Photoland: 5.000 de imagini in 2005
Luni, 29 Mai 2006

Photoland: 5.000 de imagini in 2005

Photoland: 5.000 de imagini in 2005( AdPlayers.ro Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) Furnizorul de imagini  profesioniste Photoland a vandut anul trecut aproximativ 5000 de imagini, a declarat pentru AdPlayers, Mihai Carder (foto), Managing Director al companiei.

Infiintata in anul 2000, oferta companiei cuprinde cateva milioane de imagini Right Managed si Royalty Free, Photoland fiind “reprezentant al unor colectii importante, printre care Corbis, Masterfile, Mauritius, Superstock”, afirma Mihai Carder.

“Cel mai rapid  instrument de acest tip”

Compania a lansat noua versiune a website-ului sau, www.photolandimages.ro ce are la baza un motor de cautare mult imbunatatit , asezat pe platforme hard si soft de ultima generatie, argumente ce  fac din acesta cel mai rapid  instrument de acest tip, de conceptie integral romaneasca, afirma oficialii companiei.

Mihai Carder sustine ca, pe langa viteza, aceasta versiune aduce cu ea noi filtre pentru cautarea imaginilor. Astfel pe langa clasicul “keyword”, utilizatorii pot acum  beneficia si de criterii de selectie date de orientarea imaginii (vertical/orizontal/ patrat) sau culoare (color/alb-negru). Punctul forte este optiunea  “Advanced search”, cu multitudinea sa de operatori logici ce simplifica selectiile in mod decisiv.

"Cauta in" Corbis si Photoland

Noul www.photolandimages.ro  incorporeaza 2 campuri pentru introducerea cuvintelor cheie: “search in photoland” si “search in corbis”. Astfel se vor putea face selectii  atat in arhiva Photoland cat si in arhiva Corbis plecand din aceeasi pagina, fara a mai parcurge clasicele link-uri catre alte adrese web. Rezultatele cautarilor vor fi afisate in doua pagini separate, una pentru imaginile gasite in colectia Photoland, cea de-a doua pentru imaginile gasite in colectia Corbis, fapt ce elimina timpii morti dintre incarcarile diverselor home-pages.

Noua versiune a site-ului www.photolandimages.ro, “este o masura a maturitatii profesionale  atinse de Photoland, o reafirmare a angajamentului nostru de a fi parteneri de incredere pentru clientii nostri “ a mai declarat managing directorul Photoland. “Practic dead-line-urile extrem de stranse de care acestia “se bucura” , ne-au impus crearea unui instrument de lucru mai rapid, mai complet!”, motiveaza dezvoltarea noului website, Mihai Carder.


PUBLICITATE: