Unilever a numit-o pe Alexandra Olaru si Director de Resurse Umane
Joi, 24 Mai 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Alexandra Olaru (foto)  a fost numita Director de Resurse umane al Unilever South Central Europe, aditional functiei de Director de Comunicare, deja detinute in cadrul companiei, anunta reprezentantii Unilever intr-un comunicat remis AdPlayers.

“Alexandra este un membru experimentat al echipei de conducere a Unilever, cu un profesionalism pe care il apreciez si despre care sunt convinsa ca va continua si in dubla sa calitate de Director de Resurse umane si comunicare”, declara Alexandra Gatej, Presedintele Unilever South Central Europe.

Potrivit companiei, Alexandra Olaru lucreaza de 4 ani in cadrul Unilever SCE, avand o experienta profesionala de 10 ani in comunicare si afaceri publice care a inclus lucrul pentru CEC Government Relations, Mobexpert si Nestle. Alexandra este VicePresedinte al IAA Romania Chapter si membru in conducerea Consiliului Roman pentru Publicitate. Este absolventa a Facultatii de Relatii Economice Internationale din cadrul Academiei de Studii Economice.

“Am promis echipelor mele ca voi pune aceeasi pasiune in tot ceea ce fac, in ambele departamente pe care le coordonez. Sunt fericita sa imi pot aduce contributia in constructia strategiei companiei prin ceea ce conteaza mai mult: oamenii sai”, a afirmat Alexandra Olaru.

AdPlayersFile

Unilever, una dintre cele mai importante companii de pe piata mondiala a bunurilor de larg consum din Romania, este prezenta in Romania din 1995.  Portofoliul de marci pe care Unilever le comercializeaza pe cele doua mari piete pe care este prezent – produse de ingrijire casnica si personala, produse alimentare – include marci precum Dero, Omo, Cif, Domestos, Coccolino, Dove, Rexona, Axe, Sunsilk, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Lipton.

Cu 750 de oameni angajati in regiune, Unilever coordoneaza de la Bucuresti regiunea Europei Centrale si de Sud, formata din Romania, Bulgaria, Albania, Macedonia, Serbia, Muntenegru si Moldova. Cifra de afaceri a companiei a fost in 2006 de 178 milioane de Euro.


PUBLICITATE: