Liviu Lambrino pleaca de la sefia TBWA Merlin
Joi, 17 Iunie 2010


Liviu Lambrino, fostul sef al agentiei de publicitate TBWA\Merlin.


 (AdPlayers, Iulian Toma)

Fondator al Merlin din 2004, devenita mai apoi TBWA\ Merlin, Liviu Lambrino (foto, 36 ani) se desparte de managementul agentiei. Detinuta de reteaua de publicitate TBWA (90%) si Cornel Nistorescu (10%) compania va fi condusa in continuare de Cristian Munteanu (foto dreapta), fostul director de creatie, care in ultima vreme a activat la nivelul regional al retelei TBWA.

„Ce-a fost mai greu a trecut. Agentia este pe un drum bun, si sunt multumit sufleteste de ceea ce las in urma. Daca as fi plecat anul trecut, poate as fi ramas cu inima indoita de ceea ce ar fi putut urma”, a afirmat pentru AdPlayers, Liviu Lambrino, fostul general manager al agentiei, care considera ca in planul realizarilor profesionale, se desparte de TBWA\Merlin intr-un moment bun. Planuri de viitor? „Nu stiu inca. Este prea drevreme. Ma voi gandi. Am suficient timp”, a afirmat fostul manager al companiei.

Potrivit informatiilor AdPlayers, agentia de publicitate numara in prezent in jur de 35 de oameni. Intrebat cum a lasat agentia, Lambrino nu a dezvaluit valoarea cifrei de afaceri de la sfarsitul anului trecut, invocand procedurile de comunicare ale agentiei. „Pot doar sa spun ca am incheiat pe profit”, a precizat fostul manager TBWA\Merlin.

15 ani de media si management in publicitate

Liviu Lambrino si-a inceput cariera la Radio Brasov. Din 1995, a intrat in publicitate in departamentul de media de la Saatchi & Saatchi, de unde a activat mai apoi pentru Zenith Media, agentia de media din grupul condus de Radu Florescu.

Din 1998 ajunge la OFC / DMB &B, fosta D’Arcy, agentie unde a lucra mai intai ca media supervisor si mai apoi media director in departamentul de media. Ulterior devine new business director al agentiei de publicitate si, pentru o scurta perioada de timp, general manager al agentiei.

Dupa despartirea de D’Arcy, incepand din 2004 infiinteaza agentia de publicitate Merlin, alaturi de fostii colegi -  Alina Simpetru si Cristian Munteanu, proaspat numitul manager al companiei. Agentia Merlin a devenit TBWA\Merlin incepand din anul 2005, prin alipirea la reteaua cu acelasi nume din grupul Omnicom. Potrivit informatiilor AdPlayers,Alina Simpetru (foto) s-a despartit de TBWA\Merlin din vara anului 2009, dar a ramas in contracte de colaborare pe anumite proiecte.

 Intrebat daca, la randul sau, va avea o colaborare cu agentia de care se desparte, Lambrino a afirmat ca „orice este posibil”. "Oportunitatile sunt 360 de grade. Depinde si de ce imi ofera piata”. Despre orizontul de timp in care va lua o decizie in viittorul pas profesional, fostul manager al agentiei spune ca „Pot fi la fel de bine doua saptamani sau sase luni”.

In Romania, reteaua TBWA\ este prezenta de 12 ani, si ofera servicii de comunicare complete pentru clienti internationali si locali ca Beiersdorf, Henkel, JTI, Michelin sau Beko.


PUBLICITATE: