Svetlana Bulacu a parasit Cosmote pentru Propaganda
Miercuri, 25 Februarie 2009

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Fost coordonator media in ultimii trei ani la Cosmote,  Svetlana Bulacu a parasit telefonia mobila pentru Propaganda. Contactata de AdPlayers si intrebata care sunt motivele care au facut-o sa se desparta de operatorul de telefonie mobila, Svetlana Bulacu a afirmat: "Aveam nevoie de o provocare. Pur si simplu am vrut sa demonstrez mai mult".  

Noul director de media de la agentia Propaganda, condusa de Adrian Tuluca, activeaza in domeniu de 12 ani. Pentru Cosmote a lucrat din februarie 2006 si pana in februarie 2009, timp in care a gestionat activitatea departamentului, de la realizarea procesului media  pana la crearea si dezvoltarea de proiecte speciale integrate strategiei media.

In telefonia mobila a venit dupa alti noua ani de media la MindShare (buying, planning, client service: 1997 - august 2005), si Altex unde a fost Media Manager (august 2005 - ianuarie 2006), acoperind servicii de media pentru o arie de domenii, de la telecom sau retail, pana la servicii financiare, sectorul farmaceutic si FMCG.

"Succesul relatiei intre agentie si client este dat de modul in care cei doi stiu sa comunice"

Dupa o experienta in care a lucrat atat in agentie de media - 8 ani, cat si la investitor in media - aproape 4 ani, Svetlana Bulacu spune ca  "Succesul relatiei intre agentie si client este dat de modul in care cei doi stiu sa comunice. Relatia agentiei cu clientul tine foarte mult de comunicare, de posibilitatea de a intelege nevoile lui si de a-i oferi solutiile de care are nevoie clientul" 

Cu o echipa de 53 de oameni, Adrian Tuluca, managerul Propaganda, a afirmat si el pentru AdPlayers ca are asteptari mai mari de la media in 2009. Agentia de publicitate lucreaza in prezent pentru clienti precum Napolact, Dots, Tchibo, Cesarom, Sanex, Radio Guerrilla, Centre Ville, Bursa de Valori Bucuresti, Terapia Ranbaxy, Kia Motors, adidas, Orkla Foods.

„Activitatea departamentului de Media si rolul noului nostru director sunt cu atat mai importante cu cat suntem fondatori ai Agentiei Romane de Media (ARM n.r.), prima agentie de media formata din cele mai importante agentii independente”, spune Adrian Tuluca, Director General, Propaganda. 

Propaganda este parte din  nou constituita Agentia Romana de Media, formata impreuna cu agentiile independente Odyssey, Next Advertising si Spoon Media. Structura de media are ambitii de peste 30 Mil. EUR in 2009, potrivit unor surse apropiate constituirii ARM.

Svetlana Bulacu vine la sefia departamentului de media dupa ce Propaganda si Laura Badea, fostul director de media, se desparteau la sfarsitul anului trecut. Badea activeaza in prezent in structura Omnnicom Media Group (OMG).


PUBLICITATE: