Fost Media Director Y&R / Team, Nicu Laita a fost numit Media Director OMG
Miercuri, 18 Februarie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma) 

Ex Media Director Y&R / Team, Nicu Laita ( 42 ani ) a fost numit Media Director Omnicom Media Group Romania, entitate detinuta 100% de Omnicom Group, in a carei portofoliu sunt incluse agentia de media “full service” OMD Romania, parte a OMD Worldwide, agentia de media “full service” PHD Romania, parte a PHD Worldwide, FUSE, divizia de „branded content”  (comunicare prin continut) si Media Digital, divizia specializata in media digitala.

 „Am ales OMG Romania din mai multe oportunitati pe cae le-am avut dupa despartirea de Y&R/ Team pentru ca mi s-a parut cea mai interesanta propunere si provocare profesionala”, a afirmat pentru AdPlayers, Nicu Laita, Media Director la Omnicom Media Group Romania. 

“Responsabilitatea lui Nicu este legata, printre altele, de atragerea de agentii partenere si consolidarea in cadrul Omnicom Media Group Romania si de a oferi suport agentiilor OMD si PHD in timpul pitch-urilor, prin utilizarea parghiilor de negociere de la nivelul grupului”, a afirmat si Carmen  Tanasie, CEO Omnicom Media Group Romania, la numirea in functie a noului media director. 

Cu 15 ani in industria de media si publicitate, si fost presedinte al comitetului tehnic al ARMA (Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor) pana la ssfarsitul anului trecut, Nicu Laita este unul dintre cei mai buni profesionisti ai industriei de media din Romania. 

Din 1998, a fost media Director la agentia Young & Rubicam / Team Advertising, companie de unde a supervizat realizarea strategiilor de media, procesele de planning si buying, negocierile anuale si conditiile contractuale. Printre clientii importati de care s-a ocupat se numara: Colgate Palmolive, Danone, Kraft Jacobs Suchard, Mobilrom, Sony Ericsson, Xerox, Ford, Hyundai, mazda, mercedes, Mitsubishi, Jaguar, Banca Tiriac, Unicef, Epson, Alfasoft si altii.

Absolvent al Facultatii de Electronica (Institutul Politehnic Bucuresti), Nicu Laita si-a inceput cariera in comunicare in 1994, la DBF Advertising, o agentie de publicitate unde pe atunci era Media Manager, Account Executive dar si Graphic Designer. Ulterior a ocupat pozitia de Media Manager in cadrul Lowe/GGK Bucuresti, agentie unde s-a ocupat de  dezvoltarea strategiei de media,  media planning si buying 

Nicolae LAITA, (42 )

Iunie 1998 - Dec 2008, Young & Rubicam / Team Advertising, Media Director

Clienti Colgate Palmolive, Danone, Kraft Jacobs Suchard, Mobilrom, Sony Ericsson, Rewe Romania, Xerox, Aectra, Saunier Duval, Candy, Ford, Hyundai, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Chrysler, Jaguar, Land Rover, Ulei de Tandarei, Banca Tiriac, Unicef, Silvarom, etc.

Reprezentant al agentiei in multe dintre organizatiile industriei de publicitate: ARMA, BRAT, ARA. Presedinte al Cmitetului Tehnic ARMA, pana in luna decembrie 2008. 

May 1997 – May 1998, LOWE | GGK Bucuresti, Media Manager

April 1994 - April 1997,
DBF advertising, Media Manager, Account Executive, Graphic Designer


PUBLICITATE: