Leo Burnett castiga al doilea an la EFFIE cu P&G si QAB
Joi, 31 Martie 2005
( AdPlayers.ro ) Leo Burnett a castigat 5 premii Effie si cele mai multe nominalizari dintr-un total de sapte campanii la cea de-a doua editie EFFIE Awards organizata in Romania. “Avem clienti pentru care acesta este al doilea an in care am castigat la Effie impreuna si acest lucru ne bucura nespus. Multumim P&G si multumim QAB.” declara intr-un comunicat trimis AdPlayers Razvan Matasel, Research & Strategic Planning Director, Leo Burnett. Agentia a avut cele mai multe lucrari inscrise la EFFIE 2005 si a obtinut cel mai mare numar de premii: 1 Golden Effie, 2 Silver Effie si 2 Bronze Effie. “De asemenea nu putem decat sa fim extrem de mandri ca am luat premii cu campanii extrem de creative, campanii premiate la diferitele festivaluri de creativitate. Am validat astfel teza noastra ca lucrarile creative vand. Multumim Altex, multumim Antipa si multumim Academia Catavencu.” “ Effie este rezultatul muncii unei echipe multidisciplinare si a unei relatii foarte bune intre client si agentie.” adauga Razvan Matasel. Premiul Gold EFFIE a fost obtinut de Leo Burnett la categoria „Bunuri de folosinta indelungata” pentru una dintre cele mai cunoscute campanii realizate in 2004: campania „Razboiul stelelor” pentru Teletech, client Altex. Cele doua distinctii Silver EFFIE au fost obtinute la categoria „ Produse non alimentare” pentru campania Bonux „Tanti Maria-Lemon Freshness Initiative”, client Procter&Gamble Romania si la categoria „Media & Divertisment” pentru campania Antipa „Nu se uita usor”, client Muzeul Antipa. Bronze EFFIE-urile Leo Burnett 2005 au fost castigate la categoriile „Media&Divertisment” pentru campania „Cititori mai inteligent„ realizata pentru Academia Catavencu si „Bauturi non alcoolice” pentru campania Prigat Nectar, client Quadrant Amroq Beverages.

PUBLICITATE: