Imager serveste American Restaurant System
Luni, 19 Septembrie 2005

Imager serveste American Restaurant System( AdPlayers.ro ) Imager a realizat noi campanii pentru Pizza Hut si KFC, doi din cei mai mari jucatori pe piata de food din Romania apartinand American Restaurant System.

In campania pentru lantul de restaurante Pizza Hut, "comunicarea este axata in principal pe conturarea unei noi pozitionari, de casual restaurant, in care consumatorii vin sa se delecteze cu   produse savuroase, preparate la cele mai inalte standarde, impreuna cu cei dragi, prieteni sau colegi" afirma reprezentantii agentiei Imager.

Headline-ul campaniei - "Cele mai savuroase momente sub un singur acoperis" si este  o extindere a sloganului Pizza Hut "the best pizzas under one roof" .

"Momentul acestui punct de cotitura in comunicarea Pizza Hut nu este intamplator ales acum, cand lansam un nou produs pentru consumatorii nostri" sustine Carmen Lupulet, Marketing Director la American Restaurant System. "Este vorba despre lasagna, un produs mult gustat si savurat de romani, care se adauga meniului . Incercam in permanenta sa ne diversificam oferta si sa oferim clientilor  produse noi, pe care sa le poata aprecia si savura in restaurantele noastre,  ce-si schimba incet incet imaginea , nemaifiind un fast food de pizza" spune oficialul American Restaurant System.

Imager serveste American Restaurant System

Pe langa Pizza Hut, agentia a castigat si derularea unei campanii de produs pentru lantul de restaurante tip fast food KFC. Campania "Gusta la revolucion" comunica doua noi twistere - Pancho si Panchito ." Cele doua produse sunt intr-adevar revolutionare si deschid seria unor experiente culinare inedite pentru cei ce vin la KFC" . De aici si strategia campaniei, cu o puternica sustinere neconventionala. Imager a dezvoltat, impreuna cu Global Media, o campanie BTL in care masini decorate si branduite "Gusta la revolucion" traverseaza orasul si incita trecatorii sa se alature "revolutiei" de la KFC.

Echipa Imager responsabila de cele doua campanii a fost formata din Cristina Dandu si Laura Popeanga - Copywriteri, Marius Davidoni - Senior Art Director, Traian Panghe - Creative Director. Acesteia i s-a alaturat Dorin Stelescu, Account Manager la Global Media.

( Iulian Toma )


PUBLICITATE: