Ex TBWAMerlin, Stefan Pop este Strategic Planner la Punct
Miercuri, 23 Ianuarie 2008



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Fostul TBWA\Merlin - Stefan Pop (foto) a fost numit de curand Strategic Planner la Punct Advertising.

 

„Aparent Punct este o agentie mica, dar portofoliul, performantele si spiritul echipei m-au sedus din prima zi”, a afirmat Stefan Pop despre Punct Advertising. „Cele 2 premii EFFIE castigate de Punct Advertising demonstreaza ca eficienta si intelegerea nevoilor clientilor sunt repere esentiale in filozofia agentiei”.

 

Stefan Pop (34 de ani) se alatura agentiei conduse de Anca Mihaescu avand o experienta de 9 ani in comunicare strategica si new business acumulata in TBWA\MERLIN, D’Arcy Advertising, 141 Romania si AutoItalia. Printre conturile de care s-a ocupat se numara : Petrom, JTI, Masterfoods, Beiersdorf (Nivea), Arctic, Nissan, Crucea Rosie Romana


PUBLICITATE: