BrandTailors vrea 500.000 EUR din piata de consultanta de brand
Vineri, 01 Septembrie 2006

BrandTailors vrea 500.000 EUR din piata de consultanta de brand

(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

BrandTailors vrea 500.000 EUR din piata de consultanta de brandFutureBrand se schimba de azi în BrandTailors. Consultantul de brand din cadrul McCann Worldgroup, condus de Bogdan Enoiu, a fost înfiintat în aprilie 2004, iar în 2005 a avut o cifra de afaceri de peste 450.000 euro. Pentru 2006, BrandTailors anticipeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 10%.

“Strategia de pozitionare si evolutia culturii organizationale a companiei ne-au determinat sa schimbam numele FutureBrand în BrandTailors”, afirma Beatrice Danis, Managing Partner, BrandTailors.

"Strict de brand-uri locale"

“Pâna în prezent ne-am ocupat strict de brand-uri locale si s-a dovedit o abordare de succes”, spune Betrice Danis „ Intentionam sa mergem pe aceeasi strategie si în urmatorii ani: sa oferim solutii croite pe tiparele consumatorilor români”, sustine ea, justificând si alegerea BrandTailors - noul nume al companiei.

Mai mult decât serviciile clasice pe care le ofera orice companie de consultanta de brand, oficialii companiei spun ca BrandTailors a capitalizat pe management de portofoliu. “Cele mai relevante exemple în acest sens sunt Kandia-Excelent care ne este partener înca de la început, Pambac cu care suntem în plin proces de constructie de portofoliu si proaspatul parteneriat cu Orkla Foods România pentru care am început proiectul de aliniere de portofoliu în urma achizitiilor facute de client în ultimii doi ani”, mai afirma Beatrice Danis.

Pe lânga serviciile clasice, BrandTailors spune ca mai are în portofoliu: Brand Audit, Brand Strategy, Naming, Brand Identity, Packaging Design, Environmental Branding, Digital Branding, Brand Communication, Brand Management.

Echipa

Condusa de Beatrice Danis, care are în spate o experienta de peste 10 ani în advertising, echipa BrandTailors numara în prezent 12 oameni, dar pâna la sfârsitul anului 2006, oficialii companiei spun ca aceasta va creste pâna la 15 oameni, împartiti în 4 departamente: Client Service, Strategie, Business Development si Creatie.

Potrivit companiei, în ultimii doi ani, echipa BrandTailors a dezvoltat numeroase proiecte de re-branding pentru marcile Kandia, Laura, Magura, Rom, Tomi, Ardealul, Eurovita, Loteria Romana, Ana Holding, Radio 21, Europa FM si proiecte de branding pentru Grania, Planorama, Vertaria, Edenia, Algopirin. Pentru aceasta toamna, spun oficialii, BrandTailors pregateste lansarea a cinci noi proiecte de anvergura.


PUBLICITATE: