Numarul 1 Mediacom, Carmen Lixandru se desparte de agentie. Interimat Costin Mihaila, MD EMEA
 “Voi ramane in companie cu aceleasi atributii pana la sfarsitul lunii februarie pentru a asigura o buna tranzitie si posibil si dupa aceasta data pana la definitivarea intregului proces” a afirmat Lixandru in comunicarea oficiala.
Decizie noua peste buget de centru comercial. Noul marketing director Promenada este Silvia Luican.
 Potrivit estimarilor adplayers, bugetul de marketing si comunicare Promenada este de peste 1 Milion de euro pe an, variind in functie de activitatile si campaniile co-branded cu marcile din interiorul centrului comercial.
Numarul 1 in marketingul Burda Romania, Adina Gheorghe se desparte de companie
  Cu 16 ani de marketing, din care 11 ani in Burda Romania, Adina Gheorghe a realizat si raspuns pentru bugetele de cheltuieli ale departamentului de marketing, a conceput si organizat evenimentele corporate si de promovare ale publicatiilor, a dezvoltat si implementat campaniile de comunicare
Fost sef de strategie si programe de copii la Kika, numit peste programele Turner CEE
 Thorsten Schweer este noul Director de Programe Cartoon Network si Boomerang, pentru Europa Centrala si de Est
Sefa vanzarilor Prima TV, Ecaterina Matei va fi noul Director Comercial Cable Direct
 Matei va ocupa postul de director comercial al regiei de canale tematice de la 1 ianuarie 2016
Nou director de creatie MRM. Ioana Filip este Executive Creative Director al MRM//McCann
 „Sunt deja cativa ani de cand am inceput sa o rog si sa ma rog ca Ioana Filip sa se alature echipei MRM//McCann Romania” a spus Nir Refuah, Chief Creative Officer MRM//McCann Romania si Chief Innovation Officer pentru McCann CEE.
Dupa 20 de ani TBWA, CEO in fidelizare pentru retail
  Dupa 20 de ani la agentia de publicitate TBWA, Perry Valkenburg a fost numit CEO al companiei TCC, lider global in programe de fidelizare pentru retaileri. 
Head of Marketing nou la Provident
 Marilena Barliga preia coordonarea departamentelor de marketing si dezvoltare produse, din cadrul Provident
IMAGE PR scoate din buzunar pentru FJSC un proiect de 10.000 de euro. 500 de beneficiari pe an.
Peste 500 de studenti vor beneficia de „Laboratorul IMAGE PR” si isi vor da intalnire cu cadrele didactice #la607, dupa ce vechea sala 607 de la Etajul 6 al Corpului A, Complex „Leu” a fost modernizata total in urma unui parteneriat pe 7 ani  pentru dezvoltarea si modernizarea invatamantului de profil alaturi de Universitatea din Bucuresti - Facultatea de Jurnalism si Știintele Comunicarii (FJSC) si Asociatia...
 Nici cautarea jumatatii nu mai e ce-a fost. Domnisoara singura isi cauta perechea interactiva.
 Nici cautarea jumatatii nu mai e ce-a fost in publicitate.
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »