Google îsi localizeaza paginile în comunicarea din România cu Synergy
Marti, 20 Martie 2007

Google îsi localizeaza paginile în comunicarea din România cu Synergy

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

"Google îsi "localizeaza" paginile pentru România", a declarat Sandra Pralong (foto), Chairwoman / Founder la Synergy Communications, legat de câstigarea de catre Synergy a contului de relatii publice pentru România apartinând gigantulului pe Internet.

“Sunt tare mândra ca buturuga mica iar a rasturnat carul mare si am câstigat!”, spune Sandra Pralong - Chairwoman / Founder la Synergy Communications, vorbind despre câstigarea contului.

Potrivit executivului, la selectie au participat 10 agentii care au fost selectionate si invitate în concurs. Pe lânga Synergy, pe lista celor 3 finaliste s-au mai aflat DC Communications si MMD - agentie care, potrivit Sandrei Pralong, are si contul Google in Polonia si Ungaria.

“Prima oara când am fost pe post de "buturuga mica" a fost când am câstigat contul Erste”, afirma sefa Synergy.

Pralong sustine ca “Evaluarea a durat destul de mult, a fost o invitatie initiala la care toate agentiile solicitate (10) trebuiau sa raspunda în scris cu o strategie si un plan de comunicare pentru Google si (separat) o prezentare a agentiei”.

Cei 3 finalisti ai primei etape au mai primit o noua tema – “de a face o alta strategie si un plan de lansare pentru doua produse specifice”. Selectia s-a încheiat cu un interviu cu sefa departamentului de comunicare pe Europa si Orientul Mijociu de la Londra, care a durat doua ore “cu destul de multe întrebari despre ce gândim noi despre ei”, spune Pralong, si ulterior cu o prezentare face-to-face în Bucuresti.

Dar când va dezvalui Synergy primele intentii Google pe România? “Când "ne intram în pâine" efectiv...”, conchide Pralong.

AdPlayersFile

Infiintata în 2001, Synergy are trei divizii: Comunicare Strategica si PR (Synergy Communications), Public Affairs (Synergy International) si cea de Advocacy si Marketing Social (Fundatia SynergEtica). Synergy are, ca focus, companii internationale care decid sa intre pe piata din Romania.

Printre clientii companiei se numara corporatii private cum sunt Renault/Dacia, Erste Bank, Rothschild Investment Bank, Immorent Romania, Sparkassen Immobilien, PPF Investments, Unita, Ziua Press Group, TPF Belgia, First Data International (FDI) si organizatii internationale precum EU – Phare Program, UNDP, UNICEF, OECD, World Learning, Bertlesman Foundation, Soros Foundation, Freedom House. Anul trecut compania a câsticat clientii FDI, Sparkassen Immobilien, PPF Investments, Unita.


PUBLICITATE: