Trilulilu apasa acceleratia la vanzari de publicitate
Miercuri, 24 August 2011

(AdPlayers, Iulian Toma)

Trilulilu apasa acceleratia pe vanzarile de publicitate. Iulia Serbulea se alatura echipei Trilulilu in functia de Business Development Manager, pozitie din care va conduce departamentul de vanzari din Bucuresti, format in prezent din patru persoane. 

Biroul de vanzari Trilulilu de la Bucuresti a fost deschis in luna iunie 2010 odata cu internalizarea totala a vanzarilor de publicitate.

“Este un pas important pentru noi, iar experienta Iuliei va aduce cu siguranta plus valoare echipei Trilulilu. Iulia cunoaste foarte bine mediul online si am incredere ca va reusi sa fie un bun lider si totodata un liant intre businessul Trilulilu si clienti”, a declarat Sergiu Biris, Director General Trilulilu.

Inainte de a fi numita in pozitia de manager de dezvoltare la Trilulilu, Serbulea a ocupat pozitii de vanzari in mai multe companii. Printre acestea se numara Global Online Campaigns Manager la BitDefender, Digital Strategy Manager la HyperActive, Lowe & Partners sau Client Service Manager la HyperActive, Lowe & Partners. Printre clientii de care Iulia s-a ocupat se numara Renault Nissan, ING Bank, Farmaciile Dona, Ferrero Romania, Avon Cosmetics si Johnson&Johnson.  

Mai mult in Interactive


PUBLICITATE: