GMP si Ashley divorteaza
Miercuri, 08 Februarie 2006

( AdPlayers.ro ) Agentia GMP a decis sa renunte la parteneriatul cu Ashley WorldGroup, se arata intr-un comunicat remis AdPlayers si AdPlayers.ro de catre reprezentantii agentiei de publicitate. Potrivit GMP, decizia a fost luata in urma mai multor discutii strategice intre managementul celor doua agentii si se bazeaza pe diferentele de viziune dintre echipa din Romania si cea din Grecia.

“Desi diferentele au devenit vizibile inca de anul trecut, agentia GMP a amanat decizia, pentru a nu afecta lansarea Cosmote, dezvoltata in colaborare cu agentia din Atena”, spun oficialii agentiei de publicitate.

“Din pacate, intre GMP si Ashley a existat o incompatibilitate in ceea ce priveste modul de a gandi strategia, creatia si solutiile oferite clientului”, justifica Felix Tataru, Managing Director al agentiei, despartirea de grupul elen de publicitate. “Poate fi explicata prin diferentele culturale sau cele care tin de viziunea companiei. Important este ca ele exista si ca nu le putem trece cu vederea”, continua Tataru.

“Agentia GMP si-a castigat un nume pe piata romaneasca, tocmai datorita spiritului onest, direct si neconventional, precum si strategiilor indraznete cu care atingem obiectivele clientilor nostri”, motiveaza Felix Tataru probabil si cateva din punctele de divergenta ale relatiei cu Ashley. “Tinem la independenta si reputatia noastra si nu vrem sa-i dezamagim pe cei care cred in noi si nici pe noi insine”, spune el.

“Am stat mult pe ganduri inainte sa facem acest pas, dar, asa cum am spus si in momentul afilierii, noi am vazut-o ca pe o logodna”, a afirmat  Felix Tataru. “Am vrut sa vedem cum ne intelegem, sa vedem daca impartasim aceleasi valori si daca putem avea o colaborare eficienta”.

Inceput in luna august a anului trecut, parteneriatul GMP cu reteaua Ashley WorldGroup a inceput in urma unei propuneri din partea retelei interesate sa se extinda pe piata din Romania. “Logodna” cu grupul elen a adus agentiei de publicitate conduse de Felix Tataru si bugetul de publicitate Cosmote ce apartinea grupului de publicitate cu sediul la Atena. Oficialii agentiei nu au comentat in ce masura decizia de incheierea colaborarii cu Ashley va afecta colaborarea agentiei pe contul de publicitate Cosmote.

Agentia GMP s-a remarcat pe piata romaneasca prin campaniile electorale pentru Traian Basescu, dar si prin campanii comerciale pentru clienti precum Unilever, Bucovina, Posta Romana, Gabriel Resources, Monte Banato sau Ipsen. Anul trecut, agentia a obtinut un Gold Effie, 3 premii la Ad’or si s-a clasat in top 3 agentii la Golden Drum. Cea mai recenta recunoastere a agentiei a fost la Festivalul European AdPrint 2006, unde, cu 4 lucrari finaliste, s-a clasat pe locul 1 in topul agentiilor din Romania participante in concurs. 

( Iulian Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: