Nou Strategy Director, si loc liber pentru viitorul Client Service Director la GMP
Duminca, 27 Ianuarie 2008



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Client Service Director la GMP, Mirela Angelescu (foto) este acum noul Strategy Director al agentiei de publicitate conduse de Felix Tataru.  „In departamentul de strategie vom face mai focusat, gandit in mai mult timp si cu mai multe argumente – deci inevitabil mai bine, ceea ce faceam in Client Service”, a declarat Mirela Angelescu, noul Strategy Director GMP.

Potrivit reprezentantilor GMP, departamentul de strategie nu este o noua etapa de la zero, ci continuarea unui demers inceput in 2006, odata cu numirea lui Teodor Cucu ca Strategic Planner al agentiei, acum unul din membrii de baza al departamentului nou infiintat.

 

“Chiar daca GMP nu a avut un departament dedicat de strategie pana acum, asa nu inseamna ca nu am avut strategie”, a precizat Felix Tataru, Director General GMP. „Si asta se vede in rezultate, unele dintre ele fiind recunoscute la ultimele editii ale Effie, unde GMP a obtinut 6 premii”.

 

Angelescu lasa, astfel, loc liber viitorului Client Service Director, pe care seful agentiei de publicitate il anunta deja pentru luna februarie:

 

„Ii multumesc Mirelei ca a acceptat provocarea de a se dedica in intregime consumatorului. Sunt convins ca va face diferenta asa cum a facut-o din pozitia de Client Service Director”, a spus Tataru. „In luna februarie vom anunta si noul director de client service, o persoana cu experienta vasta in domeniul marcom dar si a managementului pe care o asteptam cu nerabdare”.

 

AdPlayersFile

Mirela Angelescu s-a alaturat GMP in martie 2005, in calitate de Client Service Director, avand acum aproape 10 ani de activitate in comunicare. Printre proiectele de care s-a ocupat se numara lansarea Cosmote in Romania, campania de comunicare pentru Gabriel Rosia Montana, lansarea Millennium Bank in Romania, dar si campania pentru referendumul privind demiterea Presedintelui .

 

Una dintre cele mai importante agentii independente integrate din Romania, GMP are in portofoliu  clienti si branduri printre care se numara: A&D Pharma (Sensiblu si Mediplus), Alcatel-Lucent, ApaNova, Monte Banato, Mr. Bricolage, Millennium Bank, Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala, Unilever (Omo, Coccolino, Axe), Ursus Breweries – Timisoreana, Toyota.


PUBLICITATE: