Google īsi localizeaza paginile īn comunicarea din Romānia cu Synergy
Marti, 20 Martie 2007

Google īsi localizeaza paginile īn comunicarea din Romānia cu Synergy

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

"Google īsi "localizeaza" paginile pentru Romānia", a declarat Sandra Pralong (foto), Chairwoman / Founder la Synergy Communications, legat de cāstigarea de catre Synergy a contului de relatii publice pentru Romānia apartinānd gigantulului pe Internet.

“Sunt tare māndra ca buturuga mica iar a rasturnat carul mare si am cāstigat!”, spune Sandra Pralong - Chairwoman / Founder la Synergy Communications, vorbind despre cāstigarea contului.

Potrivit executivului, la selectie au participat 10 agentii care au fost selectionate si invitate īn concurs. Pe lānga Synergy, pe lista celor 3 finaliste s-au mai aflat DC Communications si MMD - agentie care, potrivit Sandrei Pralong, are si contul Google in Polonia si Ungaria.

“Prima oara cānd am fost pe post de "buturuga mica" a fost cānd am cāstigat contul Erste”, afirma sefa Synergy.

Pralong sustine ca “Evaluarea a durat destul de mult, a fost o invitatie initiala la care toate agentiile solicitate (10) trebuiau sa raspunda īn scris cu o strategie si un plan de comunicare pentru Google si (separat) o prezentare a agentiei”.

Cei 3 finalisti ai primei etape au mai primit o noua tema – “de a face o alta strategie si un plan de lansare pentru doua produse specifice”. Selectia s-a īncheiat cu un interviu cu sefa departamentului de comunicare pe Europa si Orientul Mijociu de la Londra, care a durat doua ore “cu destul de multe īntrebari despre ce gāndim noi despre ei”, spune Pralong, si ulterior cu o prezentare face-to-face īn Bucuresti.

Dar cānd va dezvalui Synergy primele intentii Google pe Romānia? “Cānd "ne intram īn pāine" efectiv...”, conchide Pralong.

AdPlayersFile

Infiintata īn 2001, Synergy are trei divizii: Comunicare Strategica si PR (Synergy Communications), Public Affairs (Synergy International) si cea de Advocacy si Marketing Social (Fundatia SynergEtica). Synergy are, ca focus, companii internationale care decid sa intre pe piata din Romania.

Printre clientii companiei se numara corporatii private cum sunt Renault/Dacia, Erste Bank, Rothschild Investment Bank, Immorent Romania, Sparkassen Immobilien, PPF Investments, Unita, Ziua Press Group, TPF Belgia, First Data International (FDI) si organizatii internationale precum EU – Phare Program, UNDP, UNICEF, OECD, World Learning, Bertlesman Foundation, Soros Foundation, Freedom House. Anul trecut compania a cāsticat clientii FDI, Sparkassen Immobilien, PPF Investments, Unita.


PUBLICITATE: