La 3 luni dupa ce a zis ca nu pleaca, Razvan Matasel se desparte in final de Leo Burnett
Joi, 14 August 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma )

 

La 3 luni si jumatate dupa ce a zis ca nu pleaca de la Leo Burnett, Razvan Matasel se desparte de agentia pentru care a lucrat in ultimii 6 ani. La sfarsitul lunii aprilie, Matasel spunea chiar  pe propriul blog ca nu pleaca de la Leo Burnett.

Potrivit reprezentantilor agentiei, Matasel va urma calea antreprenoriatului de la sfarsitul lunii august, iar departamentul de strategie al agentiei va fi condus de Elena Ionita si Victor Stroe.

 

“Este momentul sa-mi iau destinul in propriile maini si sa-mi deschid propriul business”, a spus Razvan Matasel. „Le multumesc Ioanei si lui Stefan pentru increderea pe care mi-au acordat-o in toti acesti sase ani in care am dezvoltat impreuna primul departament de strategie al unei agentii din Romania”, pretinde fostul oficial.

 

Din pacate pentru fostul executiv, Leo Burnett nu a fost totusi prima agentie care a avut departament de strategie. Graffiti BBDO (Sorin Psatta), Saatchi & Saatchi, Young & Rubicam si OFC / DMB&B ar putea sa-i spuna si lui Razvan Matasel de cand se facea strategie in Romania: din 1991. Ori Leo Burnett a fost infiintata in toamna lui 1994. 

Cat despre primul departament de strategie al unei agentii format dupa 2002, cand fostul sef de strategie se alatura Leo Burnett, nu ne ramane decat sa ne consultam cu restul agentiilor
 de publicitate. Si pentru ca probabil va fi foarte greu de aflat ce agentie si-a format primul departament de strategie, ar fi interesant sa aflam cel putin care au fost primele 5 sau 10 agentii care au avut departamente de strategie in Romania?

Raspunsuri la:


PUBLICITATE: