Graffiti BBDO bate toba de la Dacia pentru festivalul Golden Drum
Vineri, 24 Iunie 2005

( AdPlayers.ro ) Graffiti BBDO a lansat ieri, in parteneriat cu Dacia, cea de-a treia editie a concursului de creatie publicitara “Drum catre Golden Drum”, cu tema “Respectarea vitezei legale la volan”. Perioada de desfasurare a competitiei este 25 iunie – 31 iulie 2005, castigatorii urmand a fi anuntati pe 1 septembrie 2005.

Graffiti BBDO bate toba de la Dacia pentru festivalul Golden Drum

Concursul de creatie se adreseaza tinerilor sub 26 de ani care nu sunt angajati in agentii de publicitate. Acestia trebuie sa realizeze propuneri de spot radio, spot TV, macheta de presa si publicitate outdoor pe tema data, iar cea mai buna lucrare va fi premiata cu participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum 2005. Concursul a fost lansat in cadrul unui eveniment dedicat in principal tinerilor interesati de publicitate, care a avut ieri la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. Pentru concurs puteti „copia” doar adresa de mai jos care va trimite la regulamentul concursului si tema (brieful) de creatie alaturi de formularul de inscriere in concurs:

http://www.graffiti.bbdo.ro/ro/centrudepresa/2005_06_golden_drum.htm

Juriul din acest an va fi compus din: Eduard Croitoru – Director de Publicitate Dacia, Corina Ilie - Director Adjunct de Publicitate Dacia, Sorin Psatta – Director Strategie si Cercetare Graffiti BBDO si Adrian Preda – Director de Creatie Graffiti BBDO. Membrii juriului vor nota propunerile dupa criteriile de originalitate a ideii creative, de simplitate a acesteia si de relevanta a mesajului pentru obiectivul de comunicare anuntat in brief.

Eduard Croitoru, Director de Publicitate Dacia, spune ca “Au existat multe directii pe care le-am gasit interesante pentru o tema de creatie, insa am dorit sa eliminam latura comerciala care ar fi insemnat, inevitabil, promovarea unei marci. Respectarea vitezei legale are o deschidere foarte larga si, mai mult decat atat, este o problema serioasa, care ar trebui sa ne preocupe pe toti. ”

Desi organizatorii sustin ca marele premiu al concursului “Drum catre Golden Drum” consta in participarea la Festivalul de Publicitate al Noii Europe Golden Drum de la Portoroz, Slovenia (2-7 octombrie 2005) noi credem ca de fapt marele premiu este „biletul de intrare in publicitate”. Credem ca agentia se va uita cu multa atentie si peste lucrarile celor care raman fara bilet la Golden Drum si, mai mult, asa credem ca vor face si alte agentii la care vor ajunge participantii premiati cu mentiuni la „Drum catre Golden Drum”.

Costurile de calatorie vor fi asigurate integral de Graffiti BBDO si Dacia, iar accesul la festival (seminarii si gala de decernare a premiilor) va fi asigurat de catre organizatorii Golden Drum. In plus, primii trei clasati vor avea ocazia sa incerce gustul publicitatii efectuand o luna de practica la Graffiti BBDO, cu posibilitatea continuarii colaborarii.

PUBLICITATE: