clujeanului, Sibianul.


PUBLICITATE: